معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

معرفی ۵ عطر و ادکلن مردانه مناسب بهار

عطر و ادکلن مردانه بهاری

عطر و ادکلن مردانه بهاری

به گزارش فروشگاه ارشاکو با آمدن فصل بهار نیاز به ادکلن های مناسب این فصل داریم در این مطلب ۵ ادکلن خاص را با رایحه بهاری به شما معرفی میکنیم.

با تغییر فصل انتخاب یک رایحه متناسب با فصل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. برای افرادی که به دنبال یک سبک شخصی و منحصر به‌فرد هستند انتخاب یک رایحه خاص و ماندگار بسیار حائز اهمیت است. یک رایحه خوب و ماندگار مانند یک علامت تجاری همیشه همراه شما است و این امر برای بسیاری از افراد پیرو مد بیش از نحوه لباس پوشیدن و سبک آرایش مو اهمیت دارد. خرید عطر و ادکلن با یک رایحه خاص و ویژه نشان می‌دهد که شما برای فردیت و یگانگی خود اهمیت زیادی قائل هستید. در اینجا پنج رایحه جدید بهاری مردانه را به شما معرفی می‌کنیم که ارزش امتحان کردن را دارد.

ادکلن مردانه کویرون هلموت لنگ (Helmut Lang Cuiron)

۱
عطر مردانه کویرون هلموت لنگ

برند هلموت لنگ در اوایل دهه نود بسیار مشهور بود و طرفداران خاص خود را داشت. با جدا شدن فرانسوا کارون (Francoise Caron) از این برند در سال ۲۰۰۵ این برند تقریبا طرفداران خود را از دست داد. اما در اواخر سال ۲۰۱۴ صاحبان جدید این برند سری سه گانه رایحه‌های مردانه هلموت لنگ را دوباره به بازار عرضه کرده‌اند که بسیار پرفروش و پرطرفدار بوده است. این عطر برای بهار و تابستان بسیار مناسب است. بوی این ادکلن ترکیبی از رایحه‌های چرم، پرتقال، نارنگی، سدر، جیر و فلفل صورتی است. قیمت این ادکلن ۱۹۷ دلار است.

ادکلن مردانه تونکا از لابراتوری پرفیومز (Laboratory Perfumes Tonka)

ادکلن تونکا از لابراتوری پرفیومز
ادکلن مردانه تونکا از لابراتوری پرفیومز

برند انگلیسی لابراتوری پرفیومز (Laboratory Perfumes) با عرضه سه رایحه اول خود در سراسر بریتانیا به شهرت رسید. این برند در ادکلن تونکای خود از رایحه‌های آمریکای جنوبی استفاده کرده است. این ادکلن تنها مختص آقایان نیست و در میان خانم‌ها نیز بسیار پرطرفدار است. بیشتر محصولات این برند همین حالت را دارد. در این ادکلن محبوب، رایحه‌های لوبیای تونکا، ادویه‌جات جنگلی، فلفل صورتی و نارنگی به مشام می‌رسد. قیمت این ادکلن ۱۰۰ دلار است.

عطر و ادکلن مردانه مولکول ۰۳ از اسنتریک مولکول(Escentric Molecules 03)

 

ادکلن مولکول ۰۳ از اسنتریک مولکول
عطر مولکول ۰۳ از اسنتریک

 

این ادکلن مردانه محبوب حاصل خلاقیت بوشناس و طراح معروف گزا شون (Geza Schoen) است. جزئیات رایحه این ادکلن توسط کمپانی محرمانه نگه داشته شده است. رایحه غالب این ادکلن از روغن خس خس است. قیمت این ادکلن ۱۱۰ دلار است.

عطر و ادکلن مردانه هانی اود از فلوریس (Floris Honey Oud)

 

ادکلن هانی اود از فلوریس
ادکلن هانی اود از فلوریس

این برند محبوب انگلیسی که به صورت خانوادگی اداره می‌شود از سال ۱۷۳۰ در دنیای عطر و ادکلن فعالیت می‌کند. این کمپانی امروزه به عنوان یکی از معتبرترین تولید کنندگان عطر و ادکلن در دنیا شناخته می‌شود. اگر به ادکلن با رایحه عود علاقه‌مند هستید این ادکلن بهترین انتخاب شماست. رایحه‌های عود، مشک، عنبر، وانیل و گل رز در این ادکلن به مشام می‌رسد. قیمت این ادکلن ۲۵۰ دلار است.

عطر و ادکلن مردانه موهاوی گوست از بایریدو (Byredo Mojave Ghost)

 

ادکلن موهاوی گوست از بایریدو
عطر موهاوی گوست از بایریدو

کمپانی بایریدو  توسط متخصص رایحه بن گورهام (Ben Gorham) در استکهلم تاسیس شده است. این برند رایحه‌های خاصی تولید می‌کند که شاید خیلی همه‌گیر و همه‌پسند نباشد، اما ادکلن موهاوی گوست با وجود خاص بودن در سال گذشته چندین مرتبه در فهرست محبوب‌ترین رایحه‌های سال جای گرفته است. رایحه این ادکلن از صحرای موهاوی الهام گرفته شده است. این ادکلن در میان خانم‌ها نیز بسیار پرطرفدار است. رایحه‌های چوب سدر، مشک، بنفشه، چوب صندل و توت جامائیکایی در این ادکلن به مشام می‌رسد. قیمت این ادکلن ۲۰۰ دلار است.

لطفا نظرات ،تجربیات و یا نقد های خود را در مورد مقاله فوق با وبسایت ershaco.com مطرح کنید و برای استفاده دوستان و آشنایان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا