خودرو

قدرتمندترین شاسی‌بلند دیزلی جهان

آئودی SQ7، قدرتمندترین شاسی بلند

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو :  آئودی SQ7 که قرار است از اواسط ماه می میلادی در بازار اروپا به فروش برسد ، به‌عنوان «قدرتمندترین شاسی‌بلند دیزلی جهان» مطرح است . ۸۹ هزار و ۹۰۰ یورو قیمت این مدل خواهد بود . این رقم معادل ۱۰۱ هزار و ۹۱۰ دلار است . تابستان امسال اولین نمونه‌های آئودی SQ7 تحویل مشتریان خواهد شد . در حالی که هنوز تصمیمی مبنی بر حضور این خودرو در بازار های امریکایی گرفته نشده است .  البته اگر ماجرای «دیزل‌گیت» را درنظر داشته باشیم، نمی‌توان انتظار زیادی در این رابطه داشت. با نقد و بررسی خودرو همراه ما باشید.

۲۰۱۷-Audi-SQ7-TDI-1
آئودی

قلب تپنده این شاسی‌بلند قدرتمند، یک موتور جدید ۴ لیتری TDI است که از یک کمپرسور الکتریکی EPC بهره می‌برد .  ۴۲۹ اسب‌بخار و ۹۰۰ نیوتن‌متر خروجی این موتور می باشد که از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به یک سیستم دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک هدایت می‌شود. با توجه به این موضوع ، این شاسی بلند خواهد توانست ،  که در عرض ۴/۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. حداکثر سرعت آن به صورت الکترونیکی به ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

آئودی
آئودی

در همین حال، این مدل کیت«S» را که شامل سپرهای حجیم‌تر در جلو عقب، نوارهای تریم ویژه برای درها، چرخ‌های ۲۰ اینچی، چراغ‌های LED و طرح‌های آلومینیومی دریافت می‌کند.

آئودی
آئودی

 

آئودی
آئودی

 

آئودی
آئودی

 

آئودی
آئودی

از جمله ویژگی های خوبی که در کابین آئودی SQ7 TDI یافت می‌شوند ، می توان به صندلی‌های اسپرت با تنظیم الکترونیکی و همراه با گرم‌کن و پوشش چرم و آلکانترا، در کنار یک غربیلک فرمان ۳ پره‌ای چند منظوره و همراه با پدال‌شیفتر، اشاره کرد . این در حالی که با صرف هزینه‌های بیشتر می‌توان به تجهیزاتی چون  پکیج «رانندگی پویا» با ۳ ماژول تکنولوژی شامل کواترو همراه با دیفرانسیل اسپرت، سیستم فرمان تمام‌چرخ و سیستم جدید پایداری غلتشی هوشمند الکترومکانیکی دسترسی پیدا کرد.

آئودی
آئودی

 

آئودی
آئودی

 

آئودی
آئودی

 

آئودی
آئودی

 

آئودی
آئودی

 

آئودی
آئودی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا