معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

برترین عطرهای زمستانی ۲۰۱۶

” بِد هِد”

 

۱

 

Buy-Now-button

این عطر محصول برند ” بابی براون” است و شامل ترکیب روغنی با شکوفه پرتقالف شکوفه نارنج و یاس است. این عطر مخصوص کسانی است که عاشق بو­های گرم  هستند. به علاوه چیزی که در این عطر جالب توجه است شیشه و بسته بندی خاص آن است.

  • ” مادِر آو دراگُن”

 

۲

Buy-Now-button

این عطر محصول برند ” دیمِتِر” است و از تریب نت­های میوه­ای به همراه نت­های مرکبات، چوب و گل طراحی شده است. البته این عطر برای تمام فصول مناسب است اما چون رایحه آن میوه­ای و چوبی است مناسبت­ترین فصل استفاده برای آن، فصل زمستان است.

  • ” هات کوکو”

 

۳

 

Buy-Now-button

در این عطر از نت­­های تیره گریپ فروت، ترنج، رز و نعناع هندی استفاده شده است. این عطر محصول برند شانل است و بیشترین خریدار را به خود جلب کرده است.

  • ” هیپی شیک”

 

۴

 

Buy-Now-button

 

در این عطر از ترکیب زنبق وحشی، رز مراکشی، نعناع هندی و چوب صندل استفاده شده است. این عطر محصول برند ” نیکول ریچی” است و این برند این عطر را با کلمتی مثل، خاص، بی همتا و پر انرژی، معرفی می­کند.

  • “لاو استوری”

 

۵

 

Buy-Now-button

عطر “استوری” محصول برند گ دایان وُن فورستِن بِرگ” است و دارای رایحه­ای دخترانه، هوسآنگیز و اغواگرانه است. در این عطر از ترکیب توت قرمز، شیرین بیان، زردآلو، شکلات و نت­های میوه­ای دیگری استفاده شده است.

  • ” دات ماتریکس”

 

۶

Buy-Now-button

این عطر که محصول برند ” مارک جاکوب” است به عنوان خواهر جوان عطر ” دِیزی” معرفی شده است و دارای رایحه­ای فوق­العاده است. رایحه این عطر مناسب دختران جوان است و شامل ترکیبی است از عسل، یاس، وانیل و توت قرمز. اگر شما به دنبال عطری می­گردید که رایحه­ای پر نشاط و امید بخش داشته باشدژ، ین عطر مناسب شما است.

 

  • ” پِخومیِق”

 

۷

Buy-Now-button

این عطر محصول برند ” گوچی” است. رایحه این عطر شامل ترکیبی از ترنج، شکوفه­های پرتقال، چوب، رایحه­های زمینی، مشک و میوه است. این عطر سمبلی از جشنواره “کَنز” است.

  • ” ژَقدَن نوآق”

 

۸

 

Buy-Now-button

نام این عطر که محصول برند ” تام فورد” است در فرانسه به معنای باغ تارک و یا مرموز است. رایحه این عطر ترکیبی است از رز کافه، رز ماه می، قهوه و عنبر. همچنین در این عطر از بنفشه، برگ پرتقال، عنبر و گل­هایی مثل یاس و مگنولیا استفاده شده است. علاوه بر ترکیب­ای ذکر شده، در این عطر ازماندارین، جوز و زنبق سفید نیز استفاده شده است.

  • “فِیم”

 

۹

Buy-Now-button

محصول برند ” لِدی گاگا”. رایحه این عطر برخلاف لباس­ها و مِیک آپ لِدی گاگا، اصلا غیر معمول و خطرناک نیست. رایحه این عطر میوه­ای به همراه ترکیبی از ادویه­جات، نت­ای زردآلوییو نت­هایی است که این عطر را مناسب استفاده در  میهمانی­های و جشن­های شبانه کرده است.

  • ” اِل، آی، اِل، وای”

 

۱۰

Buy-Now-button

محصول برند ” اِستیلا مَک کارتنی” این عطر به افتخار مادر ” سِر پاول” طراحی شده است. نام این عطر مختصر شده جمله ” لیندا آی لاوی یو” است. ( لیندا نام مادر سِر پاول) است. در این عطر از ترکیب رایحه­های ملایم گلف ترافل، مشک سفید و فلفل سیاه استفاده شد

دوستان ارشاکویی عزیز می توانید با کلیک برروی دکمه هم اکنون سفارش دهید ، عطر مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی ارشاکو سفارش دهید ، تا در صورت وجود در بازار تهیه و در اختیار شما قرار گیرد . 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا