معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

عطر زنانه و مردانه لالیک ایلوژن کپتیو (Illusion Captive Lalique)

برند فرانسوی لالیک در سال های قبل با تولیدات پرطرفداری چون عطر مردانه Encre Noire و عطر زنانه L’Amour (اگر هدف شما خرید ادکلن زنانه با ماندگاری بالا و قیمت مناسب میباشد گزینه مناسبی است) بسیار مورد توجه قرار گرفت .این دو عطر یکی از پرفروش ترین های برند لالیک در بازار میباشند .لالیک در اصل از ابتدا برندی متعلق به طلا و جواهرات بوده است اما پس از تاسیس اقدام به تولید عطر و ادکلن نیز نموده است .لالیک پس از ثبت 65 عطر وادکلن در کارنامه کاری خود نیازی به معرفی و اثبات کیفیت ندارد چرا که تولیدات پیشین آن خود گویای این مواردهستند .

عطر زنانه و مردانه لالیک ایلوژن کپتیو (Illusion Captive Lalique) در سال 2017 به بازار جهانی معرفی شد .رایحه مطبوع آن با نت هایی چون انجیر و ترنج آغاز میشود .بعد از گذر از نت های اولیه به قلب رایحه ها یعنی دارچین و یاس میرسیم .پس از تجربه طعم و بوی گرم و تند دارچین به نت های پایانی تونکا ،وانیل ،لادن ،صمغ مرمکی ،سرو و نعنای هندی میرسیم و تا پایان همچنان گرما و قدرت را در رایحه استشمام میکنیم .همانطور که از اسم عطر برمیاید شما اسیر یک خیال زیبا خواهید شد که در قلب خود گرمای زیادی پنهان کرده است .

طراحی بطری عطر زنانه و مردانه لالیک ایلوژن کپتیو (Illusion Captive Lalique) بسیار هنرماندانه بوده و نشات گرفته از سابقه درخشان لالیک در طراحی های منحصر بفرد خود میباشد .به عنوان یک عطر زنانه و یا ادکلن مردانه با ماندگاری بالا میتواند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد .در این میان جنسیت مصرف کننده مطرح نبوده و تنها به ارزش بالای او پرداخته شده است چرا که شایسته ی بهترین رایحه میباشد .

لطفا نظرات ،تجربیات و یا نقد های خود را در مورد مقاله عطر زنانه و مردانه لالیک ایلوژن کپتیو (Illusion Captive Lalique) با ما مطرح کنید و برای استفاده دوستان و آشنایان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید .

یک دیدگاه

  1. عطرای لالیک بوی خیلی خوبی دارن و من عاشقشششونم .این عطر هم طبق معرفی شما ظاهرا باید خاص و جذاب باشه .ممنون از معرفیتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا