معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

نمایشگاه TFWA

در ادامه گزارش بازدید از نمایشگاهTFWA که در کَنز برگزار شد به اینجا می­رسیم که  در این نمایشگاه برند پانوگ، ورژن جدیدی از تمام تولیدات خود را به نمایش گذاشته بود. تمام عطرهای زنانه توسط فرانسیس کورکجیان  ثبت شده بود و برای عطر مردانه”  پِرل رَر هوم ” هم نمونه جدیدی که مخصوص بعد ازظهر است و بوی تندتری دارد به نام ” پِرل رَر اینتنس” را معرفی کرده است. و از طرفی نمونه “پِرل رَر هوم بلک” هم چیزی است که برای سال ۲۰۱۶ در نظر گرفته شده است. رایحه پ”ِرل رَر اینتس ” ترکیبی از نتهای پرقی، چوبی و گل است اما در “پِرل رَر هوم بلک ” بیشتر رایحه چوبی آن غالب است. مجموعه ” پِرل رَر” دارای چهار عضو است. دو تا   با شیشه سفید و دو تا با شیشه  مشکی که هم عطرهای مخصوص شب و هم عطرهای مخصوص روز در میان انها وجود دارد.

اما در برند پانوگ به مجموعه اسابی می­رسیم که  از مجموعه “ایزابی پِرل” بود که ۳ نمونه داشت. چیزی که تغییر کرده بود پک عطر “گاردنیا” بود که با این تغییر با بقیه پک­های عطرهای دیگر از این مجموعه هماهنگی بیشتری داشت. و این تغییر به زیبا تر به نظر رسیدن این مجموعه در کنار هم بیشتر کمک می­کرد.

اما مجموعه”سو وونگ” سه عطر جدید دیگر را بعد از اولین ورژن­های تولیدی معرفی کرد که همه انها با کلمه “سو وونگ” شروع می­شدند( سو وونگ بیوتی، سو وونگ مَجیک، سو وونگ ترانسفورمِیشن).  سه گانه جدید رنگ و عطر بر پایه فلسفه سو وونگ از زن در این مجموعه به چشم می­خورد. این عطرها دارای ترکیبات مدرنی هستند.

 

 

نمایشگاه TFWA
نمایشگاه TFWA

 

اما “ماساکی ماتسوشیما” دو نمونه جدید به نمایش گذاشت. یکی از آنها ترکیب بسیار ساده ای داشت و برای من خیلی جالب بود. عطر ” مَت استون”  که با استشمام آن به خوبی می­شد رد پایی از بوی سنگ، که روی ان آب پاشیده شده را احساس کرد. و این دقیقا همان چیزی بود که نامش نشان می­داد، یعنی سردی یخ و بوی سنگ! این عطر به نوعی جزو عطرهای مدانه محسوب می­شد اما برای من خیلی جذاب بود و حتما از آن استفاده خواهم کرد. در واقع به دلیل استفاده از مشک چوبی و فرم بطری عطر این حس به بیننده القا می­شود که این عطر از سنگ مرمر ساخته شده است. اما دومین عطر جدیدی که توسط این برند به نمایش گذاشته شده بود ” ماتسو می” بود که در یک بطری سفید رنگ که فرمش شبیه “ماتسو بود” ارایه می­شد. این عطر جزو دسته عطرهایی با رایحه های گلف میوه و چوب به حساب می­آید.

بعد از بازدید از غره پانگو سراغ برند “اگزرجوف” یا “هیرجوف” و مجموعه  مربوط به امسالش رفتم. عطر “لا توسکا” چیزی بود که در مرکز توجه قرار داشت. اما بعد از این عطرف عطر “اِسکواِل” بود که تغییری در بطری ان داده شده بود و فرم بطری اش کلاسیک تر شده بود. رنگ بطری صورتی و طلایی بود.

نوشته­های روی این عطر به رنگ طلایی بود که به زیبایی بطری افزوده بود. این حروف طلایی در واقع ترکیبات عطر را نشان میدادند. وقتی که در ترکیبی از شکوفه­های پرتقال، ترنج ایتالیایی، گل رز بلغاری و زنبق فلورانس استفاده شودف نا خودآگاه حس تازگی و طراوت القا می­شود. هرچه عطرها گسترده تر می­شوند، بیشتر از نت­­های یلانگ یلانگ  در کنار دارچین سیلان، وانیل ماداگاسکار و اُپُناکس اتیوپی در انها استفاده می­شود و به شکوه عطر افزوده می­شود. بطری “اسکواِل” در یک پَک صورتی تیره ارایه می­شود. و این رنگ دقیقا با رایحه زنانه این عطر همخوانی و تناسب زیادی دارد.

در پستهای بعدی سعی می­نیم بیشتر از این در خصوص برندهای شرکت کننده در این نمایشگاه صحبت کنیم و بیشتر به محصولات و تولیدات جدیدشان بپردازیم…..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا