معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

معرفی عطرهای برند “کلوین کلین” قسمت 2

“سی کیی وان شاک استریت ادیشن فور هیم”

 

۱۰

 

Buy-Now-button

مردانه

این عطرمردانه  محصول سال ۲۰۱۲ میلادی است و همانطور که از نامش مشخص است، ورژن به روز شده عطر ” سی کیی وان شاک فور هِر” و” سی کیی وان شاک فور هیم” است. در این عطر از ترکیبات مدرن و خاصی استفاده شده است. این عطر در شیشه مشکی رنگ و در اندازه ۱۰۰ میل به صورت آب آرایشی به بازار عطر عرضه شده است. برای تزیین شیشه این عطر از طرح های دیوار نوشته های خیابانی استفاده شده است. نت ابتدایی این عطر ترکیبی از نت های تازه و شاداب  به همراه رایح مرکبات است. برای نت میانی این عطر از نت های ادویه ای به همراه نت های شیرین استفاده شده است. نت پاپانی نیز ترکیبی از شکلات شیرین است. این عطر در تعداد محدود تولید شده است و طراحی آن بر عهده ” آن گاتلییب” است.

  • ” سی کِی وان سامِر”

۱۱

Buy-Now-buttonمردانه و زنانه

“سی کِی وان فور سامر” محصول سال ۲۰۴ میلادی است. در نت ابتدایی این عطر از ترکیباتی مثل کیوی به همراه مرکبات استفاده شده است. نت میانی شامل کاکتوس، برگ های بلو بری و زنبق وحشی است. در نت پاایانی نیز ترکیب مشک و وتیوِر بکارر فته است.

  • ” سی کیی وان سامر ۲۰۰۵”

۱۲

Buy-Now-button

زنانه و مردانه

رایحه این عطر بر پایه مشک و گل است. “سی کِی وان سامر ۲۰۰۵” در سال ۲۰۰۵ میلادی تولید شده است و در نت ابتدایی آن از ترکیباتی مثل آناناس، کیوی، ماند ارین و هلو استفاده شده است. برای نت میانی نیز ترکیب زنبق وحشی، ترنج و یاسمن استفاده شده است. نت پایانی نیز ترکیبی از مشک و نت های چوبی است.

  • ” سی کِی وان سانر ۲۰۰۶”

۱۳

Buy-Now-button

مردانه و زنانه

رایحه این عطر زنانه مردانه  بسیار ارامبخش است و مخصوص استفاده آقایان و خانم ا طراحی شده است. ” سی کِی وان سامر ۲۰۰۶” محصول سال ۲۰۰۶ میلادی است. در نت ابتدایی این عطر از هندوانه و برگ های ماندارین استفاده شده است. نت میانی ترکیبی از فرزی، ریواس و لیمو است. برای نت پاپانی نیز ترکیباتی مثل مشکف هلو، سدر و نت های احساسی استفاده شده است.

  • ” سی کِی وان سامر ۲۰۰۷”

۱۴

 

Buy-Now-button

زنانه و مردانه

” سی کِی وان سامر ۲۰۰۷” رایحه ای بر پایه چوب دارد و بسیار آرام بخش است. این عطر در سال ۲۰۰۷ میلادی به بازار معرفی شد و طراحی آن بر عده ” هِری فرِمونت” است. نت ابتدایی این این عطر ترکیبی از پرتقال، ماندارین، گریپ فروت، هندوانه و نعناع است. نت میانی شامل ترکیبی از زنجبیل، شکوفه پرتقال و گل همیشه بهار است. در نت پایانی این عطر از وانیلف ریشه زنبق، چوب گایاک و وتیوِر استفاده شده است.

  • ” سی کِی وان سامر ۲۰۰۸”

۱۵

Buy-Now-buttonزنانه م رمدانه

این عطر توسط “هَری فرمونت” طراحی شده است. در رایحه این عطر از ترکیباتی مثل نعناه، هندوانه، هل، خیار، شکوفه یاس، مشک و نت های چوبی استفاده شده است. این عطر در اندازه ۱۰۰ میل به صورت آب آرایشی در بازار موجود است. رنگ آبی شیشه این عطر نشانی از رایحه خنک و تابستانی این عطر است.

  • ” سی کِی وان سامر ۲۰۰۹”

۱۶

Buy-Now-button

زنانه و مردانه

رایحه این عطر سرشار از انرژی، طراوت و نت های دریایی است. همچنی در رایحه این عطر از نتهای شفاف دریایی نیز استفاده شده است. رایحه این عطر ترکیبی است از نتهایی که وابستگی زیادی به رنگهای زرد و فیروزه ای دارند. این رنگها در طراحی شیشه این عطر نیز بکارر فته است. رایحه این عطر مخصوص روزهای گرم و آفتابی تابستان است. ” سی کِی وان سامر ۲۰۰۹” در نت ابتدایی شامل نعناع آبی، خیارف لیمو و ترنج است. در نت میانی این عطر از رایحه نتهای دریایی به همراه سیب سبز، رزماری و نیلوفر استفاده شده است. در نت پایانی نیز ترکیبی از نتهای چوب صندل، نوعی چوب خوشبو و گلسنگ استفاده شده است.

  • ” سی کِی وان سامر ۲۰۱۰”

۱۷

 

Buy-Now-button

زنانه و مردانه

در رایحه این عطر که به تعداد محدودی در سال ۲۰۱۰ ملادی تولید شدف سعی شده است تا از ترکیباتی سرشار از انرژی و پویایی استفاده شود. تابستان و خورشید هر دو با هم در شیشه عطر ” سی کیی وان سامر ۲۰۱۰” جمع شده اند. همانطور که گفته شد رایحه این عطر سرشار از حس طراوتف ازگی، پویایی و انرژی است. نت ابتدایی این عطر ترکیبی از رایحه های آرام بخش میوه، گلابیف ماندارین و لیمو است. همچنینی در نت ابتدایی این عطر از ترکیباتی مثل هندوانه، و امواج دریا استفاده شده است. برای نت میانی نیز ترکیب نت هایی مثل تارت، گل همیشه بهار، زنبق آبی و لیمو استفاده شده است. در نت پایه نیز از ترکیباتی مثل وتیوِر، نعناع هندی، سدر به همراه نت های گرمی که نشانی از گرمای خورشید است استفاده شده است. این عطر در ماه مارچ ۲۰۱۰ در اندازه ۱۰۰ میل به بازار عرضه شده است.

 

  • ” سی کِی وان سامر ۲۰۱۱”

۱۸

Buy-Now-button

مردانه و زنانه

این عطر نیز مانند ورژن قبلی اش در تعداد محدودی تولید شد. در رایحه این عطر از نت هایی بر پایه مرکبات ف نت های آرام بخش و سرشار از لطافت و پاکیزگی استفاده شده است. رایحه این عطر القا کننده حس انرژی، هیجانف نشاط و رقص در میهمانی ها است. نت ابتدایی این عطر ترکیبی از مرکبات، نارنگی، هندوانه و نتهای دریایی است. در نت میانی این عطر از ترکیبات لیمو، نت های دریایی، فرزیا آبی، لیمو و ریواس استفاده شده است. در نت پایه نیز ترکیب نتهای احساسی به همراه سدرف مشک و هلو استفاده شده است. در طراحی شیشه این عطر از سه رنگ اصلی قرمزف آبی و زرد استفاده شده است. این عطر در اندازه ۱۰۰ میل به صورت آب آرایشی در بازار عطر موجود است.

  • ” سی کیی وان سامر ۲۰۱۲”

۱۹

Buy-Now-button

مردانه و زنانه

رایحه این عطر سرشار از نتهای احساسی، خاص و پر نشاط مرکبات است. با استشمام رایحه این عطر گویی کنار ساحل دریا در یک روز تابستانی مشغول تفریح هستید. رایحه این عطر به گونه ای طراحی شده است که هم برای استفاده خانم ها و استفاده آقایان مناسب است. نت ابتدایی این عطر شامل نعناع آبی، خیار، لیمو و ترنج است. در نت میانی این عطر از سیب سبز، رزماری، نیلوفز و نتهای آبی استفاده شده است. تمام این نتها در نت ابتدایی و نت میانی در کنار نت های چوبی مثل چوب صندل، نیشکر و گلسنگف رایحه این خاص برای این عطر ایجاد کرده اند. این عطر توسط ” ریچارد هرپین” طرای شده است و در اندازه ۱۰۰ میل به صورت آب آرایشی در بازار عطر موجود است.

  • “سی کیی وان سامر ۲۰۱۳”

۲۰

Buy-Now-buttonمردانه و زنانه

رایحه این عطر ترکیبی از نتهای پر ظراوت و شاداب مرکبات، میوه ها و نت های ارامبخش است. در نت ابتدایی این عطر از ترکیبات لیمو، و ترکیبات دریایی استفاده شده است. برای نت میانی ینز از هندوانه شیرین و آبدار به همراه خیار و زنبق آبی استفاده شده است. نت پایانی نیز شامل مشک و خزه است. ای عطر در اندازه ۱۰۰ میل به صورت آب آرایشی در بازار موجود است.

  • ” سی کِی وان سامر ۲۰۱۴”

۲۱

Buy-Now-buttonمردانه و زنانه

در سال ۲۰۱۴ نیز برند” کلوین کلیین” همانند سنت دیرینش در سالهای گذشته در ماه زانویه اقدام به تولید عطری با نام ” سی کی وان سامر ۲۰۱۴” کرد. رایحه این عطر سرشار از جس نشاط، انرژی و جوانی است. در رایحه این عطر از نتهای گریپ فروت و لیمو بیشترین استفاده شده است. نت ابتدایی این عطر سرشار از رایحه ملونف است. در نت میانی نیز فرزیا و سرو کوهی استفاده شده است. نت پایانی شامل ترکیبی از آب نارگیلف شکر و سدر است. رنگ شیشه این عطر به رنگ فیروزه ای و زرد طراحی شده است. این عطر از ماه مارچ ۲۰۱۴ در اندازه ۱۰۰ میل به صورت آب آرایشی در بازار موجود است.

  • ” سی کِ وان سامر ۲۰۱۵

۲۲

Buy-Now-button

مردانه و زنانه

رایحه این عطر مخصوص خانمها و آقایانی است که نیلز به استراحت و آرامش دارند. در معرفی اسن عطر، گفته شده است که رایحه آن سمبلی است از گذراندن یک روز آرام زیر نور خورشید . در رایحه این عطر از نت های ارامبخش و سرشار از لطافت و تازگی لیمو استفاده شده است. نت ابتدایی این عطر ترکیبی است از جو سیاه، در نت میانی از عمیوه ستاره ای استفاده شده است. در نت پایانی نیز ترکیب مشک و عنبر بکار رفته است. این عطر در اندازه ۱۰۰ میل به صورت آب آرایشی در بازار موجود است. طراحی این عطر بر عهده ” هَری فِرِمونت” است.

  • ” سی کِی وان سامر ۲۰۱۶”

۲۳

Buy-Now-button

 

مردانه و زنانه

رایحه این عطر انبار برگفته شده است از نت های جنگلی است. در واقع در طراحی شیشه این عطر نیز سعی شده است تا از رنگه و طرح هایی که سمبل جنگل هستند استفاده شود. در نعرفی این عطر از کلماتی مثل پر طراوتف شاداب و پر هیجان استفاده شده است. نت ابتدایی این عطر ترکیبی است از موهیتو و لیمو. نت میانی ترکیبی است از گوآوا و در نت پایانی از نتهای چوبی که القا کننده حس جنگل است استفاده شده است.

  • ” سی کِ وان وی آر وان مَگنِت”

۲۴

Buy-Now-button

مردانه و زنانه

این عطر نیز مانند بسیاری از عطرهای برند ” کلوین کلین” در تعداد محدودی تولید شده است. “سی کیی وان وی آر مگپنت” به افتخار طرفدارن عطرهای برند” سی کی وان” در سال ۲۰۱۰ میلادی طراحس شد . در طراحی رایحه این عطر سعی شده است تا از نتهای گل به همراه ادویه جات بیشتر استفاده شود. ترکیب ماندارینف تنجف اسطوخودوسف فرزیا و هل در نت ابتدایی، چای سبزف بنفشه، رز و شکوفه های پرتقال در نت میانی  به همراه عنبر و مشک در نت پایانی، ترکیبات خاص و خارقالعداه ای را برای این عطر ایجاد کرده اند. طراحی شیشه این عطر به رنگ شفاف است که بر روی آن کلمات ” Ck One we are one magnet”  به رنگ طوسی طراحی شده است. این عطر از ماه جولای سال ۲۰۱۰ در بازار عطر موجود است.

  • ” سی کِی تو”” CK2″

۲۵

Buy-Now-button

مردانه و زنانه

رایحه این عطر برگرفته از رایحه عطر ” سی کِی” محصول سال ۱۹۹۴ میلادی است. در واقه ورزن مردانه و زنانه عطر ” سی کِی” است. این عطر برای نسل جدید توسط برند ” کلوین کلین” در سال ۲۰۱۶ میلادی ساخته شده است. در نعرفی رایحه این عطر از کلماتی مثل شهریف نت چوبی و رایحه پر طراوت استفاده شده است. در نت ابتدایی این عطر از ترکیب غیر معمول نوعی گیاه ژاپنی به نام وسبی، ماندارین و برگ بنفشه استفاده شده است.  برای نتهای میانی و پایانی این عطر نیز از ترکیب نتهای سنگ کبالت و نتهای خاص بههمراه ریشه زنبق، چوب و رز استفاده شده است. همچنین در نت پایانی این عطر از چوب صندل و نتهای احساسی نیز استفاده شده است. شیشه این عطر به صورت استوانهای طراحی شده است و شفاف استو جهت قرارگیری شیشه بر روی سطح صاف برعکس است و این خود نوعی جذابیت برای طرفداران این عطر محسوب می شود. این عطر در اندازه های ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ میل به صورت آب آرایشی در بازار موجود است. طراحی این عطر بر عهده ” آی اف اف” بوده است.

  • ” کانترادیکشن”

۲۶

 

buy

زنانه

رایحه این عطر سرشار از هماهنگی بین زمیان ونسل جدید است. “کانترادیکشن” مخصوص خانم های شهری که همیشه متفاوت هستند و هرگز تکراری نمی شوند، طراحی شده است. در رایحه این عطر از نتهای گل و نتهایی که در سالهای ۱۹۹۰ به شدت مد بوده است استفاده شده است. نت ابتدایی این عطر ترکیبی است از نتهای گل مثل رز، گلهای کمیاب، یاس و زنبق وحشی به همراه اکالیپتوس. در نت میانی این عطر از نتهای اکالیپتوس به همراه شکوفه گلابیف ارکیده و یاس استفاده شده است. نت پایانی شامل نتهای شرقس چوب صندل و دانه های تونکا است. این عطر توسط ” آن گاتلییب” در سال ۱۹۹۸ طراحی شده است.

  • “کانترادیکشن”

۲۷

Buy-Now-button

مردانه

در طراحی رایحه این عطر سعی شده از تلفیق مدرنیته و نسل استفاده شده است. . نت ابتدایی این عطر ترکیبی است ازنت های گل مانند رز، گیاهان کمیاب، یاس و زنبق وحشی. در نت میانی علاوه بر استفاده از نت اکالیپتوس از نتهای گل با رایحه کلاسیک مثل شکوفه هلو، ارکیده و یاس استفاده شده است. در نت پایانی سعی شده است تا از نتهای شرقی مثل چوب صندل و دانه های تونکا استفاده شود.  این عطر محصول سال ۱۹۹۸ میلادی است و طراحی آن بر عهده ” کارلوس بنایم” و گ پییر وارگنی” بوده است.

” کریِو”

۲۸

 

Buy-Now-button

زنانه

رایحه این عطر بسیار آرامبخش است و در سال ۲۰۰۲ میلادی تولید شده است. طراحی این عطر بر عهده ” ایویس کاسا”،” پاسکال گوارین” و ” جین مارک چایلان” بوده است. نت ابتدایی این عطر شامل ترکیبی از ترنج و میوه ستاره ای است. نت میانی شامل ریحان، اسطوخودوس و فلفل فرنگی شیرین است. نت پایانی شامل ترکیبی از جوز، چوب صندلف دانه های تونکاف مشک، وتیوِر و نوعی گیاه خوشبو به نام ” بیرچ” است.

  • ” دان تون”

۲۹

Buy-Now-button

زنانه

این عطر در تعداد محدودی از فروشگاههای آمریکا  در سال ۲۰۱۳ میلادی عرضه شد. به گفته طراح و تهیه کننده این عطرف لین عطر برای رقابت با عطر ” ایفوریا” وارد بازار عطر شده است. ” دان تون” مخصوص دختران جوان طراحی شده است. طراحی آن نیز بر عهده ” ان گاتلییب” و ” گیوااوران” بوده است. در نت ابتدایی این عطر از ترکیباتی مثل نت ای پودری و فومی، لیمو ایتالیایی، ترنج، شکوفه پرتقال تونسی و روغن های دریایی استفاده شده است. برای نت میانی نیز تریباتی مثل گاردنیا، فلفل صورتی و برگ بنفشه استفاده شده است. در نت پایانی نیز از ترکیباتی مثل سدر، وتیوِر و مشک استفاده شده است. “دان تون” در چهر اندازه به صورت آب آرایشی به بازار عرضه شده است. در بسته بندی این عطر لوسیون بدن، لوسیون حمام و مروطب کننده بدن نیز قرار داده شده است. در تبلیغات این عطر از چهره ” رونی مارا” استفاده شده است. طراحی این عطر بر عهده ” کارُلین ساباس” است.

  • ” اِن کانتر”

۳۰

Buy-Now-button

مردانه

این عطر در سال ۲۰۱۲ به بازار عطر معرفی شده استو طراحی ان برعهده افراد معروفی مانند ” هانوری بلانژ” و ” پییر نِگرین” بوده است. در نت ابتدایی این عطر از ترکیباتی مثل ماندارین، هل، و نیشکر استفاده شده است. فلفل، یاس مصری، نعناع هندی و کنیاک ترکیباتی هستند که در نت میانی استفاده شده اندو نت پایانی شامل ترکیبی است از نتهای چوبی به همراه عود، سدر اطلسی و مشک است. در تبلیغات این عطر از چهره “الکساندر اسکارسگارد” هنرپیشه معروف سریال خون آشام در نقش ” اریک استفاده شده است. این عطر در اندازه های ۳۰ف ۵۰ و ۱۰۰ میل به صورت آب ارایشی در بازار موجود است. در بسته بندی این عطرف لوسیون بدن و صورت نیز قرار داده شده است.

  • ” انکانتر فِرِش”

۳۱

Buy-Now-button

مردانه

رایحه این عطر در دسته رایحه های چوبی و آرامبخش قرار دارد. این عطر در سال ۲۰۱۳ میلادی به بازار عرضه شده است. در نت ابتدایی این عطر از ترکیباتی مثل ترنج و موهیتو استفاده شده است. برای نت میانی نیز ترکیبات هلف نیشکر و اسطوخودوس بکار رفته است. نت پایانی نیز ترکیبی از گل لادنف نعناع هندی و چوب صندل است.

  • ” اند لِس ایفوریا”

۳۲

Buy-Now-button

زنانه

این عطر محصول سال ۲۰۰۵ میلادی است. در رایحه آن از ترکیبات کلایم گل و میوه استفاده شده است. نت ابتدایی این عطر شامل نتهای ملایم شکوفه های گیلاس، ماندارین و ترنج است. نت میانی از ترکیب رز و بنفشه تشکیل شده است. نت پایانی نیز شامل رایحه های احساسی و خاص  مثل بامبو، چوب صندل و مشک اس. این عطر در اندازه ۷۵ میل به صورت آب آرایشی در بازار موجود است. این عطر محصول سال ۲۰۱۴ میلادی است و توسط ” برونو یوانویچ” طراحی شده است.

 

توجه : دوستان ارشاکویی عزیز ، می تواند با کلیک بر روی دکمه خرید کنید اقدام به خرید عطر اورجینال از فروشگاه اینترنتی ارشاکو  نمایید و یا با کلیک برر روی دکمه هم اکنون سفارش دهید ، عطر مورد نظر خود را سفارش دهید تا در صورت وجود در بازار تهیه و در اختیار شما قرار داده شود . 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا