مد و مدگرایی

چند نکته که قبل از خرید شلوار جین باید بدانید

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : با نزدیک شدن به ایام عید ، خرید لباس و شلوار جین نیز بیش از پیش به چشم می خورد . اکثر افراد حداقل برای یک بار هم که شده باشد ، شلوار جین خریده و یا خواهند خرید . اما بایستی چه نکاتی را رعایت کنید تا بتوانید شلوار جینی مناسب را برای خود تهیه نمایید ؟ به خصوص خانم ها که نوع لباس شان حساسیت بیشتری نسبت به اقایان می طلبد . قصد داریم چهار نکته کاربردی را که بایستی قبل از خرید شلوار جین به آن توجه داشته باشید را به ما معرفی کنیم . پس در ادامه مطلب نیز همراه ما باشید …

به نقطه ایکس شلوار جین دقت کنید 

بعد از پوشیدن شلوار جین نگاه کنید تا نقاطی که در تصویر با ایکس مشخص شده اند دارای چین نباشد و جذب بذنتان باشد . در غیر این صورت ان شلوار به درد شما نخواهد خورد و بایستی دنبال شلوار دیگری بگردید .

 

شلوار جین
شلوار جین

 

به جیب های شلوار جین دقت کنید 

به هنگام خرید شلوار جین حتما به تعدا جیب های ان توجه داشته باشید ، مخصوصا خانم ها . این نکته را هم در نظر داشته باشید که اگر دارای باسن بزرگی هستید ، شلواری را بخرید که حتما جیب پشت داشته باشد ، این جی ها کمک خواهند کرد تا باسن تان کوچک تر به نظر آیند .

 

شلوار جین
شلوار جین

 

به جنس شلوار جین دقت کنید 

شلوار جین های سفت ، مانع از تحرک راحت شما در طول روز می شوند و در ماههای گرم سال باعث آزار و اذیت وکمترین آسیبی که می توانند به پوست شما وارد آورند ، عرق سوز کردن آن است . ولی در عوض شلوار جین های نرم و لطیف هم تحرک را برای شما آسان خواهند کرد و هم در طول روز با ان ها راحت خواهید بود .

 

شلوار جین
شلوار جین

 

به کمر شلورا جین دقت کنید 

شلوار جین ها دارای طیف های مختلفی هستند و کمر ان ها می تواند در طیف های مختلفی قرار گیرد ، بلند باشد و یا کوتاه . پس به هنگام استفاده از کمربند نیز با محدودیت هایی مواجه خواهید شد . پس شلواری با کمر مناسب خودتان تهیه نمایید . افرادی که چاق هستند بهتر است از شلوارهایی با کمرهای پهن استفاده نمایند .

 

شلوار جین
شلوار جین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا