مد و مدگرایی

ده نکته کاربردی برای انتخاب لباس خانم های چاق

بهترین استایل برای افراد چاق

در انتخاب جنس لباس‌های خود دقت کنید

ارشاکو : یک قانون خیلی خیلی مهم :  جنس بلوز یا پیراهن شما نباید چسبان باشد، تا شکم شما در لباس معلوم شود. شلوارشما باید قالب کمر باشد. شلوارهای کشی برای شما مناسب است، چون هم راحت است و هم اندام شما در آن زیباتر خواهد بود و به کمر شما قوس می‌دهد. جنس ژرسه را برای پیراهن و بلوز خود انتخاب کنید، زیرا در این صورت پهلوهای شما مشخص نخواهد بود.
 از پوشیدن جین هراس نداشته باشید! 

اگرساق پای شما چاق است، شلوار خیلی تنگ و لوله تفنگی نپوشید، چون این نوع شلوار آن را چاق‌تر نشان می‌دهد. همچنین از پوشیدن شلوار‌های فاق کوتاه خودداری کنید، زیرا این نوع شلوار شکم شما را در معرض دید می‌گذارد. جین‌هایی که از زانو به پایین کمی آزادتر است، ساق‌های چاق شما را پنهان می‌کند. جین‌های راسته و تیره انتخاب کنید. رنگ تیره پای شما را لاغرتر نشان می‌دهد.
  لباس‌های رنگی برای بالا تنه و لباس‌های ساده و تیره برای پایین تنه
بلوزهای خود را می‌توانید سفید و رنگی انتخاب کنید، اما برای دامن و شلوار حتما به سراغ لباس‌های تیره بروید. مطمئنا اگر سرتا پا سیاه بپوشید، عالی و شیک خواهید بود اما ممکن است گرفته به نظر بیایید، برای این که چنین نباشد، می‌توانید به طور مثال با لباس مشکی خود، کفش روباز قرمز ست کنید، یا زیورآلات، کیف، یا وسایل دیگری از این قبیل با طرح‌های پوست ماری یا پلنگی به همراه داشته باشید. انتخاب رنگ‌های روشن و ملیح نیز عالی خواهد بود. این رنگ‌ها به شما ظاهری با نشاط خواهد داد.
هرکفشی را نپوشید!
اگر اضافه وزن داریم، می‌توانیم با شلوارهای‌مان نیم بوت بپوشیم، اما پوشیدن دامن کوتاه و نیم بوت جالب نخواهد بود. در این مورد بوت‌هایی مناسب است که پاها را باریک و لاغرتر به نظر برساند.  به یاد داشته باشیم  که کفش‌هایی که دارای پاشنه بلند و پهن هستند و جلوی آن گرد است، هم  ظاهرمان را عالی می‌سازد، هم راحت است، هم دخترانه و زیباست. از پوشیدن کفش‌های باله و تخت دیگر نیز بپرهیزید، چون اندام‌تان را کوتا ه و چاق نشان می‌دهد.  هم چنین کفش‌هایی که بند آن دور قوزک پای شما قرار می‌گیرد نیز، پای شما را چاق تر نشان می‌دهد.
 به لباس‌های طرح‌دار بگویید: نه!
وقتی که کمی اضافه وزن داریم، بهتر است لباس‌هایی بپوشیم که رنگ‌های آنها به یکدیگر نزدیک باشد و روشن یا تیره ساده باشد. لباس‌های طرح‌دار، هر کسی با هر ظاهری را چاق نشان می‌دهد. به یاد داشته باشیم که جوراب شلواری مشکی، پاها را لاغرتر می‌سازد.
 هرچیز اضافی را حذف کنید
تزیینات لباس،  پوشیدن چند لباس روی هم، یا لباس‌های چین‌دار هیکل را چاق نشان می‌دهد.  آستین‌های چسبان نیز بازوی شما را چاق تر می‌سازد، اما آستین‌های بلند، سه ربع و تا زده انتخاب مناسبی ست.
از زیورآلات و کیف‌های بزرگ و رنگی استفاده کنید
برای افرادی که اضافه وزن دارند، کیف‌های بزرگ  و دستی انتخاب خوبی است.  کیف‌هایی که به شکل کج به شانه خود آویزان می‌کنید، اندام شما را چاق‌تر نشان می‌دهد. گوشواره‌های گرد بزرگ، صورت شما را در مرکز توجه قرار می دهد، پس استفاده از آن مجاز است! اگر گردن کوچکی دارید، یک گردنبند بلند بیندازید تا ظاهری دخترانه و زیبا داشته باشید.
کت لباسی بسیار ضروری برای شماست

در جا لباسی خود حتما باید یک کت با کمر تنگ داشته باشید. این نوع کت که به کمر شما قوس می‌دهد، هم دخترانه و زیباست هم هیکل شما را کشیده‌تر می‌کند. برای این که لاغرتر به نظر برسید، دکمه‌های کت خود را باز بگذارید.
کت بلند و راسته ران‌های شما را می‌پوشاند و برای شما مناسب است.
و در آخر، کت اپل دار ، شانه های تان را با سایر اعضای بدن‌تان هماهنگ می‌سازد.
انتخاب دامن مناسب

اگر ران‌های چاقی دارید، پیراهن و دامنی انتخاب کنید که کلوش یا فون‌دار باشد. این مدل، چاقی ران‌های شما را پنهان می‌کند. پیراهن‌های تک رنگ راسته با پارچه‌ای که چسبان نباشد، ظاهر شما را کشیده‌تر و لاغرتر نشان می‌دهد.

درانتخاب یقه لباستان دقت کنید
اگر بالا تنه کوچکی دارید، لباس دکلته انتخاب خوبی است، درغیر این صورت، یقه گرد یا چهارگوش مناسب شماست.

Recent search terms:

  • https://ershaco com/blog/ده-نکته-کاربردی-برای-انتخاب-لباس-خانم-ه/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا