دنیای دیجیتال

نقد و بررسی Samsung Galaxy Tab 2 P5100

در این مطلب از ارشاکو به نقد و بررسی Samsung Galaxy Tab 2 P5100 خواهیم پرداخت.با ما همراه باشید…

معرفی:

از نظر طراحی تفاوت بارزی بین این مدل با مدل قبلی وجود ندارد و تنها کمی نسبت به مدل قبلی قطورتر شده است ، بدنه ی این تبلت کاملا از جنس پلاستیک است .

 از دیگر ویژگی های جدیدی که در این تبلت ایجاد شده وجود پردازنده ی قوی تر و سیستم عامل جدیدتر می باشد .

سیستم عاملی که در این تبلت استفاده شده ، سیستم عامل اندروید به همراه رابط کاربری همیشگی سامسونگ یعنی TouchWiz روی این تبلت می باشد و در کل می‌توان گفت که رابط کاربری کمی ساده تر شده و به رابط استاندارد اندروید ۴٫۰  بسیار نزدیک شده است.

 

قابلیت‌های محصول:  

شما می توانید به راحتی توسط Google+ Hangouts آنلاین باشید و به صورت آنلاین به راحتی و بدون مشکل از بازی های چند رسانه ای لذت ببرید و از سیستم عامل اندروید نسخه ی ۴٫۱ Ice Cream Sandwich در این تبلت بهره ببرید . در ضمن این تبلت از پردازشگر قدرتمند ۱ گیگاهرتزی دو هسته ای پشتیبانی می کند .

شما واقعا می توانید از Samsung Galaxy Tab 2 لذت ببرید . با این تبلت شما می توانید از اکثر بازی های چند رسانه ای بهره ببرید و بهترین سرگرمی ها را توسط Video Hub ، Readers Hub ، Music Hub و Game Hub که در این تبلت شگفت انگیز تعبیه شده ، کشف کنید .

شما می توانید همیشه از طریق Google+ Hangouts و ChatON آنلاین باشید .

همچنین با وجود سیستم عامل اندروید نسخه ی ۴٫۱ Ice Cream Sandwich و پردازنده ی دو هسته ای قدرتمند ، به راحتی از دستگاه استفاده می کنید و در ضمن  با این پردازشگر قوی عملکرد شما نیز سریع تر خواهد شد .

 

collages2
Samsung Galaxy Tab 2 P5100

 

مجموعه ی Multimedia Hub :

Tab 2 پر از گزینه های سرگرمی برای تمام اعضای خانواده است . این محصول همراه با یک محتوای غنی از برنامه های چندرسانه ای مناسب برای تمام سنین می باشد . محیط نرم افزاری به لطف پردازنده بسیار قدرتمند دو هسته ای و حافظه RAM بالا، بسیار روان است و می‌توانیم بگوییم که به جز حالتی که از تصویر پس زمینه متحرک استفاده می کنیم تقریبا هیچ‌گونه کاهش سرعتی هنگام کار کردن با این تبلت وجود نخواهد داشت . سامسونگ تعداد زیادی برنامه کاربردی به طور پیش فرض بر روی این تبلت قرار داده است که برای مثال می‌توان به فایل منیجر، برنامه حرفه ای تدوین عکس و ویدئو، دفترچه یادداشت و آفیس اشاره کرد. برنامه های تدوین عکس و ویدئویی که سامسونگ بر روی این تبلت قرار داده است بسیار کامل است و با محیط ساده ای که دارند، بسیار مناسب کاربران مبتدی هستند.

 

سرگرمی و ارتباط آسان :

شما به راحتی می توانید از طریق نرم افزار هایی که روی این تبلت اجرا شده به کلیه ی خطوط اینترنتی که در اطراف منزل و یا تبلت شما وجود دارد متصل شوید . شما عزیزان به راحتی می توانید با دوستانتان که از شما دور هستند از طریق برنامه ی Google+ Hangouts تجدید دیدار کنید .

سرویس رایگان و منحصر به فرد ChatON این امکان را به شما خواهد داد تا آپشن های ارتباطی به منظور در بر گرفتن پیام های چند رسانه ای، اشتراک گذاری مطالب به صورت آسان ، چت روم گروهی و حتی ارتباط با دوستان و اقوام دور از شما از طریق میکرو شبکه تقویت شود .

 

بستر های نرم افزاری اندروید۴٫۰ :

همه ی دوستداران Ice Cream Sandwich ، آخرین نسخه ی سیستم عامل اندروید که در شکلی تکامل یافته روی Galaxy tab 2 p5100  اجرا شده است . سیستم عامل اندروید به همراه رابط کاربری همیشگی سامسونگ یعنی TouchWiz روی این تبلت اجرا شده و در کل می‌توان گفت که رابط کاربری کمی ساده تر شده و به رابط استاندارد اندروید ۴٫۰  بسیار نزدیک شده  است. از ویژگی های کاربند پسند آن می توان به ارتقاء گالری برنامه ها وبهبود پردازنده این تبلت نسبت به مدل سال گذشته اشاره کرد که بسیار قوی‌تر شده و هم اکنون می‌تواند ویدئوهای Full HD 1080p  را به راحتی اجرا نماید. در ضمن دسترسی به نرم افزارهای موبایل گوگل از جمله یوتیوب، جستجوی گوگل، نقشه ها و سایر خدمات ضروری گوگل نسبت به نسخه های قدیمی تر tab 2 آسانترو راحت تر شده است و به عنوان منبعی کامل برای تمام اعضای خانواده عمل می کند .

 

کاربری آسان و در عین حال قدرتمند :

وجود پردازشگر دو هسته ای ۱ گیگاهرتزی باعث تسریع در عملکرد این تبلت و حتی گشت و گذار راحت و بدون مشکل در وب شده است و دانلود های سریع را برای شما فراهم خواهد کرد ، به طور کلی مرورگری اینترنت با GALAXY Tab 2 10.1 بسیار لذت بخش است. از فلش به طور کامل پشتیبانی می‌شود و حتی صفحات اینترنتی سنگین به راحتی و به سرعت باز شده و همه چیز بسیار روان است.

در نهایت باید گفت که اگر شما جزو کسانی هستید که از تبلت خود برای گوش دادن به موسیقی و بازی و تماشای فیلم استفاده می کنید ، این تبلت که دارای بدنه ی محکم ، صفحه نمایش عالی و پردازنده ی قوی می باشد بهترین انتخاب برای شما خواهد بود .

 

شناسنامه محصول:

سیستم‌عامل: Ice Cream Sandwich اندروید

ابعاد صفحه نمایش: ۱۰٫۱ اینچ

نوع صفحه نمایش: LCD

وضوح صفحه نمایش: ۱۲۸۰ × ۸۰۰

پردازنده: DualCore Cortex A9

قدرت پردازنده: ۱٫۰۰GHz

حافظه رم: ۱ گیگابایت

 

 

 

نقاط قوت :

  • بلندگوهای با کیفیت
  • مجهز به برنامه های بسیار خوب تدوین عکس و ویدئو
  • بهره گیری از سیستم عامل اندروید ۴٫۰ به طور پیش‌فرض
  • پردازنده دو هسته ای قدرتمند
  • باتری قوی
  • سازگاری خوب با اینترنت وای فای

 

نقاط ضعف :

  • دوربین نسبتا ضعیف
  • ضخامت بیشتر نسبت به مدل های قبلی

 

 

به پیشنهاد ارشاکو مناسب برای :

گیمرهای ایرانی

کاربران اینترنت

دانشجویان و دانش‌پژوهان

 

 

مدل های مشابه با Samsung Galaxy Tab 2 P5100 :

Samsung Galaxy Note N8000

 HYUNDAI play x

 Samsung Galaxy TAB2 P5110 – 10.1 inch Tablet

 

 

پاورقی:

Google+ Hangouts  : شبکه ی اجتماعی جدید گوگل به نام Google+ به مقابله ی رو در رو با بزرگترین شبکه ی اجتماعی موجود یعنی Facebook خواهد رفت.
اما برای موفقیت سرویس جدید گوگل در کسب مخاطبان در بازار مشترک، Google+‌ باید مزایایی را داشته باشد که فیسبوک از آنها محروم است و تقریبا بیشتر ایده های جدید و جالبی که گوگل در Google+ ایجاد کرده در دسته ها یا گروههای دوستان که زیر شاخه های کوچکتری از مجموعه ی بزرگ دوستان هستند، جای می گیرند.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا