آرایشی و زیبایی

چه کسانی بهتر است هاشور ابرو انجام دهند ؟

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : می توان گفت که هاشور ابرو نیز به نوعی همان تاتو ابرو می باشد ، اما با این تفاوت که هاشور ابرو دارای کاربردهای متفاوتی می باشد . هاشور ابرو هم به صورت سنتی و هم به صورت مدرن با روش میکروپیگمنتیشن انجام می‌شود. در ادامه توضیحاتی نیز درباره تفاوت این دو هاشور داده خواهد شد .

 

هاشور ابرو چیست؟

هاشور ابرو تکنیکی تازه است که باعث قرینه سازی ابروها می شود. قرینه بودن ابرو ها اعتماد به نفس زیادی به صاحب ابرو های تازه می دهد. اغراق نیست اگر بگوییم که شکل هاشور ابرو می تواند به ظاهر شما زییایی جدیدی بدهد. هاشور ابرو زیرمجموعه ای از تاتو است. هاشور ابرو در حقیقت تاتویی است که فقط روی ابرو انجام می شود.

 

هاشور ابرو
هاشور ابرو

چگونه می توانم هاشور ابرو کنم ؟

با استفاده از تاتو هاشور ابرو یا میکرو پیگمنتیشن هاشور ابرو می توان هاشور ابرو انجام داد . هاشور ابرو استفاده کرد. انتخاب شما بستگی به میزان هزینه شما و انتظار شما از هاشور ابرو دارد. هاشور ابرو با روش تاتو اگر درست انجام شود، مشکلی ایجاد نمی کند. اما هاشور ابرو با میکرو پیگمنتیشن باعث می شود که اثر هاشور ابرو دائمی شود و شما همیشه ابرویی پرپشت داشته باشید.

 

هاشور ابرو
هاشور ابرو

 

هاشور افراد به چه افرادی توصیه می شود ؟

افرادی که دارای ابروهای نازکی می باشند ، هاشور ابرو گزینه مناسبی برایشان محسوب می گردد . فرادی که ابروهایشان به دلایل ژنتیک یا زایمان و… ریخته است هم گزینه مناسبی برای هاشور ابرو هستند. کسانی هم هستند که توی ابرویشان اثر شکستگی هست یا فقط بخشی از ابرویشان کم پشت است.در مورد هاشور ابرو با تاتو چند نکته را مد نظر داشته باشید. مطمئن شوید که از مواد خوبی استفاده می کند تا بعد از هاشور ابرو دچار حساسیت یا خارش نشوید. و بهتر است هاشور ابرو را در عمق پوست نزنند تا در صورت تمایل بتوان آنها را پاک کرد.

 

ar4-6511

 

 

تفاوت هاشور ابرو مدرن با سنتی

روش سنتی یا هاشور ابرو موقت، یا روش مدرن میکروپیگمنتیشن هاشور ابرو که ماندگاری دایمی دارد. اگر هنوز هم فکر می‌کنید که شاید در آینده دلتان بخواهد مدل ابرویتان را تغییر دهید و فکر می‌کنید که هاشور ابرو ممکن است دلتان را بزند، هاشور ابرو موقت را انتخاب کنید. البته در هاشور ابرو موقت درد و احتمال عفونت و ناپاکیزگی و عوض شدن رنگ وجود دارد.

اما در روش جدید هاشور ابرو که رنگ به صورت حرفه ای زیر پوست کاشته می‌شود و به صورت دایم روی ابروهای شما خواهد بود و شما را از آرایشگاه رفتن بی نیاز می‌کند، درد و خونریزی و عفونتی وجود نخواهد داشت. به علاوه این که در هاشور ابرو مدرن، رنگ گیاهی استفاده می‌شود و ماندگاری رنگ بالایی هم در این روش هاشور ابرو وجود دارد.‌

Recent search terms:

  • https://ershaco com/blog/چه-کسانی-بهتر-است-هاشور-ابرو-انجام-دهند/#:~:text=هاشور افراد به چه افرادی از ابرویشان کم پشت است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا