معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

۸ عطر برتر با رایحه بهشتی!

“اُره” محصول “ایسلامبرهاوس”

درسته که نام این عطر خیلی بزرگ نیست و شاید خیلی از شماها این اسم را نشنیده باشید، اما مهم نیست. مطمین هستم که شما هم مثل من با استشمام رایحه این عطر حتما آنرا در لیست محبوب­ترین عطرهای خود قرار خواهید داد. رایحه این عطر بیشتر شبیه به هوای ژاک بهاری است اما کمی شیرین­تر. در این عطر از ژایه روغن کاکایو استفاده شده است که در نت ابتدایی از کاکایو، بلوط، وانیل، ویسکی و بالسام ژرو استفاده شده است. اگر شما به کافی شاپ دعوت شده اید و یا برای عصرانه دعوت شده­اید، این عطر بهترین انتخاب برای شما است.

  • “باند نامبر ناین چاینا تون”

این عطر هم از همان نوع عطرهایی است که شاید تا به حال نامش را نشنیده باشید. این عطر یکی از عطهایی است که در دانشگاه محل تحصیلم برای آزمون سنتز استفاده شد. چون رایحه­اش به شدت پرجنب و جوش است. رایحه این عطر به شدت شبیه به انگور است. البته نه اینکه فکر کنید دقیقا دارید انگور استشمام می­کنید اما می­شود گفت رایحه پایه آن انگور است. حتی می­توان گفترایحه این عطر نوعی رایحه برف را هم تداعی می­کند. به نظر من که یکبار امتحان کردنش بد نیست.

 

۱۳
عطر
  • “بُگو مایی”

این عطر برای اولین بار دو سال پیش به بازار معرفی شد. . امسال دوباره باز تولید شده است و البته تغییر چندانی هم چه در شیشه و چه در نوع رایحه ایجاد نشده است. رنگ این عطر به گونه­ای طراحی شده است که به شیشه جذابیت خاصی بخشیده است. در این عطر از نت­­های مشک حیوانی، بلوط، یلانگ یلانگ و رایحه­های کلاسیک استفاده شده است. اگر چه رایحه این عطر به نوعی مدرن است. این عطر برای سفر به اروپا و گذراندن تعطیلات در ساحل مناسب است!

  • “نوتوریوس” محصول “رالف لاورِن”

این عطر از جمله عطرهایی است که سازندگان آن سعی دارند دوباره آن­ را احیا کنند. رایحه این عطر به نوعی رایحه خامه­ای و شکلاتی است. رایحه­ای که است که مناسب زمانی است که با خانواده به تعطیلات یا اسکی می­روید یا حتی اگر بخواهید با دوست دخترتان به گردش بروید این عطر می­تواند یک انتخاب برای شما باشد. در نت ابتدایی این عطر از فلفل و ترنج استفاده شده است. در نت میانی از رایحه کاکایو استفاه شده است که به این عطر رایحه­ای کلاسیک می­بخشدمثل عطر” یوث دیوُ” در این عطر مانند عطر شانل از مشک سفید و شکلات نیز استفاده شده  البته بدون نعناع هندی!

  • “دو رانج ریِن” محصول ” اِتَت لیبره”

این عطر را پارسال یکی از دوستانم از خاور میانه برای من هدیه آورد. این رایحه بری سفر به مکان­های ناشناخته مناسب است. رایحه ای قوی، زنانه و القا کننده اعتماد به نفس. با استشمام رایحه این عطر متوجه خواهید شد که طراح این عطر می­خواسته ترکیبی خاص و قوی طراحی کند. این طراح از نت­های کلاسیک و خاص بکار برده شده در بسیاری از عطرهای کلاسیک معروف استفاده کرده است مثل: آدهالیدها، زنبق، نعناع هندی، بلوط و صمغ. نوعی تندی و قدرت در رایحه این عطر وجود دارد که آنرا مناسب فصل تابستان کرده است. اگر می­خواهید اعتماد به نفستان را بیشتر کنید، رایحه این عطر به شما کمک خواهد کرد!

  • “پرفیومری جنرال ایندوشین”

این عطر یکی از عطرهایی است که با استشمام رایحه­اش به کشورهای خارجی سفر خواهید کرد و غذایی خوشمزه میل خواهید کرد! عجیب است نه؟! مسلما عجیب نیست فقط کافی است چشمانتان را ببندید و خود را در همان جایی که توصیف شد تصور کنید! رایحه این عطر ملایم استاما در عین حال قوی است. زیرا در این عطر از عسل و هل استفاده شده است. دسر این غذای خوشمزه هم شیرینی زنجبیلی خواهد بود!

 

۱۱
عطر
  • “ایمجینری اوتوس کَپ هارت اتچ”

رایحه این عطر شامل توت فرنگی است. با استشمام رایحه این عطر گویی به مناطق استوایی سفر کرده­اید و مشغول چیدن میوه­های لطیف و تازه است. یا مثلا در حال خوردن یک سالاد میوه­ای خوشمزه هستید. چون در رایحه این عطر از صنوبر استفاده شده است، شیرینی رایحه متناسب و دلچسب است و القا کننده نوعی سرسبزی و نور است.

  • “سِرژ لوتِس ویتیوِر اُریِنتال”

اگر به دنبال عطری هستید که خاطرات سفر به چین و ژاپن را برایتان تداعی کند، این عطر همان چیزی است که به دنبالش می­گردید. رایحه ایتدایی این عطر شامل رایحه­های جنگلی است اما ژایه ان چوب صندل و شکلات به همراه زنبق است. ترکیبات استفاده شده در این عطر به نوعی القا مننده رقص رنگها و نور است. فقط کافی است چشمهایتان را ببندید و خود را در این موقعیت احساس کنید.

این هم لیست عطرها با اریحه بهشتی. اما نکته­ای که باید در مورد این عطرها بدانید این است که رایحه این عطرها بیشتر مناسب تعطیلات و مسافرت است. به شما ژیشنهاد می­نم تمام عطرهایی که در لیست بالا به شما معرفی شد را حداقل برای یکبار ببویید و مطمین هستم که حداقل یکی از آنها را انتخاب خواهید کرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا