مد و مدگرایی

انتخاب عینک آفتابی مناسب

عینک آفتابس استاندارد

عینک آفتابی خوب 

در این روزها ی گرم تابستان عینک آفتابی یکی از لوازم ضروری از دو جهت برای انسان ها محسوب می شود. اول از نظر سلامتی و مراقبت از چشمانمان و دوم زیبایی ، انتخاب یک عینک آفتابی  مناسب می تواند تضمین کننده سلامت و شیک بودن شما باشد.اگر شما هم علاقمندید تا عینک آفتابی مناسب خود را پیدا کنید به راهنمایی که ارشاکو برای شما پیشنهاد می دهد دقت کنید.

 

اندازه ی عینک آفتابی:

ابتدابایستی  اندازه ی قاب عینک را که تاثیر بسزایی بر روی چهره شما خواهد داشت انتخاب کنید زیرا اگر قاب نامناسبی انتخاب کنید نه تنها عینک را برروی چهره تان بد قواره نشان خواهد داد بلکه روی  شکل ظاهریتان  تاثیر منفی خواهد داشت. در کل قاب های بزرگ تنها برای کسانی مناسب است که بلند قد و یا دارای صورت های کشیده باشند. دقت کنید  قاب نباید آنقدر بزرگ باشد که روی  قسمت پایینی پره ی بینی را بپوشاند.

اندازه عینک آفتابی

 

پیروی از مد:

در انتخاب عینک آفتابی بهتر است تحت تاثیر تبلیغات و به دنبال عینک هنرپیشه مورد علاقه خود نباشید،به عبارتی دنبال پیروی از مد و آن چه رسانه ها تبلیغ می کنند نباشید بلکه به دنبال خرید عینکی متناسب با چهره ی خود باشید.

پپیروی از مد

 

قاب چهار گوش:

برای کسانی که چهره ی گردی دارند مناسب است که خطوط افقی عینک  از گردی  صورت کم می کند و توجه را به قسمت بالای صورت جلب می کند تا درازای صورت بیشتر گردد و صورت را لاغر تر نشان  دهد.

چهارگوش

 

قاب های بیضی:

برای افرادی که استخوان آرواره ی بزرگی دارند و همچنین طرح صورتشان چهار گوش است مناسب است که این قاب راستی خطوط چهره را کم می کند. همچنین خطوط منحنی را بر روی این چهره‌ها اضافه می‌کنند و جلب توجه به فک را از بین می‌برند.

حسن بزرگ این گونه چهره‌ها  استفاده  از عینک‌هایی  است که از صورتشان بزرگتر هستند و  باعث  می‌شود صورت لاغرتر جلوه کند و  می‌توانند از رنگ‌هایی مثل کرم و بژ و… استفاده کنند که صورت را زیباتر نشان می‌دهد.

بیضی

 

 

قاب های معروف به مدل خلبانی:

برای افرادی مناسب است که  استخوان های گونه ی برجسته ای دارند و این قاب برجستگی گونه را کم می کند. قاب هایی که در قسمت های پایینی عریض هستند و باعث حجیم تر نشان دادن چانه می‌شوند برای اینگونه چهره‌ها مناسب است.بهترین عینک آفتابی مردانه را می توانید از ارشاکو خریداری کنید.

مدل خلبانی

 

 

رنگ  عینک آفتابی:

باید به رنگ عینک آفتابی نیز توجه کرد. اگر دارای پوستی سفید و رنگ پریده باشید باید از خریدن عینک هایی که شیشه هایی بسیار تیره و دودی دارند خودداری کنید و در عوض از شیشه های به رنگ قهوه ای روشن یا خاکستری استفاده شود.  افرادی که پوست گندمی و یا برنزه دارند باید از شیشه هایی به رنگ قهوه ای خریداری کنند زیرا بهترین رنگ در برابر پوستشان خواهد بود.

لطفا نظرات ،تجربیات و یا نقد های خود را در مورد مقاله فوق با ershaco مطرح کنید و برای استفاده دوستان و آشنایان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا