آرایشی و زیباییلوازم شخصیماشین اصلاح و ریش تراش

تفاوت میان انواع موتور ماشین اصلاح [اندیس-اوستر-وال-موزر-پاناسونیک و …]

هنگامی که قصد خرید ماشین اصلاح و یا خط زن را در سر می پرورانید ، ابتدا به نیازهای خود توجه کرده و سعی می کنید محصولی متناسب با آن برای خود انتخاب کنید. اما متاسفانه راجع به موتور آن تحقیقی انجام نداده و انواع آن را بررسی نمی کنید. اولین سوالی که در این رابطه بوجود می آید این است که چه تفاوت هایی میان موتورهای چرخشی ، محوری و مغناطیسی وجود دارد؟ به منظور پاسخ به این سوال اساسی ، در ادامه تعریفی جامع و مختصر از هریک از موتورهای نام برده آورده شده است تا انتخاب بعدی شما با آگاهی کامل تری صورت بگیرد.

فرد کولر ، معاون مدیریت بازرگانی اندیس ، اینطور می گوید :” زمانی که ما یک ماشین اصلاح یا خط زن را طراحی می کنیم ، اندیس تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا موتوی متناسب با ویژگی های هر محصول مشخص می کند.” وی در ادامه توضیح می دهد که ” ما همیشه این موضوع را نیز در نظر می گیریم که ابزار اصلاح مورد نظر برای چه نوع اصلاح و پیرایشی طراحی شده است” . بنابراین ، هر آرایشگر و استایلیستی با توانایی های موتور ابزار خود آشنایی دارد و می داند که از هر ماشین اصلاح در چه مواقعی استفاده کند.

موتورهای محوری pivot –افزایش قدرت ، کاهش سرعت : مناسب برای موهای ضخیم ، پرپشت و مرطوب

ماشین های اصلاح و خط زنی که دارای موتورهای محوری می باشند از قدرت زیادی برخوردار بوده و در عوض سرعت تیغه ی آن ها کند تراز حالت معمول می باشد. این موتورها برای اصلاح موهای ضخیم ، پرپشت و مرطوب مناسب است. لازم به ذکر است که قدرت موتورهای محوری ماشین اصلاح اندیس 4 برابر موتورهای مغناطیسی ماشین اصلاح از همین برند می باشد.

موتورهای چرخشی rotary – قدرت و سرعت برابر : مناسب برای انواع مختلف اصلاح

ماشین های اصلاح و خط زنی که از موتورهای چرخشی بهره مند می باشند ، از میزان برابر قدرت و سرعت برخوردار می باشند. با وجود چنین ترکیبی ، موتورهای چرخشی برای رنج بسیار وسیعی از انواع اصلاح و پیرایش کاربرد دارند. موتورهای چرخشی ماشین اصلاح اندیس ،  گشتاور و عملکرد بهتری را در وزن سبک تری نسبت به سایر برندها ارائه می کنند.

موتورهای مغناطیسی magnetic –قدرت متوسط و سرعت بالا : مناسب برای موهای پرپشت

موتورهای مغناطیسی سرعت بسیار بالایی – نزدیک به 7200 ضربه کامل در هر دقیقه- به خود اختصاص داده اند. این نوع موتور ، اصلاح نرم تری را بدست می دهند. این موتور به گونه ای طراحی شده است که کاملا ساکت و بدون داغ کردن ، مخصوصا برای اصلاحاتی که حجم زیادی از مو را در بر می گیرند ، برای مدت زیادی به کار خود ادامه دهد. این موتورها بدون نیاز به روغن کاری و تعویض قطعات می توانند برای چندین سال مورد استفاده قرار می گیرند.

درباره ی اندیس

کمپانی اندیس ، که ابتدا به عنوان یک تجارت خانوادگی در سال 1922 پایه گذاری شده است ، یک شرکت پیشرو در زمینه ی ساخت و تولید ابزارهای دستی برای اصلاح و پیرایش و صاف کردن و فرکردن و خشک کردن مو در حال فعالیت می باشد.

Recent search terms:

  • https://ershaco com/blog/موتور-ماشین-اصلاح-اندیس/

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا