سشوار

سشوار خوب چی بخرم؟

برای خرید یک سشوار خوب باید بدانیم که به هنگام خرید بایستی به چه نکاتی توجه کرد . این وسیله به دو نوع کلی معمولی و سشوار چرخشی تقسیم می‌شود . سشوار‌ها را می توان به چهار مدل حرفه ای، نیمه حرفه ای، خانگی و مسافرتی تقسیم کرد. چهار مدلی که بسته به میزان کارکردشان با هم متفاوت هستند. در این مطلب از ارشاکو قصد داریم معیارهای انتخاب یک سشوار خوب را بیان کنیم .

موتور
سشوار ها دارای دو نوع موتور DC و AC می باشند که نوع اول بیشتر به کار استفاده های خانگی و نوع دوم نیز بیشتر برای کاربردهای حرفه ای در آرایشگاه ها می باشد پس به هنگام خرید سشوار  به این دو نکته توجه داشته باشید .

قدرت
قدرت موتور سشوار عامل دیگر تعیین کننده کارکرد مفید آن است. الان برای مصارف خانگی باید روی موتوری با قدرت ۱۸۰۰ یا ۲۰۰۰ وات به بالاتر حساب کرد. البته در سشوار‌های چرخشی، چون نیازی به قدرت پرتاب باد ندارند این عدد از ۷۰۰ شروع می‌شود.

سشوار -ارشاکو

 

تنظیم سرعت
در سشوارهای مدل های خوب سرعت پرتاب باد نیز قابل تنظیم می باشد ، توجه به این نکات بعدا به هنگام استفاده خیلی به کارتان خواهد آمد.

تنظیم حرارت
بایستی در یک سشوار خوب بتوان حرارت مورد نظر را با دکمه حرارت تحت کنترل دراورد .

باد سرد
بعضی سشوار‌ها دکمه باد سرد دارند که در مواقع نیاز به تثبیت مو با خنک کردن آن به کار می‌آیند. این دکمه را جدی بگیرید بد نیست.

 

سشوار
سشوار

 

تولید یون
جدیدترین اتفاق در سشوار‌ها شاید همین باشد. بعضی از مدل‌های به روز سشوار قابلیت تولید یون دارند. این قابلیت علاوه بر خشک کردن بهتر مو، به حفظ چربی داخل تار مو کمک و از به هم چسبیدگی و وز شدن مو هم جلوگیری می‌کند.

امکانات جانبی
سری‌های مختلف مانند دیسپانسر یا همان متمرکز کننده بسته به نوع نیازتان می‌توانند به درد بخور باشند. موقع خرید یک سشوار حواستان باشد دستگاهتان حداقل یک دیسپانسر داشته باشد. سری دیگر سشوار‌ها سری برس مانند ماساژ موست که تجربه لذت بخشی را به همراه دارد. دکمه توربو، حلقه آویز و طول بیشتر سیم برق دستگاه هم نکات مثبت در انتخابش هستند.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا