گوناگون

آدم های مشهوری که همیشه یک مدل تیپ میزنند

 

 

  • استیو جابز

 

یی
استیو جابز

 

موسس شرکت اُپِل، که دلیل معروف بودنش ثبت ایده­ای خلاقانه و نو در ساخت تلفنهای­هوشمند و دنیا تکنولوژی بوده است، همیشه با یک سبک لباس می­پوشید. همیشه لباس­های او شامل یک تی­شرت آستین بلند مشکی بقه گردف شلوار جین آبی و ِک جفت کتونی بود. در واقع او طرفدار فرضیه سادگی در پوشش بود و سعی کرد که این ساده پوشی را هم جزو قوانین اَپِل قراردهد البته تعدادی از کارمندان این شرکت هم از او تبعیت کردند.

  • مارک زوکر برگ
مارک زوکر برگ
مارک زوکر برگ

 

اما بنیانگذار شبکه اجتماعی “فِیس بوک” رویه­ای شبیه به جابز را در پیش گرفته است. یعنی او هم مانند “جابز” هر روز یک مدل لباس می­پوشد. پوشش او شامل یک تی­شرت خاکستری، به همراه یک و یک پیراهن است. در بخش پرسش و پاسخ شبکه اجتماعی “فیس بوک” او یک بخشی قرارداده که در آن نوشته “من می­خواهم زندگی ام را از هرچه به غیر از راههای ارتباطی که مجبورم در مورد آنها فرک کنم و تصمیم بگیرم پاک کرده­ام”.

 

  • آنجلینا جولی

 

آنجلینا جولی
آنجلینا جولی

اگر به اخبار و عکسهای “فرش قرمز” توجه می­نید و آنرا دنبال می­نید حتما تا حالا متوجه شده­اید که انجلینا جولی ازجمله کسانی است که همیشه با لباسهای بسیار شیک و مجلل، که البته در اکثر مواقع مشکی رنگ هستند، در این مراسم ظاهر می­شود. اما اگر به پوشش روزانه او توجه کنید می­بینید که تنوع لباسهای او خیلی خیلی کم است . همه می­دانیم که آنجلینا جولی یکی از سفیران صلح و دوستی” یونی­سف”  است و به عنوان سفیر صلح و دوستی همیشه در سفر است. او برای راحتی در سفر همیشه یک شلوار جین یا کتان تنگ و چسبان می­پوشد به همراه بلوزها و یا تی­شرت­های شل و سبک. او معتقد است که اینگونه راحتتر سفر می­کند.

 

  • کریستوفر نولان

 

کریستوفر نولان
کریستوفر نولان

 

اگر به عکس و تصویر کارگردانان سینما و تلویزیون دقت کنید، می­بینید که اکثر آنها طرفداران تیپ­هایی هستند که شامل کلاه “بِس بال” و “تی شرت” است. اما کارگزدان فیلم “اینتراستلار” یعنی “کریستوفر نولان” کمی متفاوت لباس می­پوشد. او همیشه یک مدل ژاکت طوسی می­پوشد. نولان در باره تیپ خود به خبرنگاران گفته: وقتی مدرسه می­رفتم، مجبور بودم که یونیفورم مخصوص مدرسه را بپوشم و عادت کرده بودم که از تمام جیبهای ژاکتم استفاده کنم” او در ادامه گفته” برای همین است که با این سبک لباس پوشیدن احساس راحتی بیشتری دارم”

همچنین نولان گفته” من دوست ندارم به این فکر کنم که چی بپوشم. برای همین همیشه یک مدل لباس می­پوشم. برای همین همیشه یک تیپی می­زنم که مناسب دفتر کار است. اینجوری راحتت هستم”

  • کارل لاگرفِلد

 

 

کارل لاگرفِلد
کارل لاگرفِلد

او بنیانگذار یکی از بهترین خانه­های مد در سراسر جهان است. اما این به معنی نیست که کارل هر روز و هر ساعت یک تیپ متفاوت می­زند و لباسهایش را تغییذ می­دهد. در واقع معمولا یک مدل لباس می­پوشد و تیپ می­زند. او هر روز یک کت و شلوار مشکی، پیراهن سفید و کراوات می­پوشد اما معمولا لوازم تزیینی متفاوتی استفاده می­کندو مثلا گاهی دستکش و گردنبند می­اندازد تا کمی متفاوت تر باشد.

Kelly Cutrone

  • کِلی کورتون
کِلی کورتون
کِلی کورتون

یکی از بلند پرواز ترین زنان دنیا که انقلاب بزرگی در صنعت مد ایجاد کرد کسی نیست جز کِلی کوترون. اما این زن نامش در مورد یک چیز بد درفته و آن هم اینکه همیشه ترجیح می­دهد سر تا پا لباس­های سیاه یکنواخت بپوشد. او در این باره می­گوید” من همیشه سر تا پا شیاه می پوشم چون من از ارایش کردن و لباس­های متفاوت بدم می­آید” او به خبر نگار شبکه “ا|ِی بی سی نیوز” می­گوید من هیچ وقت دنبال انجام ۱۱ مدل عمل روی صورتم یا  اکستنشم موها و آرایش صورتم نبودم و نیستم.کنم. من همینم که هستم!

  • سیمون کوِلز

 

سیمون کوِلز
سیمون کوِلز

شاید بشود گفت که در کمد لباسهای سیمون فقط دو دست لباس هست. یک دست تی شرت و شلوار جین و یک دست کت و شلوار خاکستری با یک پیراهن سفید.( که البته دکمه­های کت و پیراهن هیچ وقت بسته نمی­شوند)

 

Michael Kors

  • مایکل کورس

 

مایکل کورس
مایکل کورس

مایکل کورس هم مثل لاگرفلد یکی از بزرگترین طراحان مد دنیاست. اما او هم هر روز یک تیپ نمی­زند یا هر ساعت لباسهایش را عوض کند. در واقع کورس یک بار به مجله “سیتِل” گفت که” من هر روز فقط و فقط یک تیپ می­زنم. همیشه یک دست ژاکت سیاه، یک تی­شرت و یک شلوار جین سفید می­پوشم. اینجوری احساس تازگی و راحتی بیشتری دارم”

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا