مد و مدگرایی

چند مورد از بدترین عادات لباس پوشیدن آقایان از نظر خانم ها

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : آقایان شیک پوش بایستی مواظب باشند . رعایت نکردن چند نکته ساده می تواند تمام تیپ و استایلتان را به هم بریزد . در ادامه می خواهیم به چند مورد از بدترین عادات لباس پوشیدن آقایان اشاره کنیم . در ادامه مطلب همراه ما باشید ….

 

شلوار جین بگی
شلوار جین بگی ما را یاد مدهای دهه  ۹۰ می اندازد. شاید این مدل در آن زمان زیبایی خاص خود را داشت اما اکنون، آن هم از نظر خانم ها، اصلا زیبا و جذاب نیست. پیشنهاد می کنیم به جای آن شلواری مانند تصویر زیر به تن کنید که سایز تن تان است و این طور به نظر نرسد که هر لحظه دارد از پاهایتان به زمین می افتد.

کلاه شاپو

به سر کردن کلاه شاپو ، آن هم در سال ۲۰۱۶ باعث خواهد شد تا ، ز نظر دیگران فردی سنتی و عبوس به چشم می آیید. پیشنهاد ما این است که اصلا هیچ کلاهی به سرتان نکنید . اینطوری خیلی بهتر است .

 

موی نامرتب صورت

ریش ها و یا حتی ته ریش هایی که نامرتب باشند اصلا وجهه خوبی به شما نخواهد داد . مواظب باشید .  اگر فکر می کنید که با موهای صورت تان جذاب تر به نظر می رسید، حداقل موهای اضافی را به طور مرتب اصلاح کنید.

 

اقایان خوش تیپ
اقایان خوش تیپ

 

 

 

پوشیدن جوراب با صندل 

یکی از اشتباهات رایج آقایان در دنیای مد ، پوشیدن جوراب با صندل می باشد . اگر این جورابه سفید رنگ نیز باشند ، دیگر بدتر . بهتر است به جای جوراب از اسنیکر سفید رنگ استفاده کنید .

 

شلوار جین کوتاه
برخی آقایان به پوشیدن شلوار جین کوتاه در روزهای گرم سال علاقه بسیاری دارند. اما این ظاهر مردان از نظر خانم ها اصلا زیبا نیست. بهتر است به جای این که شلوار جین کوتاه به تن کنید و شبیه خانم ها شوید، شلواری با جنس دیگر مانند کتان را انتخاب کنید.

 

پوشیدن لباس هایی که سایز تن تان نیست
نه تنها ما بلکه طراحان مد و پوشاک هم همیشه بر این مورد تاکید می کنند که لباسی را که به تن می کنید کاملا سایز تن تان باشد. مهم نیست که هیکل تان چگونه است، خیلی چاق هستید یا لاغر، هیچ چیز به اندازه سایز مناسب برای لباسی که به تن می کنید، اهمیت ندارد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا