آرایشی و زیبایی

۱۳ ترفند ارایشی برای پوستهایی با تم زیتونی

پوستهای زیتونی بسیاز بسیار زیبا و جذاب هستند اما پیدا کردنآرایش مناسب برای این پوستها  کمی سخت است. در این پست می­خواهیم به شما بانوان و دختران پوست زیتونی جذاب، ۱۳ ترفند ارایشی مناسب با پوستتان را بگوییم. آماده­اید! پس اجازه بدهید با هم این ۱۳ ترفند را مرور کنیم.

 

zz

۱- انتخاب سایه پایه و پودر پایه مناسب:

اگرچه رنگ پوست شما بسیار جذاب و زیبا است اما قبول کنید که برای اینکه رایش صورتان بهتر به نظر برسد باید در انتخاب پودر پایه دقت کنید. پوستهای زیتونی خیلی خیلی خاص و حساس هستند و اگر پود پایه متناسب با رنگ صورتتان انتخاب نکنیدف رنگ پوستتان را تیره و کدر نشان می­دهد، پس بهتر از پودر پایه با رنگی استفاده کنید که باعث درخشش پوستتان شود.

 

 

xx

۲- انتخاب کانسیلر مناسب

وقتی که پودر پایه مناسب را انتخاب کردید، قدم بعدی برای پوستهای زیتونی انتخاب کانسیلر مناسب است. تمام ما گودی دور چشم و سیاهی زیر چشم داریم. می­­خواهم به شما بگویم که انخاب بهترین و مناسبترین کانسیلر، یک قدم واقعا حیاتی برای رسیدن به ارایشی زیبا است.

 

c

۳- انتخاب رژ گونه مناسب

اگر پوست زیتونی دارید، انتخاب رژ گونه مناسب با پوستتان واقعا سخت است. مثلا اگر از رنگ صورتی بنفش استفده کنید واقعا انتخاب درستی انجام نداده­اید. رنگ صورتی روشن هم که غیر عادی است. پس بهتر است رنگ صورتی عمیق و تیره که کمی طیف قهوه­ای در آن هست را امتحان کنید. استفاده از این رنگ رژ گونه باعث می­شود که صورت شما رو بیاید و زیبایی رنگ پوستتان به چشم بیاید.

 

v

۴- استفاده از پودرهای هایلایتر

برای اینکه برجستگی­ها و فرورفتگی­های روی صورتتان را نشان دهید می­توانید از پودرهای هایلایتر استفاده کنید. این یکی از ترفندهای بسیار پرکاربرد برای پوستهای زیتونی استفاده از همین پودرهای هایلایتر است. می­توانید از این پودرها کمی برروی بینی، چانه و پیشانی استفاده کنید.

 

b

۵- پودرهای برونزه؟! هرگز!

رنگ پوست شما خانم­های پوست زیتونی خیلی خیلی زیبا و خاص است و به اندازه کافی ته رنگ خاص دارد. پس یکی از کارهایی که هرگز و هرگز نباید انجام دهید استفاده از پودرهای برونزه کننده است. شما به صورت طبیعی همان رنگ پوستی را دارید که خیلی از مردم آرزوی داشتنش را دارند، پس لطفا و خواهشا آنرا دستکاری نکنید.

 

n

۶- دوری از رنگهای صورتی

به یاد دارید که در مورد رژ گونه گفتیم که رنگ صورتی اصلا مناسب رنگ پوست زیتونی نیست. پس برای آرایش چشم شما هم مسلمل رنگ مناسبی نیست و کمی غیر معمول است. برای آرایش چشمتان سعی کنید از رنگهای قهوه­ای عمیق، آبی، و شاید کمی سبز استفاده کنید. به من اعتماد کنید! استفاده از این رنگ­ها به عنوان سایه چشم واقعا چشمهایتان را نمایان و جذاب می­کند.

 

m

۷- استفاده از خط چشم­های مشکی و تیره

یکی دیگر از نرفندهای آرایشی برای پوست­های زیتونی استفاده از خط چشم مشکی دور تا دور چمهایتان است. استفاده از خط چشم مشکی به همراه سایه­های دودی نه تنها باعث می­شود که چشمان شما جذاب­تر و درشت­تر به نظر می­رسد بلکه  رنگ پوست شما هم درخشان تر به نظر برسد

 

 

۸- رژ لب های روشن و یا فقط برق لب

اما می­رسیم به رنگ رژ لب. رژ لب مناسب این پوست­ها رژلبهای رنگ روشن است و یا اینکه استفاده تنها از برق لب. این دقیقا همان کاری است که اگر انجام دهید پوستتان شفاف تر و درخشان تر به نظر می­رسد.

 

hh

۹- تمرکز بر روی چشم­ها

قبلا گفتیم که استفاده از خط چشم­ مشکی در اطراف چشمتان بسیار مهم است. اما این تمام کاری نیست که باید بر روی چشم­هایتان انجام دهید. استفاده از سایه­­های قهوه­ای، زیتونی و یا نقره­ای برای آرایش چشم­ها می­تواند بر روی زیبایی چشم تاثیر گذار باشد و از طرفی باعث می­شود رنگ پوستتان خودش را نشان دهد حتی بر زیباتر به نظر رسیدن چشمهایتان هم تاثیر گذار است.

 

hhhh

۱۰- رنگهای گرم

یکی دیگر از ترفندهایی که خاص پوستهای زیتونی است، استفاده از رنگهای گرم است. خانهایی که پوست زیتونی دارند، اگر در آرایش خود،رنگهای گرم را انتخاب کنند، جذاب تر و زیبا تر به نپر می­رسند. رنگهای گرم مثل مرجانی، هلویی، قهوه­ای، طلای روشن، قرمز مایل به طلایی و آلویی بهترین انتخاب­ها برای پوستهای زیتونی است.

 

jj

۱۱_لاک

همانطور که رنگ زیتونی پوست روی صورت بسیار زیبا است بر روی دست­ها و انگشتان هم بسیار زیبا است اما ستفاده از لاک مناسب با این رنگ پوست یکی دیگر از نکاتی است که حتما باید رعایت شود. سعی کنید بیشتر از رنگهای صورتی خیلی کم رنگ مات، طلایی و کبود تیره برای لاک استفاده کنید.

 

kk

۱۲- استفاده از ضد آفتاب­های فاقد چربی

اگرچه ترفندهای استفاده از ضد آفتاب در لیست ترفندها جزو اخرین­­ها است اما استفاده از ضد افتاب برای هر نوع پوستی یکی از موارد اولیه است که باید رعایت شود. بسیار ی از کسانی که پوستزیتونی دارند، نیازی ندارند که از انواع کرم پودرهای زیر ساز استفاده کنند. اگر شما هم از این دسته هستید، فراموش نکنید که قبل از اینکه آرایش چشم و لب و گونه­ خود را شروع کنید، حتما و حتما از ضد آفتاب مناسب با پوستتان استفاده کنید. 

 

ll

خوب خانم­ا و دختر خام­ا این هم از ترفندهای آرایشی برای پوستهای زیتونی! شما هم ترفند دیگریکه مناسب پوستهای زیتونی باشد می­دانید؟

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا