مد و مدگرایی

لباس پوشیدن آقایان مطابق با اندام و قدشان

هر شخصی بهتر است مطابق با قد و وزنش و به طور کلی مطابق با انئامش لباس بپوشد تا ظاهری مرتب تر و زیباتری داشته باشد. همانطور که مطابق رنگ پوست خود لباس می پوشید و آرایش می کنید، بهتر است برای انتخاب نوع لباس هم به اندام خود توجه کنید . با ما همراه باشید.

مدآنلاین: اگر پیش از این نگاهی به مطالب کاربردی ما انداخته باشید، حتما به تیترهایی از این قبیل برخورد کرده‌ و از این که چرا فقط به خانم‌ها می‌پردازیم از ما دلگیر شده‌اید. این مطلب به شما ثابت می‌کند که برای مدآنلاین بین زن و مرد تفاوتی وجود ندارد و ما عدالت را بین همه برقرار خواهیم کرد!
بگذریم! آیا می‌دانستید که هر شخصی باید لباسی را بپوشد که مناسب قد و قواره او باشد. لباس‌های کسی که بلند یا لاغر است باید با لباس‌های شخصی که کوتاه یا چاق است، متفاوت باشد. در زیر به شما خواهیم گفت که با توجه به اندامی که دارید چطور لباس بپوشید.

اگر لاغر و بلند هستید

به اندام شما باید کمی عرض و پهنا داد. کتی را که انتخاب می‌کنید باید کمری هلالی داشته باشد و همیشه اولین دکمه آن را ببندید. تیشرتی با راه راه‌های افقی مانند تیشرت‌های ملوانی برای شما مناسب است. اگر هوا سرد است شما می‌توانید با روی هم پوشیدن چندین لباس روی هم کمی حجم به بالاتنه خود بدهید. پاچه‌های شلوار یا جین‌تان را تا بزنید تا پاهای‌تان کوتاه‌تر به نظر برسد.

آقایان! براساس اندام‌تان لباس بپوشید

اگر قد کوتاهی دارید در این مورد باید برعکس موارد بالا عمل کنید. شلوار جین شما بهتر است نه تنگ باشد و نه راسته تا پاهای‌تان بلندتر به نظر برسد. پیراهن‌ها و تیشرت‌هایی انتخاب کنید که تک‌رنگ و ساده باشند.

اگر چاق هستید

از پوشیدن لباس‌های خیلی تنگ یا خیلی گشاد دوری کنید. کت شما باید اندازه‌تان باشد و به‌خوبی بر روی شانه‌های‌تان قرار گیرد و دکمه بالایی آن بسته شود تا اندام شما را کمی V شکل سازد. تیشرت‌ها و بلوزهایی با رنگ‌های تیره و پیراهن‌هایی که اندازه‌تان باشد به تن کنید. در مورد شلوار نیزیک شلوار راسته یا شلواری که نه خیلی راسته باشد و نه خیلی تنگ به شما پیشنهاد می‌کنیم.

اگر اندامی نیرومند یا ورزشکاری دارید

اگر اندامی V شکل دارید، از لباس‌هایی استفاده کنید که راه راه‌های عمودی داشته باشد یا حتی چهارخانه‌ای باشد. می‌توانید پیراهن‌های مردانه تنگ با کمرهای هلالی به تن کنید که به شما خیلی می‌آید. کتی را انتخاب کنید که شانه‌های عریضی داشته باشد و کمر آن تنگ باشد.

 

Recent search terms:

  • https://ershaco com/blog/لباس-پوشیدن-آقایان-مطابق-با-اندام-و-قدش/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا