معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

عطر زنانه نیروانا فرنچ گری و نیروانا آمیتیست (Nirvana French Grey & Nirvana Amethyst)

برند آمریکایی الیزابت اند جیمز در سال 2013 توسط دوخواهر دوقلو تاسیس شد .زمینه اصلی فعالیت های این برند مد و فشن است اما تولیدات عطر و ادکلن را نیز آغاز نموده است .برند الیزابت اند جیمز تا کنون موفق شده است که یکی از عطرهای خود را در لیست پرفروش ترین عطرهای دنیا قرار دهد و محبوبیت زیادی کسب کند .برای یک برند تازه کار چنین تجربه ای بسیار هیجان انگیز و جالب است .این برند نوپا در زمینه عطر و ادکلن تا به حال تعداد 7 عطر زنانه و یک عطر زنانه و مردانه را در کارنامه کاری خود ثبت نموده است .

اولین عطر از این برند که در سال 2017 تولید شده است عطر زنانه نیروانا فرنچ گری (Nirvana French Grey) میباشد .رایحه این عطر در گروه بویایی گلها جای میگیرد و تنها از سه نت مشک ،اسطوخودوس و بهارنارنج تشکیل شده است .شاید یکی از نقاط قوت این رایحه دلچسب را بتوان سادگی نت ها عنوان کرد چرا که شما با یک حجم زیاد از بو مواجه نیستید و سادگی باعث میشود تا هر نت به خوبی به مشام برسد و اثر خود را بر جای گذارد .رایحه فراموش نشدنی و جذابی دارد که در مهمانی ها یا مجالس رسمی میتوانید از آن استفاده کنید و بدرخشید . عطر زنانه نیروانا فرنچ گری در حجم های 30 و 50 میل ادو پرفیوم تولید و عرضه شده است .

دومین عطر مورد بحث ما عطر زنانه نیروانا آمیتیست است که در گروه بویایی گلی – شرقی جای میگیرد .این عطر نیز مانند هم خانواده خود پیچیدگی نداشته و با نت های ساده ای تهیه شده است که شامل نت های ادویه ای ،تنباکو ،سرو و گل هانی ساکل (نوعی بوته گل وحشی) میباشد .عطر زنانه نیروانا آمیتیست نیز در حجم های 30 و 50 میل ادو پرفیوم به بازار عرضه شده است .

هر دو عطر طراحی ساده و همیشگی برند الیزابت اند جیمز را دارند و بطری های آنها نشان دهنده خانواده عطرها در میان عطرهای دیگر است .

لطفا نظرات ،تجربیات و یا نقد های خود را در مورد مقاله فوق با ما مطرح کنید و برای استفاده دوستان و آشنایان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا