مد و مدگرایی

از چه رنگ هایی در لباس های پاییزی استفاده کنیم ؟

به قلم ارشاکو  : مسلما انتخاب رنگ برای لباس هایمان در فصل های سرد سال هم چون پاییز با فصل های گرم مثلا تابستان فرق خواهد داشت و سعی خواهیم کرد که بنا به دستور طبیعت در فصل های سرد از رنگ های تیره تر و یا به قول گفتنی گرم تری استفاده کنیم . امروز درباره چند رنگ گرم با شما صحبت خواهیم کرد. با ارشاکو همراه شوید …

 

۱ – انتخاب رنگ قهوه ای :

قهوه ای یکی از رنگ های مناسب پاییز می باشد که می توانید در انتخاب رنگ لباس هایتان در این روزها مورد استفاده قرار گیرد . رنگ قهوه ای می تواند نشان دهنده امنیت روانی فردی باشد که از این رنگ استفاده کرده است . معمولا چنین کسانی یعنی افرادی که خود را هم رنگ محیط اطافشان می کنند به نوعی به دنبال جلب توجه و تحسین دیگران می باشند . یک چنین افرادی تمایل زیادی به افایش اعتماد به نفس خود دارند.

 

mo22079
انتخاب رنگ قهوه ای

 

۲ – انتخاب رنگ بنفش :

بنفش تیره از محکم ترین و پایدارترین رنگ هاست و حس اقتدار زیادی به افراد می دهد و یکی از رنگ های مناسب برای استفاده در فصل پاییز . معمولا افرادی که از رنگ بنفش در این فصل از سال استفاده می کنند ، افرادی با اعتماد نفس بالا و قدرت تصمیم گیری بالایی هستند .

 

mo22076
انتخاب رنگ بنفش

۳ –  انتخاب رنگ نارنجی :

نارنجی یکی از رنگ هایی است که شما می توانید به راحتی در فصل پاییز در هر کجا ببینید. پس چه بهتر ما هم خود را هم رنگ ، رنگ زیبای طبیعت کنیم . افرادی که از این رنگ زیبا استفاده می کنند را می توان این چنین توصیف کرد که دارای شور و شعف وصف ناشدنی هستند و از انرژی قابل توجهی برخوردار می باشند.

 

mo22078
انتخاب رنگ نارنجی

۴ – انتخاب رنگ سبز :

در فصل پاییز طبیعت دیگر سبز نیست ، پس رنگ سبز به چه دردی می خورد ؟ قرار نیست میشه هارمونی رنگ داشته باشید ، قرار نیست همیشه هم رنگ جماعت بود ! این دقیقا رفتار افرادی را نشان می دهد که کنترل درونی خوبی دارند و این احساس را در خود دارند که می توانند بر دیگران تاثیر گذاشته و آنها را تحت کنترل خود داشته باشند .

 

 

mo22077
انتخاب رنگ سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا