معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

معرفی ۳ عطر دیور

امروز قصد داریم سه تا از بهترین های عطرهای دیور را به شما عزیزان معرفی کنیم.با ما در ارشاکو همراه باشید…

۱ . ادوتویلت جادور دیور

امروز , جادور با این محصول فصل جدیدی را محصولات این برند نوشت . در این عطر تناقضی بین سبکی و لطافت و بوی فوق العاده ی آن وجود دارد . این محصول حاصل جشن جسورانه ی گلبرگ های گل هاست . این عطر سبک است ولی در عین حال ساده نیست . ظریف است ولی بی روح و مزه نیست . تمام ویژگی های یک ادوتویلت را داراست . در طراحی جدید لباس های کریستین دیور از طرح هایی مثل گل های برجسته استفاده شده است تا حجم ایجاد کند . این محصول نیز همین هدف را دنبال میکند . همانطور که در ادوپرفیوم ها , گل ها غیر قابل تشخیص هستند . این عطر هماهنگی بین اصیل ترین و خالص ترین مواد خام به وجود آورده است . این محصول به تخصص محصولات زیبایی و مد دیور احترام میگذارد تا تنها بتواند برتری این برند را حفظ کند . این ترکیب منحصر به فرد زمانی را به خود اختصاص میدهد تا رایحه ای با دید لوکس موسیو دیور به وجود آورند : محصولات لوکس اصیل نیاز به مواد اصیل و مراحل ساخت اصیل و واقعی دارد . این عطر در خانواده عطر های میوه ای قرار دارد .

نت بالایی : ماگنولیا , ترنج

نت میانی : گل مریم , جاسمین , رز

نت پایه : مشک , وانیل

 

 

۲
ادوتویلت جادور دیور

 

 

 

۲ . اسپری ادوتویلت مردانه هوم دیور

این عطر یک ترکیب تازه با نت بالایی تند و نافذ است که شامل گریپ فروت مراکشی , ترنج کالیبری , گیشنیز کریمه میشود . نت میانی این عطر نیز شامل زنبق توسکانی بسیار زیبا ست در حالی که نت پایه شامل چوب سدر ویرجینیایی همراه با قدرت مردانه و اثری پیچیده . این محصول برای مرد ها عطری مهار نشده و ممتاز به حساب می آید . این محصول در کریمه و بخار حاصل از تقطیر , گشنیزی که به طور عمده در پخت و پز استفاده میشود و معطر است , ساخته میشود . این محصول شامل لینالول , با افزودن طعم های تند و تازه و خوشمزه مرکبات به عطری لوکس تبدیل میشود . فریبنده و مرموز. زنبق یکی از عناصر کلیدی این عطر است . استخراج آن بسیار دقیق و فرایندی طولانی دارد . ریشه ی آن ایتدا باید طی حداقل سه سال خشک شود . این گیاه فوق العاده مقاوم است . وقتی این گیاه خشک شود , عطر نافذ آن شما را به یاد عطر نان داغ می اندازد . اسانس چوب سدر که در ایلات متحده ی آمریکا وجود دارد با استفاده از تقطیر بخار به دست می آید . رایحه ی اصیل و تصفیه شده ی آن پایه ی مناسبی برای عطر های مردانه است که کیفیت خوب و انرژی را برای شما به ارمغان می آورد .

 

 

۳
اسپری ادوتویلت مردانه هوم دیور

 

 

 

۳ . اسپری ادوتویلت دان دیور

این محصول سمبل فرار به سمت دنیای رویاهاست جایی که تنها صلح در آن حکم فرماست . جایی که آفتاب با مهربانی بوسه بر دریا میزند , تلاولو نور به آرامی شن ها را نوازش میکند و به آنها چشمک میزند در حالی که نسیم اقیانوس بوی گل های صد تومانی و زنبق  را به ارمغان می آورد . رایحه ی اقیانوسی  با هماهنگی با طبیعت ایجاد شده است . این عهد و پیمان لطیف و تابناک و تازه چشم اندازی به افق را تسخیر میکند . جایی که آسمان و دریا یکی میشوند . پیچیده , آرام , نفسانی . این عطر از خانواده ی چوبی است .

نت بالایی : ترنج , نارنگی , پالیسندر , آلدهید , گل صد تومانی , جارو

نت میانی : جاسمین , رز , یلانگ یلانگ , زنبق , شب بو , گلسنگ

نت پایه : وانیل , نعنا هندی , بنزن , چوب صندل , مشک , گلسنگ , عنبر

 

 

 

۴
اسپری ادوتویلت دان دیور

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا