گوناگون

زندگی نامه اَدِل

اَدِل در سال ۱۹۸۸ در شمال لندن به دنیا آمد. او تحصیلات خود را در مدرسه “بی آر آی تی” در رشته هنرهای نمایشی گذراند. دو البوم اول او به نام­­های ۱۹ و ۲۱ با تشویق و ستایش منتقدان مواجه شد و در بین همسالان و هم دوره­های خود موفقیت زیادی کسب کرد و بعد از آن موفق به کسب جایزه “گِرَمی آوارد” شد. او همچنین به خاطر موسیقی فیلم جیمز باند به نام” سقوط از آسمان” جایزه اسکار بهترین اهنگساز را کسب کرد. بعد از اینکه فرزندش به دنیا آمد اولین آهنگش به نام “سلام” را وارد بازار کرد. این اولین آهنگ او برای آلبوم جدیدش به نام ۲۵ است.

اَدِل تنها فرزند خانواده” پِنی اَد کینز” بود. مادر او بسیار هنر دوست بود. پدراَدِل به نام “مارک ایوانس” اهل ولتز بود.  اَدِل در سن ۴ سالگی پدرش را از دست داد. اَدِل هیچ وقت نتوانست رابطه خوبی با پدرش برقرار کند، چون پدرش الکلی بود و همین امر باعث می­شد که رابطه نزدیکی بین این دختر و پدر وجود نداشته باشد. دوری از پدر باعث شد که اَدِل  به مادرش به شدت نزدیک شود. مادش مشوق او برای کشف دنیای جدید بود.

قبل از اینکه اَدِل خواننده شود، به دنیای موسیقی علاقه داشت. او ابتدا جذب آهنگ های لورین هیل و ماری جِی بلیج  شد. اما چیزی که چشمان او را در سن ۱۵ سالگی به سمت دنیای موسیقی باز کرد، آهنگ­ای “اِتا جیمز” و “اِلا فیتزگرالد” بود. اَدِل در مصاحبه خود با مجله تلگراف در سال ۲۰۰۸ گفته ” در خانواده ما کسی اهل موسیقی نبود و در واقع ارثی به نام طبع موسیقایی در خانواده نداشتیم”. او همچنین گفته که ” جدول موسیقی تنها چیزی بود که تا آن زمان من می­دانستم. وقتی به اهنگهای “اِتا جیمز” و “اِلا فیتزگرالد” گوش می­دادم برایم جذاب بود اما مثل یک چیز غریب و نا شناخته برایم بود. وقتی به این آهنگها گوش می­کردم مثل آدمی بودم که عمر درازی داشت و افسانه قدیمی در سینه­اش حبس شده بود. برایم خیلی عجیب بود که درسن ۱۵ سالگی جذب آهنگی از دهه ۴۰ شده بودم.

 

۹۹۳۹۷۱۷۰۹۰۷۴۴۲۱۵۶۳۶۸
ادل

 

اَدِل هیچ وقت به مدرسه­های معمولی که میز و نیمکت داشتند نرفت و در عوض مادرش او را در مدرسه “بی آر آی تی” در رشته هنر و تکنولوژی ثبت نام کرد.

در این مدسه بود که اَد|ِل سه تراک نمونه از اهنگهایش را تولید کرد که خوشبختانه در صفحه او در شبکه اجتماعی ” مای اِسپِیس ” قرار دارد. وقتی که یکی از تهیه کنندگان در استودیو “اِکس اِل” این تراک­ها را شنید، در نوامبر سال ۲۰۰۶ از او دعوت کرد که در استودیو او آهنگهایش را ضبط کند و این اتفاق درست چند ماه بعد از فارق التحصیلی اَدِل از مدرسه رخ داد.

در مورد زندگی خصوص او باید گفت که در ۲۹ ماه ژین ۲۰۱۲ اَدِل در وب سایت رسمی اش اعلام کرد که اولین فرزندش را باردار است. پدر فرزند ادِل دوست پسرش” سیمون کُنِکی ” بود. او در مورد مادرش شدنش به مجله “مردم” گفته: من واقعا عاشق این بودم که مادر بشوم. و وقتی تصمص گرفتم مادر بشومف واقعا مادر شدم” او همچنین در ادامه گفته که می­خواهد وقتی ۳۰ ساله شد سه فرزند پسر داشته باشد. فرزند او در ۱۹ اکتبر سال ۲۰۱۲ به دنیا آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا