گوناگون

درآمدهای شرکت صاحب کلش اف کلنز سر به فلک کشید !

سایت سوپرسل کلش اف کلنز

بازی کلش اف کلنز و سایت سوپرسل کلش اف کلنز

به گزارش سایت ershaco به حدی بازی کلش آو کلنز همه گیر شده است که بازی انگری بردز که زمانی همه دنبالش میکردند را گویی پشت سر گذاشته است.

شرکت «سوپرسل»، صاحب بازی مشهور «بازی کلش اف کلنز» امروز اعلام کرد که درآمدهای این شرکت در سال ۲۰۱۴ نسبت به سال پیش از آن، سه برابر شده است.

شرکت فنلاندی «سوپرسل» (Supercell) امروز اعلام کرد که فروش و سود این شرکت در سال ۲۰۱۴ نسبت به سال گذشته به ترتیب سه و دو برابر شده است. این شرکت صاحب بازی «بازی کلش اف کلنز» (Clash of Clans) است.سوپرسل که بخش عمده آن را «سافت‌بنک» (SoftBank) ژاپن در اختیار دارد، اعلام کرده که سود عملیاتی‌اش در سال ۲۰۱۴ به ۵۱۵ میلیون یورو (معادل ۵۶۴ میلیون دلار) رسیده که رشدی قابل‌توجه نسبت به ۲۴۳ میلیون یورو سال ۲۰۱۳ است. مجموع درآمدهای آن هم از ۵۱۹ میلیون یورو به ۱٫۵۴۵ میلیارد یورو افزایش پیدا کرده است.

«ایلکا پانانن» (I. Paananen) مدیرعامل این شرکت در اطلاعیه ای دلیل این رشد درآمد را افزایش کاربران بازی‌های مشهور این شرکت اعلام کرده است. پانانن همچنین در مصاحبه با یکی از روزنامه‌های فنلاندی هدف اصلی این شرکت را تولید بازی‌هایی عنوان کرده که بتوان برای سال‌ها به بازی آن‌ها ادامه داد.

clashofclans
کلش آو کلنز

وی اظهار داشته تصمیم برای تولید یک بازی جدید و موفق بسیار دشوار است و این شرکت تنها در سال گذشته چهار بازی جدید را پس از تست‌های اولیه کنار گذاشت. سوپرسل تنها در بازی کلش آو کلنز متوقف نشده و بازی‌های مشهوری چون «هی دی» (Hay Day) و «بوم بیچ» (Boom Beach) را به دنیا معرفی کرده است.

به گزارش ارشاکو شرکت سوپرسل در سال ۲۰۱۰ تأسیس شد و اولین بازی خود را در سال ۲۰۱۱ به بازار معرفی کرد. سپس در سال ۲۰۱۳ شرکت ارتباطاتی سافت‌بنک ژاپن ۵۱ درصد آن را به ارزش ۱٫۵ میلیارد دلار خریداری کرد.

موفق‌ترین بازی این شرکت یعنی کلش آو کلنز در سال ۲۰۱۲ معرفی شد و به سرعت صدر جداول دانلود فروشگاه‌های آنلاین را در اختیار گرفت. بازی‌های سوپرسل رایگان هستند، اما درآمدهای آن از طریق سیستم فروش درون‌برنامه‌ای بدست می‌آید.

لطفا نظرات ،تجربیات و یا نقد های خود را در مورد مقاله فوق با فروشگاه ارشاکو مطرح کنید و برای استفاده دوستان و آشنایان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا