دنیای دیجیتال

گوشی نوبیا Z11 MAX رسما معرفی گردید

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : بعد از Z11 mini ،  این دومین دستگاه از سری Z11 می باشد که می اید . حالا دیگر بعد از این اگر شایعه وجود Z11 صحیح باشد بایستی منتظر این دستگاه ماند .
Z11 Max با نمایشگر ۶ اینچی و رزولوشن ۱۰۸۰p از جنس Gorilla Glass 3 است. دوربین پشت ۱۶ مگاپیکسلی این گوشی از سنسور IMX298 سونی با دیافراگم f/2.0 و فلش LED دوتایی بهره می‌برد. دوربین سلفی آن هم ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و لنز واید ۸۰ درجه است.
داخل تراشه‌ی این گوشی اسنپ‌دراگون ۶۵۲ ای  یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای Cortex-A72 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز قرار گرفته است و همچنین پردازنده‌ی چهار هسته‌ای Cortex-A53 با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز قرار دارد. پردازنده‌ی گرافیکی این گوشی هم Adreno 510 است.
اگر بخواهیمیک رقیب جدی برای شیائومی Mi Max ذکر کنیم بهتر است بگوییم نوبیا Z11 Max .

نوبیا Z11 Max مجهز به حسگر اثر انگشت در پشت گوشی است؛ ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد که با کارت حافظه‌ی microSD هم قابل‌ارتقاست.

نوبیا Z11 MAX
نوبیا Z11 MAX

 

این دستگاه از مودم ۴G LTE، بلوتوث ۴.۱، وایفای و GPS پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات این گوشی باید به باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد و بالاخره‌ این‌که از اندروید لالی‌پاپ استفاده می‌کند. نوبیا Z11 Max در ابعاد ۷.۴ × ۸۲.۲۵ × ۱۵۹.۱۵ میلی‌متر و ۱۸۵ گرم وزن به بازار گوشی‌های هوشمند می‌آید.

این گوشی روز ۲۷ خرداد در سه رنگ نقره‌ای، خاکستری و طلایی با قیمتی معادل حدود ۳۰۴ دلار در چین فروخته می‌شود. دو روز بعد یعنی ۲۹ خرداد نسخه‌ی مخصوص طرفداران کریستیانو رونالدو هم عرضه می‌شود. همانطور که در تصویر نیز قابل مشاهده می باشد ، این گوشی برای طرفداران این فوتبالیست محبوب طراحی گشته است که ، در پشت بدنه‌ی گوشی تصویری از او همراه با امضا و دست‌خط خودش به‌وسیله‌ی لیزر حک شده است.

 

نوبیا Z11 Max می‌تواند یک رقیب جدی برای شیائومی Mi Max باشد. گرچه این گوشی کوچک‌تر از پرچم‌دار شیائومی با نمایشگر ۶.۴۴ اینچی است، اما سایر مشخصات و همچنین قیمت این دو گوشی بسیار نزدیک هستند.

با خرید این نسخه چند هدیه از جمله عکس‌هایی از رونالدو برای تصویر زمینه، یک قاب محافظ با تصویر رونالدو و یک مونوپاد دریافت می‌کنید. قیمت این پکیج حدود ۳۴۹ دلار خواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا