سشوار

معرفی پرفروش ترین سشوارها !

با معرفی پرفروش ترین سشوارها با شما خواهیم بود. همراه ارشاکو بمانید….

 

Harry Josh Pro Tools Pro Dryer 2000

درست خواندید ، این سشوار ۳۳۰$ است . اما این محصول واقعا ارزشش را دارد  ( این محصول جایزه ی بهترین محصول زیبایی سال ۲۰۱۴ را از آن خود کرده است ) . گذشته از اینکه این محصول توسط آرایشگر مشهور Gisele طراحی شده است ، مشخصات قابل توجه دیگری نیز دارد : توان ۱۸۷۵ وات ، دکمه ی cool-shot که درواقع باد سرد می وزد ، و مهمترین آنها ، قابلیت تغییر وضعیت گرما از حالت آیکونیک به غیرآیکونیک ، با توجه به سبکی که شما انتحاب کرده اید ( حالت آیکونیک برای سبک های صاف و حالت غیر آیکونیک برای سبک حجم دادن ). بعلاوه ، اگرچه این دستگاه یک سشوار مسافرتی نیست اما طراح آن ، این سشوار را بسیار جمع و جور طراحی کرده تا شما بتوانید به هر صورتی که دوست دارید آن را در چمدان خود جای دهید . زیرا با استفاده ی این دستگاه دیگر سراغ هیچ سشوار دیگری نخواهید رفت .

 

 

 

۱
Harry Josh Pro Tools Pro Dryer 2000

 

 

 

 

  1. T3 Featherweight Luxe 2i

این سشوار ، مدل مورد علاقه ی آرایشگر افراد مشهور ( مثل جسیکا آلبا ، کریسی تایگن ، خانواده ی کارداشیان ) ، Jen Atkin است . علاوه بر این ، این محصول جایزه ی بهترین محصول زیبایی و جایزه ی محصول پدیده ی سال ۲۰۱۳ را بدست آورده است . موتور بسیار قدرتمند آن موهای شما را تنها در عرض چند دقیقه خشک می کند . در حقیقت سرعت این سشوار زیاد است و آسیبی به موهای شما نمی رساند . بله ، درست متوجه شدید : استفاده از این محصول نه تنها مانند برخی از سشوار های دیگر به موهای شما آسیب نمی زند بلکه برای موهایتان مفید و کاملا سالم است . شیمی دان موفق لوازم آرایشی ، Jim Hammer  ، می گوید ” این محصول معجزه می کند زیرا نسبت به سایر مدل ها می تواند هوای گرم بیشتری را از خود خارج کند که این امر موجب ماندگاری بیشتر درخشندگی و لطافت موها می شود و من این پدیده را با چشمان خودم دیدم .”

۲
T3 Featherweight Luxe 2i

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. DevaCurl Dryer & DevaFuser

این محصول کاملا مخصوص شماست . این سشوار برای این ساخته شده تا جعد و شکن موهایتان را کاهش دهد ( حالت آیکونیک ) ، اما کسانی که موهای مجعدی دارند چه کنند ، در واقع چیزی که این محصول را از سایر محصولات متمایز می کند همین است ، همراه این سشوار قطعه ی پخش کننده ای است که بسیار عجیب و غریب به نظر می رسد . این قطعه به شکل دست است و دارای ۵ زبانه و ۵۰ منفذ هوا می باشد که جریان هوا را به سمت پیچش مو هدایت می کنند .

۳
DevaCurl Dryer & DevaFuser

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Conair Infiniti Pro 1875 Watt Salon Performance Dryer

یک ویراستار بر روی این سشوار که در داروخانه ها هم یافت می شود  سوگند خورده است ، با این که قبل از این مدل محصولات گران تری را هم امتحان کرده بود . این محصول دارای موتور AC می باشد و بدان معناست که این سشوار بدون داغ کردن ، موهای شما را به سرعت خشک می کند . علاوه بر اینها ، این سشوار با اینکه گزینه ی آیکونیک هم دارد ، نسبت به سایر محصولات مقرون به صرفه تر است و اگر قصد خرید سشوار را دارید این گزینه بهتر میباشد .

 

۴
Conair Infiniti Pro 1875 Watt Salon Performance Dryer

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Solano SuperSolano 3500Lite 1800 Watt Professional Dryer

 

این سشوار مدل محبوب آرایشگر مشهور و نامی ، Nathaniel Hawkins ، می باشد که بسیار سبک وزن ( این محصول حتی از یک برس نرم هم سبک تر است ) است . این مدل از ترکیب سرامیک و گرمای اشعه مادون قرمز برای خشک کردن موهای شما تنها در چند دقیق استفاده می کند . اگر شما عاشق و دیوانه ی طراحی سشوار خود هستید باید بدانید که این محصول کاملا سیاه و صیقلی است .

 

۵
Solano SuperSolano 3500Lite 1800 Watt Professional Dryer

 

 

 

لطفا نظرات ،تجربیات و یا نقد های خود را در مورد مقاله فوق با ما مطرح کنید و برای استفاده دوستان و آشنایان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید .

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا