ماشین اصلاح و ریش تراش

ریش تراش We4t&Dry 500 براون سری ۵

 

جایی که بقیه شکست خوردند و ما موفق شدیم.. حداکثر کارایی، راحتی پوست حتی در نواحی زخم شده!

ریش تراش براون Wet&Dryسری ۵  به گونه­ای طراحی و تجهیز شده که نه تنها قدرت زیادی دارد بلکه با حداکثر دقت و کارایی بدون اسیب رساندن به پوستف وظیفه خود را انجام ­می­دهد.

این محصول به گونه­ای طراحی شده که با حداقل فشار بر روی پوست صورتف بیشترین عملکرد را حتی در نواحی مشکل دار و اسیب دیده صورت دارد. موتور این سری از محصولات ۲۰ درصد قوی­تر از موتور سری­های قبل بوده و همین باعث سرعت بالا در تراشیدن مو حتی در مناطق پر مو می­شود.

تمام محصولات سری ۵ در کشور المان ساخته شده. علاوخ بر این در طراحی این سری از بالرین تکنیک های طراحی در شرکت براون استفاده شده و دارای بالاترین استانداردهای کیفی می­باشد. این محصول به گونه ­ای طراحی شده که نه تنها می­توان از ان بر روی پوست خشک استفاده کرد، بلکه می­توان به همراه ژل و کف ریش هم استفاده کرد.

ویژگی­­ها و مزایای محصول:

در این محصول از تکینیک جدیدی به نام فلکس موشن تک استفاده شده که باعث می­شود بیشترین کارارایی را در مقابل کمترین فشار و اسیب به پوست داشته باشد. در این محصول از ویزگی اولترا اکتیو لیفت استفاده شده که علاوه بر بلند کردن و کوتاه کردن موهای مشکل دار هیچ آسیبی بر روی سطح پوست ایجاد نمی­ند. موتور این محصول ۲۰ درصد قوی تر از سایر محصولات سری­های قبل بوده و این افزایش قدرت در کوتاه کردن موهای متراکم تر بسیار کمک می­ند. تیغه مخصوص این محصول سرسخت ترین  موها را هم کوتاه میکند. به این محصول نام Wet&Dry داده شده است هم میتوان بر روی پوست خشک  از این ریش تراش استفاده کرد و هم می­توان به همراه زل و کف ریش از آن استفاده کرد.  این محصول دارای ضمانت ۲ ساله کارخانه می­باشد.

 

ریش تراش
ریش تراش

سایر ویزگی­ها:

  • از تکینیک فلکس موشن برای کوتاه کردن حداکثر مو با حداقل فشار و حداقل اسیب به پوست در این محصول استفاده شده.
  • در این محصول از ویژگی میکرو موشن استفاده شده. ویزگی میکروموشن در ریش تراش­ها به این معنی است هدایتگری در سر این ریش­تراش­ها وجود دارد که به حرکت سر در حجم انبوهی از مو کمک کرده و باعث می­شود که حداکثر تماس با پوست رخ دهد.
  • ویژگی اولترااکتیولیفت در مواقعی کاربرد دارد که می­خواهید موهای گردن و چانه را کوتاه کنید. نوسان تیغه بگونه ای است که حتی موهای زیرپوستی را هم بیرون کشیده و کوتاه می­ند.
  • در این ریش­تراش تیغه مخصوصی قرارداده شده که موهایی که در جهتهای مختلف رشد کرده اند را کوتاه می­ند.
  • قدرت بالای موتور این محصول باعث افزایش سرعت در کوتاه کردن مو حتی مناطق پرترکم می­شود بدون اینکه بخواهید فشار اضافی به آن وارد کنید. موتور این محصول ضدآب بوده و تماما قابل شستشو است. از این محصول حتی زمانی که در حمام زیر دوش اب هستید  هم می­توانید  استفاده کرد.
  • باتری این محصول به گونه­ای طراحی شده که دارای دو سطح از شارژ است. یکی برای مسافرت و یکی برای شارژ کم به همین دلیل اگر قصد خرید ریش تراش همه فن حریف هستید این یکی از گزینه های خوب پیش روی شماست .
  • تیغه این محصول به گونه­ای است که نه تنها دوست پوست صورت است بلکه می توان از ان برای مدل دادان به ریش و خط ریش استفاده کرد. برای مدل دادن به ریش­ها، خط ریش و حتی سبیل فقط کافی است که تیغه را به راحتی در جایی که می­خواهید قراردهید و به سمت بالا بکشید.
  • این محصول به گونه­ای طراحی شده که می­توانید تیغه های آن را قفل کرده و مثلا از سه تیغه به جای ۵ تیغه استفاده کنید و یا حتی کمتر. تعداد تیغه­ای مورد استفاده بسته به خودتان و کاربرد ریش­ تراش دارد.
  • این محصول در عرض ۴۵ تا یکساعت به صورت کامل شارژ می­شود و از ان می­توان به صورت بی­سیم استفاده کرد. حتی می­توان برای یک بار مصرف بی­سیم فقط ۵ دقیقه انرا شارژ کرد. ولتاز اداپتور این محصول با از ۱۰۰ تا ۲۴۰ولت است که به صورت هوشمند عمل می­ند. باتری این محصول از نوع لِ_یون است.
  • این محصول تماما ساخت المان بوده و دارای ۲ سال ضمانت کارخانه است.

لطفا نظرات ،تجربیات و یا نقد های خود را در مورد مقاله ریش تراش We4t&Dry 500 براون سری ۵ با ما مطرح کنید و برای استفاده دوستان و آشنایان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا