گوناگون

آزاده نامداری با چه برنامه ای قصد برگشت به تلویزیون را دارد؟!

به قلم ارشاکو : آزاده نامداری مجری زن تلویزیون ایران که چندی پیش با برنامه های سیمای خانواده و خانمی که شما باشی و چند برنامه دیگر که جزو مجریان محبوب تلویزیون شده بود مدتی است که بعد از طلاق از همسر سابق خود فرزاد حسنی ، کمتر به چشم دیده می شود که طی همین در مصاحبه ای از حضور خود در یک فیلم سینمایی و بازگشت اش به تلویزیون حرف زده است . در ادامه مطلب همراه با ارشاکو باشید تا از جزییات بیشتر این خبر مطلع شوید …

آزاده نامداری از حضورش در فیلم سینمایی ” نسیم ” به کارگردانی ” شهبازی ” گفته و اذعان داشته است که حضورش در این فیلم سینمایی فقط و فقط به دلیل بودن امضای آقای “شهبازی ” بوده و است و والسلام . و بیان می دارد که ” هیچ وقت به دنبال ستاره‌شدن در حرفه بازیگری نبودم و مطمئن باشید اگر کسی بجز آقای شهبازی این فیلم سینمایی را کار کرده بود، من هم تجربه بازیگری را نداشتم و قبول نمی‌کردم. من بازیگر نیستم. ”

 

آزاده نامداری
آزاده نامداری

 

آزاده نامداری تهیه کننده ، طراح و مجری برنامه “خانومی که شما باشی ” درباره ماندن خود در سینما و حرفه بازیگری می گوید ، این را باید مردم بگویند و تا زمانی که فیلم اکران نشده و واکنش های مردم را ندیده است هیچ تصمیمی در این باره نمی تواند بگیرد.

وی درباره رضایت از بازی خود در فیلم سینمایی «نسیم» اظهار داشته است: شاید از بازی خودم راضی نباشم اما برای اینکه اولین تجربه بازیگری‌ام را با حضور آقای شهبازی رقم زدم، بسیار خرسندم و رضایت کامل دارم.

خانم نامداری هم چنان در باره حضور خود در تلویزون و حرفه پیشین خود نیز گفته است : ” تا یک سال آینده هیچ اجرایی نه در رسانه و نه در برنامه‌های دیگر نخواهم داشت و در سال آتی به احتمال زیاد با برنامه‌ای پیرامون بانوان و خانواده به روی آنتن سیما باز خواهم گشت.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا