معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

تشخیص اصل یا تقلبی بودن عطر لانکوم از روی بسته بندی

افزایش عطر و ادکلن های تقلبی و فیک در بازار موجب شد تا بر آن شویم که مطلبی را در این باره در وبلاگ با شما به اشتراک بگذاریم.برند لانکوم در سال 1935 توسط Armand Petitjeam در فرانسه به عنوان یک برند لوازم آرایشی و بهداشتی تاسیس شد. که در همان سال 5 خط تولید عطر نیز در این کمپانی به راه افتاد که بعد ها امتیازش به فروش رسید.یکی از بهترین روش های اصل یا تقلبی بودن عطر و ادکلن توجه به جعبه آن می باشد.اصولا تفاوت های قابل مشخصی در جعبه یک عطر اصل با یک عطر تقلبی وجود دارد که می توانید با کمی دقت به راحتی پی به اصل یا تقلبی بودن عطر ببرید.از شما دعوت می کنیم در ادامه این مطلب از ارشاکو با ما همراه شوید.

 

نوشته های جعبه

 

عطر اصل
عطر اصل

 

اغلب می توان صحت و اصل بودن عطری را از روی نوشته های آن تشخیص داد. عطرهای اصل دارای هیچ نوع غلط املایی یا گرامری در متن خود نخواهند بود ، پس قبل از خرید با چک کردن نوشته های روی عطر و مخصوصا توضیحات پشت عطر می توانید به این موضوع پی ببرید.

 

کیفیت جعبه عطر

 

جعبه عطر - ارشاکو
جعبه عطر – ارشاکو

 

شرکت های اصیل سازنده عطر هیچ وقت از جعبه یا مقوای بی کیفیت در محصولات خود استفاده نمی کند .همین موضوع می تواند به شما کمک کند که قبل از اقدام به خرید عطر و با مشاهده نوع کیفیت و جنس جعبه عطر پی به اصل یا تقلبی بودن آن ببرید. عطر هایی که اغلب دارای جعبه های نازک و شل و ول می باشند ، تقلبی می باشند.

 

بارکد جعبه عطر

بارکد جعبه عطر -ارشاکو
بارکد جعبه عطر -ارشاکو

 

جعبه عطری که خریداری می کنید باید دارای بارکد باشد.قبل از خریدتان این موضوع را نیز چک کنید.محل بارکد اصولا در پشت جعبه و در پایین قرار دارد .

 

تمیزی جعبه عطر

حتما به این موضوع نیز دقت کنید.قبل از خریدتان چک کنید و ببینید ایا بر روی جعبه تان نوار یا چسب اضافی ای وجود نداشته باشد. بر روی جعبه عطرهای اصل هیچ آثاری از بیرون زدگی چسب مایع از لابه لای مقواهای آن یا هیچ اثری از وجود نوار چسب اضافی ای به چشم نمی خورد.

 

Recent search terms:

  • https://ershaco com/blog/تشخیص-عطر-اصل-اصل-تقلبی-جعبه/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا