آرایشی و زیبایی

از بین بردن جای جوش با وسایل خانگی

باقی موندن جای جوش بعد از خود جوش یکی از معضلاتی هست که اکتر ماها حتی برای یک بار هم که شده باهاش درگیر شدیم . اما نباید نگران بود چرا که با استفاده از روش هایی خیلی راحت می شه این مشکل رو هم برطرف کرد . در ادامه مطلب قصد داریم چند روش از بین بردن جای جوش رو در خانه و با استفاده از مواد دم دستی موجود در خانه به شما دوستان عزیز معرفی کنیم . در ادامه مطلب همراه با ارشاکو بمانید …

روغن لوندر 

روغن لوندر (اسطوخودوس)کارشناسان اثبات کرده اند که برخی روغن های ضروری می تواند به عنوان درمان بیشتر آکنه ها و پاک کردن جای آکنه عمل کند، به خصوص روغن لوندر نتیجه بهتری حاصل می کند. فقط کافیست که چند قطره روغن لوندر رو با چند قطره آب مخلوط کرده و با استفاده از یک پنبه استعمال کنید . این کار را بهتر است که در شب انجام دهید و لازم نیست آن را بشویید، می توانید تمام شب آن را روی صورت نگاه دارید. این کار را ۱ الی ۲ بار در هفته انجام دهید تا نتیجه بهتری به دست آورید.

عسل

عسل یکی از بهترین مواد برای مراقبت از پوست و درمان آکنه است چرا که عسل خاصیت ضد التهابی پوست و پاک کنندگی دارد. می توانید از عسل به عنوان یک سلاح مرموز برای پاک کردن پوست و همچنین پاک کردن رد های جوش بر روی صورت استفاده کنید.با استفاده از یک پنبه عسل را بر روی پوست خود بمالید و به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه صبر کنید ، بعد صورت خود را با آب ولرم بشویید .  حداقل یک بار در روز این کار را انجام دهید.

 

Micro-laser-Acne

 

چای سبز

داروهای طبیعی می تواند به درمان التهاب های پوست بر اثر استفاده از مواد آرایشی کمک کند. می توانید از چای سبز به عنوان یک آنتی اکسیدان برای پوستی نرم و عاری از لک استفاده کنید.طریقه استفاده از این روش خیلی ساده است ، ابتدا چای سبز را دم کنید و بعد بگذارید سرد شود ، بعد با کمک یک پنبه به استعمال آن بپردازید، توجه داشته باشید که  نیازی به آبکشی نیست و می توانید آن را در سراسر شب و به طور مرتب روزانه از این روش استفاده کنید.

آب خیار

ماسک های صورت با خیار یک روش مراقب از پوست است که به طور وسیعی از این روش استفاده می شود. برای درمان آکنه، جلوگیری از چین و چروک و حفظ رطوبت پوست می توان از ماسک خیار استفاده کرد. برای آنکه جای جوش را از پوست پاک کنید ،آب تازه خیلر را روزانه سعی کنید بر روی پوست خود بمالید و ۱۵ الی ۲۰ دقیقه صبر کرده و بعد با آب سرد بشویید ، این کار کمک خواهد کرد تا منافذ باز بسته شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا