آرایشی و زیبایی

چگونه پوست خود را تا عید زیبا سازیم ؟

پوست بعد از سی سالگی خاصیت الاستیکی خود را از دست می دهد ، بافت های زیر پوستی در این سن محکم شده و پوست شروع به ضعیف شدن می کند . به خانم های بالای ۳۰ سال توصیه می شود که ماساژ را فراموش نکنند . حالا شما می توانید با حرکاتی گردش خون رابهبود بخشیده و چین و چروک پوست را کاهش دهید .

 

 

 

انجام فرآیند به شرح زیر صورت می گیرد:
صورت خود را پاک کنید و کرم مرطوب کننده به صورت خود بمالید. در این میان قاشق چایخوری را با الکل ضدعفونی کنید و آنرا در مخلوطی از آب و یخ قرار دهید.قاشق سرد شده راروی پلک بالا قرار دهید و چند دقیقه نگهدارید. این عمل را ۵ بار تکرار کنید .قاشق گرم شده را با یک قاشق سرد تعویض کنید و این عمل را برای پلک پایین نیز انجام دهید .به این ترتیب از شر تورم پلک ها رهایی پیدا می کنید.بعد از این مدت شما باید قاشق خود را برای مدتی کوتاه در روغن گرم شده(روغن زیتون یا تخم کتان یا آفتابگردان) قرار دهید و بعد از آن ماساژ صورت را آغاز کنید و به آرامی قاشق را روی خطوط صورت حرکت دهید.

ماساژ پوست صورت,زیبایی پوست صورت

 

 

خطوط اصلی صورت:
بر روی پیشانی از بالای بینی به گیجگاه و خط رشد مو.
در پلک با حرکات دایره ای از گوشه داخلی و بازگشت به آن.
بر روی گونه ها از سوراخهای بینی از بینی به گیجگاه.
چانه به سمت شقیقه ها.
در گردن، از ابتدا تا چانه.
هر حرکت بهتراست ۱۰ بار تکرار شود.

بعد از پایان ماساژ، صورت را با آب گرم بشویید و به یاد داشته باشید که هر زمان که قاشق به سختی روی صورت حرکت کرد شما باید روغن بیشتری استفاده کنید.

این روش درمان بهتر است ده دقیقه انجام شود اما ، سعی کنید روزانه به این زمان بیفزایید . .از یک تا ۲ دقیقه در روز شروع کنید و آن را افزایش دهید. در روز دهم اجازه دهید ماساژ تا ۱۰ دقیقه طول بکشد.عد از اولین روز ماساژ شما تاثیر آن را احساس می کنید؛ حس آرامش این روش درمانی پیچیده نیست و فرآیندی بسیار ساده برای جوان سازی مجدد پوست می باشد.این روش را می توانید هر زمان که دوست داشتید انجام دهید اما برای گرفتن نتیجه بهتر ، در یک دوره ۱۰ – ۱۲ روزه مداوم و بدون وقفه آنرا انجام دهید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا