خودرو

۵ خودروی برتر ۲۰۱۶

بهترین خودرو‌های سال ۲۰۱۶

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : حتما برایتان جالب می باشد که بدانید خودروهای برتر سال ۲۰۱۶ کدام ها می باشند . برای خود ما نیز جالب است ! با نقد و بررسی این مطلب از خودرو همراه ما باشید.

خودرو شاهکار Mercedes C 63 S AMG Coupe

اولین خودرو از لیست برترین خودرو های ۲۰۱۶ Mercedes C 63 S AMG Coupe است  . مرسدس هر ساله با تکنولوژی های نوین خودرو های خود توانسته بسیاری از علاقه مندان این حوزه را به سمت خود کشانده است . زیبایی خارق العاده این خودرو هر بیننده ای را جذب خود میکند .

 Mercedes C 63 S AMG Coupe
Mercedes C 63 S AMG Coupe

خودرو شاهکار Alfa Giulia Quadrifolio 510 hp

دومین خودرو شاهکار در این لیست Alfa Giulia Quadrifolio 510 hp است . این خودروی قدرتمند با ۵۱۰ اسب بخار نیرو ، زیبایی خاص خود را دارا می باشد . طراحی بدنه این خودرو بسیار چشم نواز است .

خودرو شاهکار رنو Renoul Talisman

Renoul Talisman سومین خودروی برتر ۲۰۱۶ می باشد .  این خودرو هم مقداری طراحی خشک تر نسبت به سایر خودرو ها را داراست . زیبایی های این خودرو را می توانید در ویدئوی ذکر شده ببینید.

خودروی زیبای Rolls – Royce Dawn

چهارمین شاهکار ۲۰۱۶ Rolls – Royce Dawn نام دارد که با زیبایی خاص خود ، استایل خودرو های امریکایی را به کاربر القا می کند .

خودرو Porsche 911 Carrera Facelift

یکی از خودروهای ساخت شرکت پورشه ۵ امین مقام را در این لیست ازآن خود کرده است . Porsche 911 Carrera Facelift با زیبایی همیشگی خود می تواند هر بیننده ای را به سمت خود جلب نماید. این خودرو ورژن ۲۰۱۶ مدل قبلی است که تغییراتی در ساختار داخلی آن ایجاد شده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا