آرایشی و زیبایی

آموزش پاک کردن لاک ناخن بدون استفاده از استون

به قلم ارشاکو : پاک کردن لاک هم دردسرهای خودش رو داره! گاهی استون یا لاک پاک کن دم دستمون نیست و از طرفی هم میخوایم خیلی سریع  لاک ناخن هامون رو پاک کنیم! امروز قصد داریم در این مطلب از ارشاکو ۴ راه حل ساده و دم دستی رو بهتون معرفی کنیم . در ادام مطلب همراه ما باشید …

روش اول :

اولین روشی که قرار ارئه بدیم اینه که ،یک دستمال پاک کننده آرایشی بردارین و اون و آغشته به الکل کنین و روی ناخن هاتون بکشین ، دقیقا به همون شکلی که از استون به هنگام پاک کردن لاک ناخن هاتون استفاده می کنید .

روش دوم : 

یک کاسه کوچک رو از آب گرم پر کنین و انگشتهاتون رو داخل اون قرار بدین. گرمای آب باید به حدی باشه که براتون قابل تحمل باشه . حدود ۱۵ دقیقه دست هاتون رو داخل آب گرم نگه دارین تا لاکها کاملا” نرم بشن. بعد دست هاتون رو  با حوله خشک کنین و از یک گوشه به آرامی لاک رو از روی ناخنتون بلند کنین .

 

 

۲۹۷۲۷۵-۵۶۲۲۱۲

روش سوم:

 

لاک ناخن تون رو بردارید و یک لایه ضخیم بر روی لاک قبلی بکشید و بلافاصله قبل از خشک شدن لاک جدید با دستمالی لاک روی ناخن تون رو پاک کنید . درواقع لاک قبلی شما هم همراه با لاک جدیدتون پاک می شه.بهتره که به هر ناخنی که لاک زدین، بلافاصله اون رو پاک کنین و بعد سراغ انگشت بعدی برین.

روش چهارم:

روش آخر استفاده از اسپری دئودورانت یا اسپری مو هستش . ناخن هاتون رو از نزدیک اسپری کنین و بعد سریعا با پنبه بکشین. این کار رو چندبار تکرار کنین تا لاک از روی ناخن هاتون پاک بشه.

این دفعه اگه مجبور شدین لاک هاتون رو سریع پاک کنین و استون یا لاک پاک کن دم دستتون نبود، دیگه ناراحت نباشین و با یکی از این ۴ روش دست به کار بشین!

این مطلب رو با دوستهاتون هم به اشتراک بگذارین! مطمئنم که خیلی خوشحال می شن و ازتون تشکر می کنن!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا