مد و مدگرایی

تیپ و استایل زنانه بهاری

استفاده از لباسهای آستین حلقه ای و آزاد

 

لباس های بهاری
لباس های بهاری

 

به نظر میرسد پوشیدن لباسهای آستین حلقه ای و گشاد با رنگهای شاد و روشن دوبار مد شده است. البته استفاده از لباس زیر مناسب با این سبک لباسها توصیه می شود.

 

  • ااستفاده از لیباسهای آزاد و غیر رسمی با رنگهای سفید و ساده

 

لباس های بهاری
لباس های بهاری

 

اگر به سبک لباس پوشیدن “ویکتوریا بکهام” و “سیلین”  اخیرا دقت کرده باشید متوجه می شوید که اکثر لباسهای انی دو نفر بسیار ساده با رنگهای ساده مثل سفید و یا دو رنگ نزدیک به هم است. در عکس زیر می توانید این سبک لباسهای بهاری را ببینید.

 

  • لباسهای چین دار و در عین حال گشاد

 

لباس های بهاری
لباس های بهاری

 

اگر به تصاویر زیر دقت کنید متوجه می شوید که اخیرا چقدر این نوع لباسها مد شده اند. در این نوع لباسها سعی شده است به جزییات دقت شود.  همچنین طراحی این لباسها به سبک مینیمالیست است.

 

  • لباسهای راه راه پهن

 

لباس های بهاری
لباس های بهاری

 

امسال استفاده از پارچه های راه دار پهن با رنگهای شاد بر روی زمینه سفید در طراحی بسیاری از لباسها به چشم می خورد. البته این طرحها بیشتر بر روی پارچه های لطیف و ساتن استفاده شده است.

 

  • پارچه های حریر

 

لباس های بهاری
لباس های بهاری

 

استفاده از پارچه حریر در طراحی لباسهای امسال هم زیاد به چشم می خورد. استفاده از حریر های آهار دار در بیشتر طراحی ها دیده می شود و استفاده از این نوع پارچه در لباس ، آنرا برای فصل بهار مناسب کرده است. پارچه های شیفون نیز از جمله حریرهایی هستند که امسال مورد استقبال بسیار از طراحان قرار گرفته اند. برندهایی مثل ” دیور” از این نوع حریرها در طراحی لباسهای خود زیاد استفاده کرده اند.

 

  • لباسهای آینه کاری شده

 

لباس های بهاری
لباس های بهاری

 

استفاده از پارچه هایی که برق خاصی دارند و بیشتر شبیه آینه هستند نیز امسال طرفدارن زیادی را به خود جلب کرده است. برندهایی مثل ” لویی ووایتُن””Louis Vuitton” از جمله طرفداران این سبک هستند.

 

  • مد دهه ۹۰

 

لباس های بهاری
لباس های بهاری

 

  • ظاهرا سبک لباس پوشیدن دهه ۹۰ طرفداران زیادی را امسال به خود جلب کرده است. استفاده از دامن های بلند به همراه تی پرتهای آستین حلقهای، سبک لباسهای غیر رسمی خیابانی بسیار مورد توجه طراحان مد قرار گرفته است. از جمله برندهای پیشتاز در این سبک “سینت لورنت” است.

 

  • استفاده از کوله پشتی به جای کیف دستی

 

لباس های بهاری
لباس های بهاری

 

امسال برندهایی مثل “بربری” به جای طراحی کیفهای دستی، اقدام به طراحی و تولید کوله پشتی کرده است. این سبک ک.له پشتی در طراحی برندهای دیگر نیز بخ چشم می خورد. استفاده از پلاستکی و نوعی پارچه به نام کرباس برای طراحی این نوع کوله پشتی ها ، مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

 

  • استفاده از تل مو
لباس های بهاری
لباس های بهاری

 

اگر به سبک درست کردن موهای مدلهای معروف دقت کنید متوجه می شوید که اخیرا استفاده از تلهای تزیین شده با نگین به شدت رواج پیدا کرده است و اکثرآرایشگران برای دیزاین موهای مدل ها از این نوع تل ها استفاده کرده اند.

 

  • استفاده از جواهرات و بدلیجات تزیینی درشت و بزرگ

 

لباس های بهاری
لباس های بهاری

 

وقت ان رسیده که برای تزیین لباسهایتان از بدلیجات و جواهرات درشت و پر زرق وبرق استفاده کنید. برندهایی مثل گوچی در طراحی زیور آلات خود از شاکال حیواناتی مثل کفشدوزک و غیره استفاده کرده اند.

 

  • استفاده از گردنبنهای چشسبان کلاسیک

 

لباس های بهاری
لباس های بهاری

 

این نوع گردنبندهای کلاسیک چسبا اخیرا به شدت مورد توجه طراحان جواهرات و زیور آلات قرار گرفته است. برندهایی مثل ” جِی وی اندرسون” از این سبک برای طراحی زیورآلات خود پیروی کرده اند.

 

  • استفاده از گیفهای دستی با طرحها و الگوهای گرافیکی

 

لباس های بهاری
لباس های بهاری

 

این نوع کیفها همراه با لباسهای راه دار بسیار مورد توجه قرار گرفته است. استفاده از کیفهایی با طرح های گرافیکی و الگوهای گرافیکی از جمله مواردی است که مورد توجه طراحان برندهای معروفی مثل مک کارتنی و غیره قرار گرفته است.

 

  • گوشواره های بسیار بلند
لباس های بهاری
لباس های بهاری

امسال بیشتر مدلها و طراحان سعی کرده اند تا از گوشوارهای بلند ولی در عین حال متفاوت استفاده کنند. غالبا گوشوارها به صورت جفتی یکشان طراحی و مورد استفاده قرار می گیرند اما امسال برای طراحی گوشواره، طراحان زیور آلات از سبک جدیدی استفاده کرده اند و ان هم مشابه نبودن هر لنگه از گوشواره ها است. برندهایی مثل “جِی وی اندرسون” و سیلین” از این سبک پیروی کرده اند.

 

  • استفاده از صندلهای جلو بسته و پشت باز تخت

 

لباس های بهاری
لباس های بهاری

 

اگر به صندل های طراحی شده امسال دقت کنید، اکثرا تختف جلو بسته و پشت باز هستند. چیزی سبیه به دمپایی خواب. برخی به شکل توری و برخی به جنس چرم طراحی شده اند. از جمله برندهایی که از این سبک صندل در تئلیدات خود استفاده کرده است، برند “بالنسینا” است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا