مد و مدگرایی

۵ تا از گران ترین ساعت های دنیا

با ارشاکو همراه باشید با معرفی ۵ مورد از گرانترین ساعت های دنیا …

Chopard 210 karat

 

mo21267
Chopard 210 karat

 

این شاهکار به تمام معنا حتی در بین گران ترین ساعت های دنیا هم، بسیار گران است به طوری که برای آن هیچ قیمتی ثبت نشده ! به دلیل وجود ۲۰۱ قیراط الماس رنگی، این ساعت بیشتر شبیه به یک دست بند است تا یک ساعت،در واقع در درجه اول این یک جواهر ارزشمند و بعد از آن یک ساعت است. طراحی این ساعت زیبا به گونه ای است که گویی نشانگر زمان آن توسط گل هایی از جنس الماس احاطه شده.

 

Patek Philippe Super Complication

 

mo21266
Patek Philippe Super Complication

 

این ساعت جیبی که از طلای ۱۸ عیار ساخته شده، توسط کمپانی Patek Phillipe در سال ۱۹۳۳ برای Henry Graves Jr، بانک دار معروف، ساخته شد. ساخت این ساعت ۵سال به طول انجامید و  در از ۲۴ مکانیسم مکانیکی مختلف برای نمایش دقیق زمان استفاده شد،از میان آنها می توان به سیستم زمانی مخصوص برای هر ساعت از شبانه روز اشاره کرد. این ساعت پیچیده ترین و گران ترین ساعتی است که تا به حال ساخته شده و به فروش رسیده.

 

Patek Philippe Platinum World Time

 

mo21265
Patek Philippe Platinum World Time

این ساعت ساخت کمپانی Patek Phillipe در سال ۲۰۰۲ در یک حراجی با قیمتی بیش از ۴ میلیون دلار به فروش رفت. گفته می شود که فقط یک عدد از این ساعت ساخته شده بود که در آن زمان گران ترین ساعت دنیا بود. این ساعت بطور خودکار کوک میشود و به شما این امکان را میدهد تا در هرجای دنیا  زمان را بطور دقیق داشته باشید. این ساعت بعدتر در ۴ مدل طلایی، سفید، رز گلد و پلاتینیوم برای خریداران خاصش عرضه شد.

 

Vacheron Constatin Tour de I’lle

 

mo21264
Vacheron Constatin Tour de I’lle

 

Tour de I’lle یک ساعت مچی با طراحی پیچیده است که توسط کمپانی سوییسی Vacheron Constantin ساخته شده است. این ساعت در سال  ۲۰۰۵ طی جشن دویست و پنجاهمین سال روز تاسیس این شرکت رونمایی شد. بدنه این ساعت از طلای ۱۸ قیراطی ساخته شده و از یک قطعه یاقوت کبود ضد بازتاب آبی رنگ به عنوان شیشه در آن استفاده شده. مطمئنا برای کسانی که توان خرید این دست ساعت ها را داشته باشند، این یک انتخاب فوق العاده خواهد بود.

 

Patek Philippe Sky Moon Tourbillon

 

mo21263
Patek Philippe Sky Moon Tourbillon

 

این پیچیده ترین ساعتی است که توسط Patek Phillipe ساخته شده. یک طرف این ساعت دو رو آسمان شب است که با دقیق ترین و ظریف ترین جزییات طراحی شده است و طرف دیگر آن علاوه بر ساعت و تاریخ ،نشانگر صور ماه هم وجود دارد. این ساعت فوق العاده شاهکاری از طراحی مدرن است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا