گوناگون

چه شامپویی مناسب شماست؟!

به قلم ارشاکو : کدام شامپو مناسب است؟ چه شامپویی را بهتر است استفاده کنم؟ چه شامپویی برای من مناسب است؟ و هزاران سوال دیگر که ممکن است به هنگام انتخاب یک شامپو ذهن شما عزیزان را درگیر خود کند . پس اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که این سوال ها تا به حال حتی یک بار هم پیش آمده است ، پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب از ارشاکو همراه ما بمانید ….

نکات قابل توجه به هنگام انتخاب شامپوی مناسب : 

– اگرصاحب موهای خشکی می باشید  استفاده موضعی از روغن‌هایی مثل نارگیل، بادام همچنین شامپوهای حاوی این روغن‌ها می‌تواند به سلامت موهای‌تان کمک کند.

–  اگر موهایتان چرب و مرطوب است پس از شامپوهایی استفاده کنید که فاقد مواد نرم‌کننده هستند. استفاده از شامپوهای حاوی عصاره سیر، فلفل و بابونه نیز می‌تواند برای‌تان مفید باشد. استفاده از سونای خشک هم به سلامت و متعادل کردن موهای چرب کمک می‌کند.

– اگر موهایی فر و سیاه رنگ دارید بهتر است از شامپوهایی استفاده کنید که دارای عصاره سدر یا گل ختمی هستند.

– اگر موهایی روشن، بور و لخت دارید بهتر است از شامپوهایی استفاده کنید که دارای عصاره فلفل یا سیر یا بابونه هستند، همچنین نباید از شامپوهایی با عصاره گل ختمی یا روغن بادام شیرین و سدر استفاده کنید.

 

۴۷۶۳۸_۴۶۳
شامپوی سر

 

– اگر تارهای موهای‌تان نازک است بهتر است از شامپو حاوی عصاره سدر یا حنا استفاده کنید.

– تارهای موهای‌تان کلفت است بهتر است از شامپوهایی با عصاره تند مثل سیر و فلفل یا شامپوهای مرطوب‌کننده مثل ختمی استفاده کنید. توجه داشته باشید که شامپوی حاوی عصاره سدر خیلی برای شما مناسب نیست.

– اگر موهای‌تان حالت ترکیبی دارد و در گروه‌های بالا قرار نمی‌گیرد؛ برای مثال اگر موهای بور و فر دارید، باید شامپوهای مختلف را امتحان کنید و درنهایت شامپویی را انتخاب کنید که موهای‌تان را خشک نکرده و حالت شاداب و براق به آن می‌دهد. شامپوهایی که موها را کدر، بی‌روح و افتاده می‌کنند برای شما مناسب نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا