خودرو

کرایسلر ۳۰۰ و آینده دیفرانسل جلو

نسل دوم (فعلی) کرایسلر ۳۰۰ در سال ۲۰۱۱ به بازار آمد و این طبیعی است که کهنه و قدیمی شده باشد. بنابراین اتحاد فیات-کرایسلر کم کم زمزمه های ساخت نسل جدید یا سوم آن را مطرح کرده است. اما بتازگی سرجیو مارچیونه (مدیرعامل فیات-کرایسلر) اعلام کرده که شاید نسل بعدی کرایسلر۳۰۰ بر روی پلت فرم کرایسلر پاسیفیکای جدید ساخته شود و این یعنی ممکن است نسل سوم ۳۰۰ از یک سدان دیفرانسیل عقب به نمونه ای دیفرانسیل جلو تبدیل شود. با این حال مقامات ارشد FCA (فیات-کرایسلر) گفته اند که این فقط یک احتمال است و هنوز تصمیمی قطعی در این رابطه گرفته نشده است.

2017-chrysler-300s-live-at-new-york-auto-show-2016
جدیدترین و آخرین فیس لیفت و بروزرسانی کرایسلر ۳۰۰ چند ماه پیش و با معرفی نسخۀ جدید ۳۰۰S در نمایشگاه نیویورک سال گذشته صورت گرفت و هرچند کرایسلر با انجام تغییراتی سعی در مدرن تر و بروزتر کردن ۳۰۰ داشته است اما این سدان لوکس همچنان سن و سال بالای خود را نشان میدهد و بسیاری انتظار دارند بزودی کرایسلر جایگزین آن را معرفی کند. با این وجود بعید بنظر میرسد نسل بعدی کرایسلر ۳۰۰ زودتر از سال ۲۰۱۸ معرفی شود.

2017 chrysler 300s with appearance packages

 

قویترین مدل ۳۰۰ فعلی ، نسخۀ SRT8 است مجهز به نیروگاه ۶٫۴ لیتری همی V8 است که قدرتی برابر با ۴۷۰ اسب بخار و گشتاوری معادل ۶۳۷ نیوتن متر تولید میکند.

منبع: motor1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا