آرایشی و زیباییاپیلاتور و اصلاح موی بدن

مقایسه وال دیتیلر 8081 با وال دیتایلر 8290

ماشین اصلاح خط زن برای آن دسته از آرایشگران که می خواهند در کار خود کاملا حرفه ای عمل کرده و به تمام جزئیات توجه می کنند بسیار حائز اهمیت می باشد. ما به این دسته از عزیزان توصیه می کنیم تا در ادامه با ما باشند تا بتوانند با تمام ابعاد وال دیتیلر 8081 و 8290 به خوبی آشنا شده و تصمیم درستی برای خرید ماشین اصلاح مناسب خود بگیرند.

از آنجایی که ماشین های اصلاح موی سر برند وال از توجهات زیادی در بازار برخوردار هستند ، عملا ماشین های حرفه ای خط زن این برند نادیده گرفته شده اند. ماشین اصلاح موی سر 5 star Detailer محبوب ترین مدل برند وال به شمار می رود که در آن هیچ شکی نیست. با ترکیبی از یک بدنه ی خوش استایل و تیغه های عریض T شکل و توان خروجی بالا ، این ماشین اصلاح به انتخاب بسیاری از آرایشگران مبدل می شود. مدل professional 8290 Detailer با داشتن آپشن های بیشتر می تواند انتخاب دیگری از این برند باشد.

نگاهی کوتاه به ماشین خط زن 5 star Detailer وال :

ماشین خط زن وال دیتیلر 5 ستاره ارشاکو

نقاط قوت :

  • خوش استایل
  • موتور چرخشی قدرتمند
  • پیرایش دقیق
  • سبک وزن

نقاط ضعف :

  • کمی آزاردهنده برای پوست
  • دقت بالا حین استفاده از تیغه های T شکل
  • مشکل سازگاری گارد

بررسی خارجی 5 star Detailer وال

اگر با سری نمونه های 5 ستاره ماشین اصلاح وال آشنایی دارید ، مطمئنا نسبت به اهمیت رنگ ها در این برند آگاه هستید. یک بدنه ی اسپرت تیره با انتهای کرومی و قسمت های سفید رنگ به عنوان طرح کلی این سری از ماشین های اصلاح وال شناخته می شود. اندازه ی آن 5 اینچ و وزن آن حدود 0.19 کیلوگرم می باشد. ماده ی اصلی ساخت این ماشین اصلاح از پلاستیک سخت گرفته شده و با بهره گیری از کروم در اطراف بدنه به مقاومت آن افزوده شده است.

ماشین خط زن وال دیتیلر 5 ستاره ارشاکو (2)

کاملا مشهود است که وال چه مشخصه هایی را بر روی این نمونه از ماشین اصلاح برجسته ساخته – زیبایی و ظرافت. ماشین های اصلاح خط زن زیادی در بازار وجود دارند که از قدرت بالایی بهره مند می باشند ، اما در جذابیت و شمایل ظاهری امتیاز بسیار پایینی را از سمت خریداران کسب می کنند. برند وال هر دو خصیصه را در این ماشین اصلاح گنجانده تا شما با افتخار آن را در دستانتان نگه دارید. صرفا جهت اطلاع : این مدل برای خروجی 110/120 ولت ساخته شده است.

به عنوان اکسسوری ، 3 عدد گارد در اندازه های 1.16 و 1.8 و 1.4 اینچی ، روغن اصلاح ، بورس تمیزکننده و یک محافظ تیغه قرمز رنگ در کنار این ماشین اصلاح ارائه می شود.

بررسی داخلی ماشین صالاح وال 5 star Detailer

تمام ماشین های اصلاح وال  5 star Detailer به موتورهای قدرتمند چرخشی مجهز می باشند. توان بالای این ماشین اصلاح به شما این امکان را می دهد تا  با ضربه های مناسب و کافی در هر دقیقه ، پیرایشی سریع ، خط هایی تیز و نتیجه ای مطلوب بدست آورید. ماشین های اصلاح خط زن که از موتورهای چرخشی بهره مند می باشند نسبت به مدل های الکترومغناطیس مدت طولانی تری خنک می ماند. لازم به ذکر است ماشین های اصلاح وال Detailer پس از استفاده ی بلند مدت تنها گرم می شوند و مانند نمونه های دیگر هیچگاه دستانتان را نمی سوزانند.

نکته ی دیگری که این مدل را در میان رقبا متمایز می شازد ، تیغه های عریض T مانند 2215# آن می باشد. این تیغه های از استیل ضدزنگ ساخته شده و 1.4 اینچ عریض تر از دیگر تیغه های مشابه می باشد. که همچنین یکی از دلایل پیرایش سریع و پوشش دادن نواحی بیشتری نیز به شمار می رود. ماشین اصلاح وال 5 star Detailer برای انواع پیرایش کاربرد داشته و از اصلاح ریش و سبیل گرفته تا خط انداختن و نقش دادن های حرفه ای و دقیق را ساپورت می کند.

راحتی در استفاده و سبک وزن بودن آن موجب می شود انعطاف پذیری بیشتری هنگام کار با این ماشین اصلاح به شما داده شود. اگر مایل باشید می توانید از تیغه های صفر این خط زن نیز بهره ببرید. اعمال اصلاح با کمک این تیغه ها ، نزدیک تر و دقیق تر صورت می گیرد. استفاده از تیغه های صفر برند وال بسیار آسان تر از استفاده از همین تیغه در محصولات اندیس ارزیابی می شود.

Wahl 5 star Detailer  در برابر Wahl professional 8290 Detailer

ماشین اصلاح خط زن 8290 Detailer وال یکی از مدل های سری 5 ستاره این کمپانی می باشد. در نگاهی اجمالی ، شما یک تفاوت کاملا واضح مشاهده خواهید کرد. این ماشین اصلاح خط زن حرفه ای سرتاسر به رنگ کبود طراحی شده است. در حالی که ظاهر ماشین اصلاح وال 5 star Detailer با بدنه ای مشکی و خاکستری به کمک قسمت های براق کرومی ، چشم نوازی می کند.

از تفاوت های ظاهری این دو ماشین که بگذریم ، دو مورد اساسی در این بین مطرح می شود.

نخست ، ماشین اصلاح 8290 Detailer دارای تیغه های T شکل باریک تری نسبت به رقیب خود می باشد. به جای تیغه ی 2215# عریض ، یک تیغه ی 600-1062# برای این نمونه در نظر گرفته شده است. اگر می خواهید خط های نازک تر و نواحی کوچک تری را پیرایش کنید ، این مدل بیشتر به کمک شما می آید. لازم به ذکر است ، عملکرد این تیغه ها هیچ تفاوتی با نمونه ی عریض تر خود ندارد.

ماشین خط زن وال دیتیلر 5 ستاره ارشاکو (3)

دوم ، این ماشین اصلاح به همراه یک ست لوازم حرفه ای به شما عرضه می شود. که این کیت در تنظیم خط زن به شکل دلخواه به کمک شما می آید. در این ست ابزاری برای پیرایش در حد صفر نیز به چشم می خورد. به غیر از این دو نکته و تفاوت ظاهری میان آنها ، هیچ لزومی برای بررسی جداگانه ماشین اصلاح وال Detailer دیده نمی شود. عملکرد این ماشین اصلاح کاملا مشابه مدل 5 ستاره ی از همین برند می باشد.

بررسی اشکالات 5 star Detailer وال

در مقایسه با مزیت ها و خصایص مفیدی که این ماشین اصلاح وال در اختیار شما قرار می دهد ، نقاط ضعف آن عملا به چشم نمی آید. اما برای کامل شدن بررسی و ارزیابی این نمونه ، ذکر این نکات را الزامی دانستیم.

تیغه های T شکل این ماشین هنگام اصلاح صفر ، می توانند به معنای واقعی تیز و برنده باشند. بنابراین اگر پوست حساسی دارید ، حتما هنگام اصلاح احتیاط کنید. از فشار بیش از اندازه هنگام خط انداختن پرهیز کنید ، در غیر اینصورت پس از اتمام کار ، پوست شما دچار خارش و سوزش خواهد شد.

تیغه جانبی وال ارشاکو

همانطور که پیش تر نیز بدان اشاره کردیم ، به همراه ماشین اصلاح ، 3 قطعه ی دیگر به عنوان لوازم جانبی برای شمادر نظر گرفته شده است. مشکلی که با تیغه های عریض ماشین اصلاح وال Detailer احساس می شود ، ابعاد خاص آن می باشد. پیدا کردن گاردهای دیگری برای این مدل ، شما را تا حدودی به زحمت می اندازد ، مخصوصا اگر ابعاد بزرگتری را مد نظر دارید. این گاردها نسبت به شانه های سنتی باریک تر و برای تیغه های T شکل عریض تر می باشند.

اگر دستان بزرگی دارید ، بدنه ی سبک و فشرده ی این مدل ممکن است کمی برای شما نامناسب باشد. این نکته تنها در صورتی به یکی از مشکلات اساسی شما تبدیل خواهد شد که واقعا دستان بزرگی داشته باشید.

ارزیابی نهایی

از نظر بنده ، مدل  Detailer ماشین اصلاح وال را می توان بهترین ماشین اصلاح خط زن این برند به شمار آورد. اگر چه این خط زن به اندازه ی ماشین اصلاح  Andis T-Outliner میان خریداران محبوب نیست اما همچنان انتخاب فوق العاده ای محسوب می شود. ماشین های اصلاح خط زن معمول اندیس ممکن است توان بالاتری داشته باشند اما به راحتی داغ می شوند. این درحالی است که ماشین های اصلاح وال Detailer مدت زیادی را خنک مانده و بسیار کم صدا می باشد.

سبک و شیک ، انتخابی مناسب آرایشگران و افراد معمولی. با قیمتی مناسب و کاملا به صرفه. در صورتی که مایل هستید از تیغه های باریک تری استفاده کنید می توانید مدل professional Detailer همین برند را تهیه کنید.

به منظور خرید ماشین اصلاح وال دیتیلر 8081 می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

به منظور خرید ماشین اصلاح وال دیتایلر 8290 می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا