آرایشی و زیبایی

۱۱ ایده جالب طراحی ناخن برای هالووین

یک ایده ی خوب خون آلود: ابتدا یک رنگ سیاه براق به همه ی ناخن های خود بزنید. حالا با پوشش زرق و برق دار قرمز تیره روی رنگ سیاه زیرین را بپوشانید. این مدل اشاره ی ظریفی به هالووین دارد.

 

zzzz
یک ایده ی خوب خون آلود

مثل مورتیسیا: از بین زنان معروف تاریخ سینمای وحشت، بازی یکی از آن ها هرگز از خاطره ها پاک نمی شود. بله، مورتیسیا آدامز. شما هم می توانید یک لباس مشکی توری از روی پیراهن شب مشکی خود بپوشید و با این دیزاین ناخن، جذاب و شیک جلوه کنید.

 

aaaa
مثل مورتیسیا

 

چنگال های مصنوعی: اگر تمایلی به سوهان کشیدن و تیز کردن سر ناخن های خود ندارید و در عین حال از مدل چنگال های جادوگروار خوشتان می آید سعی کنید بر روی یک پایه ی رنگی خنثی و روشن یک طرح مثلثی تیره با لبه های تیز را نقاشی کنید. با این روش بدون اینکه نگران شکستن ناخن هایتان باشید می توانید به نتایج دلخواهتان دست پیدا کنید.

 

 

ssss
چنگال های مصنوعی

چشم نظر: با این چشم های وهم آور نگاه شما بر اطرافتان حاکم است. فقط یادتان باشد تا با اضافه کردن مژه ها چشم ها را بزرگتر و بازتر نشان دهید.

 

ww
چشم نظر

 

  1. شیب سبز: میخواهیم تصور کنیم که پل مخوف فرانکشتاین از این شیب عمیق سبز عبور کرده است. یک رنگ سبز روشن برای پایه بزنید. یک اسفنج آرایشی را به رنگ سبز تیره آغشته کنید و با ضربه روی قسمت میانی ناخن ها بمالید. حالا اسفنج را به رنگ سیاه بزنید و سر ناخن ها را عمق و تیرگی بیشتری بدهید.

 

qq
شیب سبز

 

طرح نارنجی کدو تنبلی: خیلی ساده است. همه ی ناخن ها غیر از یکی را لاک نارنجی اکلیل دار بزنید. یک ناخن را لاک پایه ی سفید بزنید و نصف یک کدو تنبل بامزه را روی ناخن خود طراحی کنید.

 

 

ss
طرح نارنجی کدو تنبلی

 

حدقه های خون آلود: اگر پنج چشم از حدقه بیرون زده کمی زیاده روی محسوب می شود می توانید یکی از ناخن ها را طراحی کنید و بقیه ی ناخن ها را مانند شبکیه ی چشم رنگ آبی خیلی روشن لاک بزنید.

 

sss
حدقه های خون آلود

 

فرنچ خونی: اگر رنگ های لاک uv فرابنفش استفاده کنید درخشش ناخن هایتان در شب حیرت انگیز خواهد بود.

 

dd
فرنچ خونی

 

تب خراش گربه: نگران نباشید. این گربه های سیاه کوچولو برای شما بدشانسی نمی آورند.

 

 

ddddd
تب خراش گربه

 

قرمز مخفی: یک ژلیش مشکی براق بر روی ناخن ها و رنگ قرمز زیرکانه برای زیر ناخن ها فوق العاده جذاب و متفاوت است.

 

 

 

 

 

gggggg
قرمز مخفیخفاش شب:

 

 

یک رنگ زرد قناری برای پایه ی طراحی خود بزنید. یک اسفنج آرایشی را به رنگ نارنجی آغشته کرده و با ضربه های آرام نزدیک به محل رویش نا خن بزنید. حالا نوبت آن است که با لاک طراحی مشکی خفاش ها و درخت ها را در غروب آفتاب طراحی کنید.

hhh
خفاش شب

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا