معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

معرفی ۱۰ عطر برتر ساخت کشور فرانسه

در این مقاله ۱۰ عطر برتر را به شما معرفی خواهیم کرد.این عطرها از برندهای مختلف و سرشناس فرانسوی هستند که از نظر مصرف کنندگان محبوب بوده اند.

  • عطر مردانه پاکو رابان وان میلیون ۱Million Paco Rabanne for men

عطر مردانه پاکو رابان وان میلیون محصول سال ۲۰۰۸ است.این عطر رایحه ای ملایم و شیرین، اغواکننده و جذاب دارد و از عطرهای بسیار پرفروش در دنیا میباشد که بعد از گذشت چند سال از زمان معرفی، محبوبیت خود را از دست نداده است.رایحه­ی پاکو رابان وان میلیون با نت های گریپ فروت،نعنا و پرتغال ماندارین آغاز و به نت های چرم،چوب صندل سفید،عنبر و نعنای اندونزیایی ختم میشود.طراحی بطری عطر وان میلیون به شکل شمش طلا است که لوگوی وان میلیون بر روی آن هک شده است.

 

 

 

 

 

  • عطر زنانه گوچی گیلتی Gucci Guilty for women

عطر زنانه گوچی گیلتی محصول سال ۲۰۱۰ است و رایحه ای گرم و شیرین دارد که حس جذابیت،زیبایی و قدرت را تداعی میکند.این عطر نیز از نظر مصرف کنندگان از عطرهای محبوب برند گوچی شناخته شده است.رایحه­ی گوچی گیلتی با نت های برگاموت،فلفل صورتی و پرتغال ماندارین آغاز،با نت های یاس،انگور سیاه،یاس بنفش،هلو و شمعدانی ادامه دار و به نت های مشک سفید،وانیل،عنبر و نعنای هندی ختم میشود.

 

 

 

 

  • عطر زنانه شنل نامبر فایو Chanel N5 for women

عطر زنانه شنل نامبر فایو محصول سال ۱۹۲۱ است و رایحه ای گرم و شیرین دارد.به گفته طراح این عطر نماد یک بانوی کامل است و نماد یک رایحه به یاد ماندنی و خاص و جذاب میباشد.شنل نامبر فایو از عطرهای بسیار محبوب است که با گذشت سالها از زمان معرفی و تولیدش همچنان از موضع قدرت کناره گیری نکرده است!رایحه عطر زنانه شنل نامبر فایو با نت های آلدئیدها،یلانگ یلانگ،ترنج،لیمو و بهارنارنج آغاز و به نت های عنبر،چوب صندل،نعنای هندی،مشک،چرم،وانیل،خس خس و گلسنگ ختم میشود.

 

 

 

 

  • عطر زنانه ورساچه برایت کریستال Bright Crystal Versace for women

عطر زنانه ورساچه برایت کریستال محصول سال ۲۰۰۶ است و رایحه ای خنک و شیرین دارد.این عطر از زمان تولیدش تا به حال همچنان محبوب باقی مانده است و در نت های بویایی خود دارای رایحه گل و میوه است.ورساچه برایت کریستال تداعی گر حس جذابیت و قدرت و زیبایی است.رایحه این عطر با نت های انار و یوزو آغاز و به نت های مشک،چوب ماهون و کهربا ختم میشود.

 

 

 

 

  • عطر مردانه دلچی گابانا دوان Dolce&Gabbana The One for Men

عطر مردانه دلچی گابانا دوان محصول سال ۲۰۰۸ است و رایحه ای گرم و تلخ دارد.رایحه ای کلاسیک،مردانه و شیک دارد که تداعی گر حس قدرت و جذابیت مردانه است.این عطر همان رایحه­ی خاصی است که میتوان از برند دی اند جی انتظار داشت.رایحه­ی عطر مردانه دوان با نت های گریپ فروت،ریحان و گشنیز آغاز،با نت های هل،زنجبیل و شکوفه پرتغال ادامه دار و به نت های عنبر،سدر و تنباکو ختم میشود.طراح این عطر استفانو گابانا میگوید: هدفم طراحی یک عطر جذاب و پرقدرت مردانه بود که در عین حال رایحه ای چوبی و شرقی داشته باشد و با طراحی دوان به سبک کلاسیک و شرقی به هدفم رسیدم.

 

 

 

 

  • عطر مردانه دیور هوم اینتنس  Dior Homme Intense

عطر مردانه دیور هوم اینتنس محصول سال ۲۰۰۷ است و رایحه­ای گرم و شیرین دارد.این عطر از نظر ظاهری تفاوت چندانی با نسخه­ی قبل از خود ندارد.این عطر نیز از سال تولیدش تا به حال از عطرهای محبوب برند دیور بوده است.طراح دیور هوم اینتنس فرانسیس دیماچی است که عطرهای محبوب زیادی در کارنامه­ی کاری خود دارد. دیور هوم اینتنس دارای نت های خس خس،سرو،عنبر،وانیل و زنبق است.

 

 

 

 

  • عطر مردانه ورساچه پور هوم Versace Pour Homme Versace for men

عطر مردانه ورساچه پور هوم محصول سال ۲۰۰۸ است و رایحه­ای خنک و تلخ دارد.این عطر توسط آلبرتو موریلاس و به سبک امروزی طراحی شده است.طراحی بسته بندی و بطری ساده و شیک است و روی بطری لوگوی برند ورساچه به رنگ نقره­ای دیده میشود.رایحه ورساچه پور هوم با نت های ترنج،لیمو،رز و بهارنارنج آغاز میشود،با نت های شمعدانی،سرو،مریم گلی و سنبل ادامه می­یابد و به نت های مشک،عنبر و لوبیای تونکا ختم میشود.

 

 

 

 

  • عطر زنانه جورجیو آرمانی کد  Armani Code Women

عطر زنانه جورجیو آرمانی کد  محصول سال ۲۰۰۶ است و رایحه­ای گرم و شیرین دارد.آرمانی کد هارمونی بی نظیری میان رایحه شکوفه پرتغال و نت های تند مانند زنجبیل و چوب صندل است.بسیار جذاب و خاص است و شاهکاری از برند آرمانی محسوب میشود که از سال تولیدش تا به حال از موضع قدرت در دنیای عطر و ادکلن کناره گیری نکرده است.رایحه آرمانی کد با نت های نارنج،پرتغال و یاس آغاز میشود،با نت های زنجبیل،یاس و شکوفه پرتغال ادامه می­یابد و به نت های چوب صندل،وانیل و عسل ختم میشود.

 

 

 

 

 

  • عطر زنانه کلوین کلین ایفوریا Calvin Klein euphoria women

عطر زنانه کلوین کلین ایفوریا محصول سال ۲۰۰۵ است و رایحه ای گرم و شیرین و سراسر شور و هیجان دارد.این عطر در میان بانوان محبوبیت بسیار دارد و از زمان تولیدش تا کنون از شاهکارهای برند کالوین کلین محسوب میشود.ماندگاری و پخش بوی عالی دارد و توسط طراحان معروف در صنعت عطر همچون لاک دانگ،دامینیک راپین و کارلوس بنیم طراحی شده است.رایحه­ی عطر زنانه کلوین کلین ایفوریا با نت انار آغاز و به نت های چوب ماهون،مشک،عنبر و بنفشه ختم میشود.

 

 

 

 

 

  • عطر مردانه بولگاری آکوا پور هوم Bvlgari Aqva Pour Homme

عطر مردانه بولگاری آکوا پور هوم محصول سال ۲۰۰۵ است و رایحه ای خنک دارد.این عطر سرشار از حس تازگی و نشاط و جذابیت است و یکی از عطرهای بسیار محبوب و پرفروش برند بولگاری از زمان تولیدش تا به حال.طراح آکوا پور هوم ژاکس کاوالیر است که عطرهای محبوبی را در کارنامه خود دارد.رایحه این عطر با نت های پرتغال ماندارین،برگ نارنج و پرتغال آغاز و به نت های مریم گلی،عنبر،نت های چوبی،سرو و نعنای هندی ختم میشود.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا