مد و مدگرایی

تخت خواب هایی که خواب را شیرین تر می کنند!!

در لوازم و دکوراسیون خانه و اتاق خواب، تخت خواب یکی از مواردی است که اهمیت زیادی برای هر خانواده ای دارد. بعد از یک روز پر مشغله و سخت، شب را برای استراحت و رفع خستگی به خوابی راحت نیاز داریم، جایی که دور از استرس ها و خستگی ها و نگرانی های روزانه بتوانیم استراحت کنیم تا روز بعد را با انرژی دو چندان آغاز کنیم . برای اینکه شما همه انرژی رفته را دوباره به دست آورید بعد از یک روز سخت نیاز به یک محیط امن و آرام برای استراحت دارید، البته این بخشی از نیاز شماست و البته بخش مهم. چراکه نیاز به غذای سالم و محیط آرام و سرشار از محبت هم هست!! ولی خوابیدن خوب می تواند بیشترین کمک را به شادابی شما بکند. روش های مختلفی وجود دارد تا هر کس بنا به عاداتش خواب راحت را تجربه کند. در این بخش تصاویری از تخت خواب هایی که به شکل سنتی دارای سایبان هستند را نمایش می دهیم. چنین تخت خواب هایی می تواند یکی از عامل هایی باشد که یک خواب راحت را برای شما فراهم کند.

 

 

امروزه تخت‌خواب‌های سایبانی با دو سبک طراحی می‌شوند. یکی به سبک سنتی است یعنی از جزئیات سبک ویکتوریایی و روستیک در طراحی تخت‌خواب استفاده می‌شود. اغلب مواد به کار رفته در این سبک چوب است ولی از قطعات فلز هم استفاده می‌شود. فریم ها در این نوع تخت‌ها گرد و منحنی هستند.
به گزارش آرل،  سبک دیگر سبک مدرن و مینی‌مال است. جزئیات زیادی در طراحی به کار نمی‌رود، مواد با بافت ساده در جای ستون‌ها و چهارچوب تخت قرار می‌گیرد. در اینجا چند نمونه تخت‌خواب سایبانی به سبک روستیک را می‌بینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا