معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

۷ تا ار بهترین عطرهای زنانه مخصوص نوجوانان

هزاران نوع عطر در فروشگاهها وجود دارند که به نظذ می­رسد مناسب سن نوجوانان هستند. اما همه انها رایحه­خوبی ندارند. یعنی یا خیلی ملایم هستند و یا ماندگاری خیلی کمی دارند. اگر مشتاق هستید که بدانید کام برندها عطرهای مناسبی برای نوجوانان طراحی کرده­اند با ما همراه باشید. عطرهایی که در لیست امروز به شما معرفی می­کنیم نه تنها رایحه خوبی دارند بلکه ماندگاری فوق­العاده­ای هم دارند. به علاوه تهیه این عطرها برای همه امکان پذیر است و قیمت مناسبی هم دارند.

  • “لایت بلو” محصول “دی اند جِی”

 

لایت بلو
لایت بلو

buy

 

اولین عطر مناسب نوجوانان که می­خواهم در مورد آن با شما صحبت کنم، عطر “لایت بلو” محصول برند دی اند جیی است. این عطر رتیحه بسیار ملایمی دارد و ترکیبی از نتهای سیب، یاس و بامبو است. رایحه این عطر آنقدر جذاب است که محال است کسی از کنار شما رد شود و توجهش به شما و بوی عطر شما جلب نشود.

 

 

  • “ویوا لا جوسی” محصول “جوسی کوتور”

 

ویوا لا جوسی
ویوا لا جوسی

 

buy

 

برند “جوسی کوتور” یکی از برندهای مورد علاقه من است. رایحه عطرهای طراحی این برند بسیار خارق­العاده است. عطر “ویوا لا جوسی” که در اینجا معرفی می­کنیم رایحه ملایمی دارد که برای استفاده در مدرسه هم مناسب است. از طرفی بسیار جذاب و اعتیادآور است. رایحه این عطر ترکیبی است از نارنگی، توت وحشی در کنار نتهای چوب، کارامل، پیچ امین الدوله و یاس است.

 

  • “میس دیور چِری” محصول برند کریستین دیور

 

میس چری
میس چری

 

buy

 

به عقیده من برند کریستین دیور یکی از آن دسته طراحانی است عطرهایش را بر اساس شناختی که از نحوه واکنش­های شیمیایی بدن انسان دارد، طراحی میکند. عطر “میس دیور چِری” ترکیبی از رایحه­های بنفشه، نعناع هندی، مشک و ماندارین می­باشد. رایحه این عطر بی همتا و رویایی است.

 

  • “پرنسس” محصول “وِرا وانگ”

 

پرنسس
پرنسس

 

buy

 

“وِرا وانگ” یکی از بهترین طراحان لباس عروس در دنیا است. اما آیا عطرهای این برند هم مانند لباس عروسهایش معروف هستند؟ تنها کلمه­ای که می­توان برای عطرهای این برند بکار برد”خارق­العاده” است. عطر “پرنسس” برای نوجوانانی که میخواهند در حین با وقار بودنف جذاب به نظر برسندو مناسب است. ترکیب استفاده شده در این عطر شامل سیب، نتهای گل، زنبق آبی و شکلات تلخ است. توصیه می­کنم حتما این عطر را امتحان کنید.

 

  • “سوپر مدل” محصول “ویکتوریا سکرت”
عطر-زنانه-ویکتوریا-سکرت-سوپر-مدل-victorias-secret-super-model-for-women
ویکتوریا سکرت

 

buy

 

اگرچه ویکتوریا سکرت عطر ” پینک” را مخصوص نوجوانان طراحی کرده است، “سوپر مدل” هم یکی دیگر از عطرهای مخصوص نوجوانان این برند است. در این عطر از انواع مختلف نتهای گل به همراه ترکیبی از نتهای توت و میوه استفاده شده است. همچنین از نت چوب صندل نیز در این عطر استفاده شده است. صادقانه بگویم که اگر به دنبال عطری هستید که با شنیدن بوی آن تمام پسرها  دنبالتان راه بیفتند، این عطر همان چیزی است که به دنبالش می­گردید. رایحه این عطر ترکیبی است از شکوفه­های هلو، توت چینی  است.

 

“هاراجوکو لاورز لاو” محصول “جوِن اِستفانی”

 

اگر از جمله طرفداران صدا و موسیقی جوِن هستید، به نظرم بد نباشد که نگاهی هم به عطرش بیندازید. این عطر برای نوجوانان بسیار مناسب است. رایحه این عطر ملایم بوده و ترکیبی از نتهای پیچیده است. در این عطر رایحه واتیل، هلوف رز، یلانگ یلانگ و یاس مصری استفاده شده است. به نظرم این عطری است که هر کس ، در زندگی اش حداقل یکباز باید آنرا امتحان کند.

“۸ پرفیوم” محصول “اَبِرکرومی اَند فیتچ”

 

 

هیچ وقت فکر نمی­کردم که برند “اِی اند اِف” هم عطر تولید کند. اما وقتی یکی از عطرهای محصول این برند را بو کردم، فهمیدم که نه تنها در صنعت پوشاک فوق­العاده است بلکه در صنعت عطر نیز کارش حرف ندارد. رایحه عطرهای این برند ملایم و جذاب است. این عطرها هم برای شب و هم برای روز مناسب هستند. رایحه این عطر به نوعی ترکیبی از نتهای تند و شیرین و جذاب است ولی به گونه­ای ملایم.

خوب این هم لیست عطرهای مخصوص نوجوانان. اگر به شما هم عطرهایی می­شناسید که برای نوجوانان بخصوص دختران مناسب هستند و در این لیست نیاوهف خوشحال می شویم که نام انها را بدانی.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا