آرایشی و زیبایی

راه و روش آرایش مخصوص سلفی

در این پست و پست بعدی می­خواهم با شما در مورد آرایش­هایی صحبت کنم که سلفی­های شما را جذاب تر و زیبا تر می­کنند.

نکات آرایش زیادی وجود دارند که اگز انها را رعایت کنید حتما سلفی­های زیبایی خواهید داشت. همه ما دوست داریم خوش عکس باشیم. اکثرا از اینکه چهره واقعی ما در عکس نشان داده نمی­شود شکایت داریم. همیشه به دنبال بهترین عکسمان هستیم تا در facebook یا بقیه شبکه­های اجتماعی به اشتراک بگذاریم. در اینجا نکاتی را به شما می­گوییم که کمک می­ند در عکس­هایتان جذاب به نظر برسید. در این پست ۹ ترفند آرایشی مخصوص عکاسی را به شما می­گوییم و درپست بعدی هم ۹ ترفند دیگر.

 

qq
سلفی

 

  • استفاده از مرطوب کنند صورت:

استفاده روزانه از مرطوب کننده­ای مناسب نه­ تنها باعث می­شود که پوستی زیبا و لطیف داشته باشد بلکه کمک می­ند تا وقتی از کرم­های زیر ساز پوست استفاده می­کنید بهتر جذب پوست شما بشود. و این کمک می­کند دوربین چهره شما را شفافتر و درخشان تر ثبت کند و از طرفی برجستگی های صورتان بهتر نمایش داده می­شود.

 

سلفی
سلفی

 

 

  • استفاده از مات کننده­ها:

مات کننده ها در واقع رنگهایی هستند که درخشش ندارند. وقتی که می­­خواهید عکس بگیرید، باید هر چیزی روی صورتتان که باعث انعکاس نور می­شود را از بین ببرید. فلاش دوربین و استفاده از مواد آرایشی که درخشندگی بیش از حد بر روی صورت شما ایجاد می­کنند، با هم متناقض هستند. و همین باعث می­شود که زیبایی صورتتان تحت تاثیر نورهای منعکس شده در عکس قرار گیرد.

 

استفاده از مات کننده­ها
استفاده از مات کننده­ها
  • استفاده از نور طبیعی هنگام ارایش

سعی کنید در زمان آرایش کردن ازنور طبیعی استفاده کنید چون وقتی زیر نورهای زیاد و غیر ظبیعی ارایش می­نید، ارایش شما بیشتر از آنچه که هست نشان  داده می­شود. بعضی از نورهای دیگر باعث می­شوند که ارایش شما کمتر نشان داده شود و همین امر باعث می­شود که شما ارارایشتان غلیظتر بشود. همه ما عکس­هایی داریم که قبل از اینکه انها را بگیریم فکر می­کردیم که ارایشمان خوب است اما بعد از اینکه عکس گرفتیم متوجه شدیم که آرایشمان به شدت زیاد بوده و یا برعکس، ارایشمان خیلی کم بوده است.

 

استفاده از نور طبیعی هنگام ارایش
استفاده از نور طبیعی هنگام ارایش
  • استفاده از پودرهایی که ته رنگ زرد دارند:
  • استفاده از پودرهایی که ته رنگ زرد دارند خیلی بهتر از استفاده از پودرهای درخشنده و براق است. پودرهایی که ته رنگ­های دیگری دارند باعث می­شود که نور منعکس شود و صورتتان بیش از حد درخشان به نظر برسد. حتی باعث می­شوند که در عکس بدون ارایش به نظر برسید. مطمینا دوست ندارید که در هیچ یک از این حالتها در عکستان به نظر برسید

 

استفاده از پودرهایی که ته رنگ زرد دارند
استفاده از پودرهایی که ته رنگ زرد دارند
  • استفاده از کرم­ای محو کننده سیاهی چشم:

همه ما روزانه از مقدار کمی کانسیلر برای محو کردن سیاهی دور چشم استفاده می­کنیم. که این برای مصرف روزانه خوبه اما وقتی می­خواهید عکس بگیرید سعی کنید از مقدار بیشتری کانسیلر در زیر چشم­هایتان استفاده کنید.

 

استفاده از کرم­ای محو کننده سیاهی چشم
استفاده از کرم­ای محو کننده سیاهی چشم
  • از رنگهای عمیق استفاده کنید.

استفاده از سایه­های گچی در عکس استفاده مناسبی نیست. چون زیر نور فلاش اصلا به نپر نمی­رسند. و از طرفی استفاده از سایه­های پر عمق و قوی باعث می­شود که چشمانتان درشت تر و رو تر به نپر برسند. رنگهای طلایی و قهوهای یا شکلاتی رنگهای مناسبی هستند. حتی می­توانید از رنگهای قرمز و زمردی هم استفاده کنید.

 

از رنگهای عمیق استفاده کنید.
از رنگهای عمیق استفاده کنید.
  • استفاده از خط چشم مشکی:

خیلی از متخصصان پیشنهاد می­کنند که اگر می­خواهدی در عکس­هایتان زیباتر به نظر برسید حتما از خط چشم­های سیاه استفاده کنید. اگر معمولا از خط چشم قهوه­ای استفاده می­کنید برای عکس بهتر ست از خط چشم مشکی استفاده کنید. استفاده از خط چشم­ای تیره باعث می­شود که در صورت شما تضاد ایجاد شود و این تضاد باعث می­شود که چشم­هایتان درشت تر به نظر برسد.

 

استفاده از خط چشم مشکی
استفاده از خط چشم مشکی

  • استفاده از رژ گونه

اگر از رژ گونه استفاده نکنید صورتتان بدون ارایش به نظر می­رسد. رز گونه به صورتتان رنگ می­دهد. وقتی از رژ گونه استفاده نمی­کنید صورتتان بی رنگ وآب به نظر می­رسد . البته مراقب باشید که از رژ گونه خیلی تیره  استفاده نکنید. از رنگهای روشن استفاده کنید ولی مقدار بیشتری.

 

 

استفاده از رژ گونه
استفاده از رژ گونه

 

  • استفاده از رژ لب را هرگز فراموش نکنید:

هر روز صورتتان را می­شویید و مسواک می­زنید، اما لبهایتان چی؟ قبل از اینکه عکس بگیرید روی لبهایتان با روغن نارگیل چرب کنید، البته اینکار را بهتر است هر روز انجام دهید. بعد از چند دقیقه لبهایتان را با یک دستمال با آب کرم بشویید. و قبل از اینکه روی لبهایتان رز بزنید، از چاپ استیک استفاده کنید.

اما بقیه نکات بماند برای پست بعدی…

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا