معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

معرفی عطرهای برند ” بی آنسه “

معرفی عطرهای برند ” بی آنسه”

کشور: آمریکا

فعالیت اصلی: هنرپیشه

کمپانی مادر: ” کُتی”

برند ” بیانسه” تا کنون ۱۲ عطر طراحی و به بازار عطر معرفی کرده است. ” بی آنسه” یکی از برندهای جدید در صنعت عطر است. اولین عطر این برند در سال ۲۰۱۰ میلادی تولید شد و جدید­ترین آن محصول سال ۲۰۱۵ میلادی است. برای طراحی عطرها افرادی مثل ” کلاد دایر”، اُلیویِر گیلتون”، ” هارین بلانژ”، ” برونُ جوانُویچ”، ” کارلُس وینالز” و ” لُک داگ” همکاری دارند.

  • ” بی آنسه هیت، دِ مِیسیز کارتِر شو وُرد تور”

 

a

 

Buy-Now-button

 

زنانه

رایحه بکار رفته در این عطر میوه­ای و کل است. ” بی آنسه هیت، دِ مِیسیز کارتِر شو وُرد تور” در سال ۲۰۱۳ طراحی شد و به بازار عطر معرفی شد. نت ابتدایی آن شامل فلفل صورتی، انبه و توت است. در نت میانی از ارکیده، بنفشه و یاس استفاده شده است. نت پایانی نیز شامل ترکیبی از چوب صندل استرالیایی، وِتی وِر و وانیل ماداگاسکار است.

  • ” هیت”

 

aa

 

 

buy

 

زنانه

“هیت” اولین عطری است که برند ” بی آنسه” که متعلق به یکی از مشهورترین خوانندگان و هنرپیشگان هالیوودی است، که در سال ۲۰۱۰ به بازار عطر معرفی شده است. نام این عطر برگرفته از تورهای ” بی­آنسه” است. رنگ شیشه یکی از رنگ­ای مورد علاقه ” بی­آنسه” است. گفته می­شود که ” ّی آنسه” شخصا بر روی نوع رایحه عطر، نام عطر و  همچنین طراحی شیشه عطر نظارت دارد . طراحان ” هیت”” کلاود دایر” و : اُلیویِر گیلُتین” هستند. نت ابتدایی  “هیت” ترکیبی است از وانیل قرمز، مگنولیا، شکوفه پرتقال و هلو. برای نت میانی طراحان از نوت­هایی مثل پیچ امین­الدوله، بادام و مشک استفاده کرده اند. برای نت پایانی نیز چوب ف دانه تونکا و عنبر استفاده شده است. اگرچه ” بی آنسه” یکی از مدل­های تبلیغاتی برای عطرهای برندهایی مثل ” دایاموند آرمانی” و ” ترو استار تامی هیلفیگِر” است اما او برای تبلیغ “هیت” نیز خودش دست بکار شده است. شیشه این عطر دارای طراحی منحصر به فرد و خاصی است. و درست همان چیزی بوده است که ” ّی آنسه” می­خواسته. رنگ شیشه سمبلی است از شعله­های آتش که نشان­دهنده قدرت جذابیت و هوس انگیز بودن رایحه این عطر است. این عطر در اندازه ۳۰ ، ۵۰ و ۱۰۰ میل به همراه لوسیون ۲۰۰ میلی  به بازار ارایه می­شود. عکاسی تبلیغاتی این عطر را ” مایکل تامسون” انجام داده است و کارگردان ویدیو­های تبلیغاتی نیز ” جَک ناوا” است.

  • ” هیت کیس”

 

aaa

 

Buy-Now-button

 

در ماه جولای سال ۲۰۱۵ میلادی، “بی آنسه” یکی از عطرهای جدید متعلق به مجموعه ” هیت” را به بازار عرضه کرد. این عطر در ادامه تولید سایر اعضای این مجموعه که اولین آن “هیت” نامیده شده بود، تولید شده است. وقتی دو نفر با هم ملاقات می­کنند گویی جرقه­ای بین آن دو نفر زده می­شود که باعث می­شود این دو به هم نزدیکتر شوند. ” بی آنسه هیت کیس” سمبلی است از لحظه نزدیک شدن دو عاشق. در این عطر از ترکیب نتهای میوه، مانگو  پتاهایا استفاده شده است. نت میانی آن شامل ارکیده قرمز، یاس و روغن رز مراکشی است. نت­های چوبی، چوب صندل آفریقایی و نعناع هندی به همراه وانیل باعث ایجاد نت پایه گرم در رایحه این عطر شده اند. این عطر در اندازه ۱۵، ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ میل در بازار موجود است.

 

  • ” هیت راش”

 

aaaa

 

buy

 

 

زنانه

این عطردرست یک سال بعد از تولید اولین عطر برند ” بی انسه” یعنی ” هیت” طراحی و به بازار عرضه شده است. اولین عطر این برند توجه مخاطبان بسیار زیادی را به سمت این برند جلب کردو ” هیت راش” با همکاری ” کُتی بیوتی” توسط ” هُنُرینه بلانژ” طراحی شده است. این عطر بر خلاف ” هیت” که مناسب استفاده در مجالس شبانه است، مناسب استفاده در روز و ملاقات­های روزانه است. این عطر نیز مانند سایر عطرهای این برند، زیر نظر مستقیم ” بی آنسه” طراحی و تولید شده است. نت ابتدایی ” هیت راش” ترکیبی از پرتقال خونی، گیلاس برزیلی و میوه­های آبدار است. در نت میانی از ارکیده زرد، شکوفه مانگو و پرتقال استفاده شده است. نت پایانی نیز شامل نت­های گرم مثل چوب، عسل، عنبر و مشک است. شیشه این عطر به رنگ نارنجی است و در اندازه­های ۱۵، ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ میل در بازار موجود است. “هیت راش” در سال ۲۰۱۰ تولید شده است.

  • ” هیت آلتیمِیت اِلیکسیر”

 

aaaaa

 

buy

 

زنانه

عطری با رایحه شرقی که در سال ۲۰۱۰ تولید شده است. رایحه این عطر شامل نت­هایی مثل دانه­های تونکا، عنبر، اسمانتوس، وانیل قرمز و سدر است.

  • ” هیت وایلد اُرکید”

 

aaaaaa

 

buy

 

زنانه

این عطر نیز از عطرهای مجموعه هیت است که در ادامه سایر عطرهای این مجموعه در سال ۲۰۱۴ تولید شده است. رایحه این سمبلی است از شور ، شوق و انرژی زنانه. طراح این عطر ” هُنُرین بلانژ” است و برای طراحی این عطر از ترکیب گلف چوب و میوه استفاده کرده است. در نت ابتدایی این عطر از انار، نارگیل و نوعی توت استفاده شده است. گل­های خوشبو، ارکیده، شکوفه مگنولیا، پیچ امین الدوله نت­های تشکیل دهنده نت میانی هستند. اما چوب، مشک و عنبر به همراه رایحه­های خاص و احساسی، برای نت پایانی استفاده شده اند. عکس­های تبلیغاتی این عطر را مایکل تامسون گرفته است. این عطر در اندازه ۵۰ و ۱۰۰ میل در بازار موجود است.

  • ” مید نایت هیت”

 

aaaaaaa

 

 

 

buy

 

زنانه

” هیت نایت ” یکی از عطرهایی است که رایحه­ای فوق­العاده احساسی و جذاب دارد. این عطر مخصوص استفاده در شب­های تابستان است. در نت ابتدایی آن از  نت­های میوه­ای آمریکایی استفاده شده است. در نت میانی نیز نت­هایی مثل ارکیدهف لاله سیاه و گل­های کمیاب استفاده شده است. نت پایانی نیز ترکیبی است از نت­های گرم عنبر، چوب صندل و نعناع هندی. این عطر در اندازه ۱۵، ۳۰ ، ۵۰ و ۱۰۰ میل به صورت آب عطر در بازار موجود است. طراحی این عطر را ” اُلیویِر گیلوتین” بر عهده داشته است.

  • ” پالس”

 

aaaaaaaa

 

 

buy

 

 

همانطور که می­دانید برند ” بی­آنسه” عطرهای خودذ را با همکاری برند” کُتی” طراحی و تولید می­کند. “پالس” در ماه سپتامبر ۲۰۱۱ به بازار عطر معرفی شد. در رایحه این عطر ازنت­های مرکبات و گل استفاده شده است. در این عطر، گل مورد علاقه ” بی انسه” یعنی ارکیده استفاده شده است. گلی که سمبل انرژیف شور و نشاطی است که این خواننده از خود بر روی صحنه به جا می­گذارد. نت ابتدایی این عطر شامل شکوفه­های گلابی، ترنج ونارگیل است. در نت میانی از نوعی ارکیده به نام پرنده اب استفاده شده است که بر ای اولین بار در ترکیبت یک عطر به کار رفته است. همچنی در کنار این نت از نت­هایی مثل گل­های کمیاب و شکوفه­های یاس نیز استفاده شده است. برای نت پایانی از نت­های گرم و احساسی مثل وانیل ماداگاسکار، مشک و چوب استفاده شده است. شیشه این عطر طراحی منحصر به فرد و مدرنی دارد و به صورت سر و ته بر روی سطح صاف قرار می­گیرد. طرح این عطر ” برونُ جوانویچ” است.

  • ” پالس اِن وای سی”

 

aaaaaaaaa

 

buy

 

زنانه

این عطر به افتخار شهر نیویورک امریکا تولید و طراحی شده است. برای اولین بار در صنعت عطر سازی برای تولیدیک عطر از رایحه ” کاپ کیک مخملی” استفاده شده است. چون این نوع “کاپ کیک” یکی از دسرهای بسیار پر طرفدار در شهر نیویورک آمریکا است. ترکیبات استفاده شده در رایحه این عطر به گونه­ای است که با استشمام آن حس می­کنی در قلب شهر نیویورک قدم می­زنی. طراح این عطر ” کارلوس ونالز” است. نت ابتدایی این عطر شامل ترکیبی از میو­ه­جات خوشبو، گلابی، انار به همراه نت­های یاس عربی و گل­کمیاب است. نت میانی شمال نت­های گل­های ارکیده­ای است که در قلب شهر نیویورک می­روید. در نت پایانی نیز از نت ” کاپ کیک مخملی” و نعناع هندی استفاده شده است. شیشه این عطر مانند شیشه عطر ” پالس” به صورت وارونه بر روی سطح صاف قرار می­کیرد و در اندازه­­های ۱۵، ۳۰ و ۵۰ میل در بازار موجود است. این عطر از سال ۲۰۱۳ در ادازه ۱۵۰ میل نیز تولید می­شود.

  • ” پاالس سامر ادیشِن”

 

aaaaaaaaaaaaa

 

Buy-Now-button

 

همانطور که از نام این عطر مشخص است، این عسر برای فصل تابستان مناسب است چون ارای رایحه­ای تازهریال سرشار از نشاژ و زیبایی است. در تولید این عطر سعی شده است تا از موزیک “بی آنسه با نام ” لایف ایز فلِرت” الهام گرفت شود. ترکیبات بکار رفته در این عطر شامل گل و میوه به همراه نت­ هلو و خامه ای است. نت ابتدایی این عطر شامل ماندارین یخیف گلابی و فلفل بنفش است. در نت میانی از نت­های میوه­ای به همراه زنجبیلف ارکیده، یاس و شکوفه پرتقال استفاده شده است. نت پایه که بیشتر دارای نت­های خامه ای است از ترکیب چوب، مشک و بنزن ساخته شده است. این عطر در اندازه ۵۰ و ۱۰۰ میل به صورت آب عطر در بازار موجود است. این عطر تولید سال ۲۰۱۲ است.

  • ” رایز”

 

aaaaaaaaaaaaaa

 

 

buy

 

 

زنانه

این عطر تولید  ماه فوریه سال ۲۰۱۴ میلادی است. برای طراحی این عطر سعی شده است تا از ویژگی­های شخصیتی “بی آنسه” بر روی صحنه الهام گرفته شود. در واقع رایحه این عطر نشان از قدرتریال اقتدار ، زیبایی و جذابیت زنانه است. این عطر یکی از بهترین­های برند ” بی آنسه” است و به افتخار شاعر شعرهای ” بی آنسه”، “مایا آنجِلیو” طراحی شده است. ترکیبات بکار رفته در این عطر شامل نت­های گل است که توسط ” لُک دانگ” طراحی و ساخته شده است. نت ابتدایی ترکیبی است از زردآلو، ترنج و ریحان یخی. نت میانی شامل نوعی ارکیده به نام ” گُلدِن سیمفونی” است که با نت­هایی مثل فرزیا و یاس ترکیب شده است. برای نت پایانی نیز چوب کشمیر، مشک و وِتیوِر در نظر گرفته شده است. این عطر در ادازه­های ۱۵، ۳۰ و ۵۰ میل به صورت آب عطر به همراه مجموعه­ای از لوسیون­های مراقبت ژوستی در بازار موجود است.

 

  • ” رایز شیر”

 

aaaaaaaaaaaaaaa

Buy-Now-button

 

این عطر در تابستان سال ۲۰۱۵ در ادامه تولید ” رایزگ طراحی و تولید شده است. این عطر نیز مانند عطر ” رایز” نشانی از قدرتف جذابیت و انرژی زنانه است. ” رایز شیر” ورژن جدیدی از ” رایز” است که دارای رایحه­ای تازه تیت. ترکیبات بکار رفته در ” رایز شیر” در نت ابتدایی شامل ترنج ایتالیایی، لیمو سیسیلی و ریحان، برای نت میانی ” ارکیده” از نوع ” گُلد سیمفونی” به همراه گل­هایی مثل یاس و گل­های کمیاب دیگر است. برای نت پایانی نیز از چوب، مشک و عنبر سفید استفاده شده است. این عطر در اندازه ۱۰۰ میل به صورت آب عطر در بازار موجود است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا