خودرو

مدل پایه جدید مرسدس-ای‌ام‌جی GT به همراه تصاویر

مدل پایه جدید مرسدس

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : در اواخر تابستان امسال ، مدل پایه جدید مرسدس با رنج قیمت ۲ هزار و ۱۲۵ دلار عرضه خواهد شد ، هم چنین نسخه با سطح عملکرد بالاتر AMG GT R برای اواسط سال آینده میلادی درنظر گرفته شده است. با نقد و بررسی این مطلب از خودرو همراه ما باشید.مدل پایه جدید مرسدس 

که به عنوان مدل ۲۰۱۶ به بازار ارائه شده، در سال آینده نیز همچنان در این سری محصولات مرسدس باقی خواهد ماند و در سطح میانی این سری قرار می‌گیرد.

در هر دو مدل AMG GT و AMG GT S ، پیشرانه از یک موتور دو توربوشارژر ۴ لیتری V-8 تشکیل شده است . ۴۵۶ اسب‌بخار و ۶۰۰ نیوتن‌متر خروجی این مدل در GT می باشد و این در حالی است که در نسخه GT S این خروجی به ۵۰۳ اسب‌بخار و ۶۵۰ نیوتن‌متر می‌رسد.

از یک گیربکس ترانس‌آکسل دو کلاچه ۷ سرعته در هر دوی این دو مدل برای انتقال قدرت استفاده شده است .

اخبارخودرو,خبرهای خودرو,بنز
مرسدس-ای‌ام‌جی GT

 

اخبارخودرو,خبرهای خودرو,بنز
مرسدس-ای‌ام‌جی GT

 

عرفی یک مدل پایه جدید باعث شده تا جهشی قابل‌توجه در قیمت AMG GT S مدل ۲۰۱۷ ایجاد شود. این مدل هم‌اکنون شروع قیمتی برابر ۱۳۲۱۲۵ دلار دارد که نسبت به مدل ۲۰۱۶ مرسدس‌-ای‌ام‌جی GT S با قیمت ۱۳۰۸۲۵ دلار، به اندازه ۱۳۰۰ دلار افزایش داشته است.

اخبارخودرو,خبرهای خودرو,بنز
مرسدس-ای‌ام‌جی GT

 

 

سیستم اگزوز انطباقی AMG، چرم ناپا، سیستم صوتی پرمیوم Burmester و کالیپرهای قرمزرنگ سیستم ترمز از جمله تجهیزات دیگری هستند که به صورت استاندارد در مدل GT S ارائه می‌شوند.مدل GT S علاوه بر سطح قدرت بیشتر نسبت به مدل پایه GT، با یک حالت رانندگی “Race” نیز خودش را متمایز می‌کند.

به طور کلی می توان گفت ،  تغییرات در سطح امکانات مدل سال ۲۰۱۷ بسیار جزئی می باشد . با این حال، تریم طراحی داخلی پیانو بلک AMG با «بلک دیاموند» جایگزین شده است و همچنین آپشن‌های جدیدی در دسترس قرار گرفته‌اند. برای مثال ، ک اسپویلر عقب ثابت به خودرو ، در قالب یک پکیج جدید آئرودینامیک AMG به خودرو اضافه شده است . همچنین در حال حاضر، امکان انتخاب تایرهای کاپ در پکیج «ای‌ام‌جی دینامیک پلاس» وجود دارد. یک شارژر داخلی نیز از جمله تجهیزات جدیدی است که به این خودرو اضافه شده است.

اخبارخودرو,خبرهای خودرو,بنز
مرسدس-ای‌ام‌جی GT

مرسدس‌-ای‌ام‌جی GT R مدل ۲۰۱۸ مدل بهدی ای خواهد بود که بعد از ای‌ام‌جی GT در میانه های سال ۲۰۱۷ به گفته خودروساز خود عرضه خواهد گردید . هنوز هیچ قیمت گذاری ای برای این مدل اعلام نگردیده است ،  ولی مطابق گزارش AMG، نسخه GT R می‌تواند قدرتی به میزان ۵۷۷ اسب‌بخار و گشتاور حداکثری برابر ۷۰۰ نیوتن‌متر در اختیار قرار دهد و شامل یک سیستم فرمان چرخ‌های عقب، یک سیستم تعلیق ارتقا یافته AMG و یک بدنه عریض‌تر است.

 

 

 

اخبارخودرو,خبرهای خودرو,بنز
مرسدس-ای‌ام‌جی GT

 

اخبارخودرو,خبرهای خودرو,بنز
مرسدس-ای‌ام‌جی GT

 

اخبارخودرو,خبرهای خودرو,بنز
مرسدس-ای‌ام‌جی GT

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا