ماشین اصلاح و ریش تراش

استفاده از اپی لیدی برای از بین بردن موهای زائد

استفاده از اپی لیدی برای از بین بردن موهای زائد

 

 

استفاده از اپی لیدی برای از بین بردن موهای زائد
اپیلیدی

در این مطلب از ارشاکو نحوه ی استفاده درست از اپیلیدی را خواهید آموخت. با ارشاکو همراه باشید. . .

برای از بین بردن موهای زائد بدن دو راه حل وجود دارد. اول راه حلهایی که باعث از بین رفتن دائمی موهای زائد می شوند مثل لیزر کردن. دوم راه حلهایی است که موهای زائد را برای مدت موقتی از بین می برد مانند اپیلاسیون یا استفاده از دستگاه اپیلیدی.

البته چون دستگاه های اپی لیدی مدل ها مختلفی دارند که به روش های گوناگونی موهای زائد را بیرون می آورند، باید در انتخاب و خریدن دستگاه اپی لیدی بسیار دقت کرد و متناسب با پوست بدن و موهای زائد، اپی لیدی خوب و مناسبی را انتخاب نمود ،علاوه بر این ها در خرید اپیلیدی باید به موارد دیگری مانند مرغوبیت کالا و سرشناس بودن برند آن نیز توجه نمود .برند هایی در زمینه تولد اپیلاتور ها مدت هاست مشغول فعالیت هستند و تا به حال موارد مطلوبی را در کارنامه خود ثبت نموده اند .اپیلاتور فیلیپس یکی از نمونه های محبوب در بازار جهانی میباشد ،اپیلیدی براون نیز یکی دیگر از تولیدات محبوب در سطح جهانی میباشد که علاوه بر دارا بودن قیمت مناسب کیفیت بسیار مطلوبی نیز دارند .

استفاده از این دستگاه به مرور زمان باعث می شود که ضخامت موها کم تر و رشدش کندتر شود. استفاده از این وسیله بسیار آسان است؛ آن را به برق می‌زنید و روی قسمتی هایی که مو دارد می‌کشید تا موها را از ریشه‌ در‌آورد. در ادامه برخی از معایب و مزایای اپی‌لیدی را برای شما خواهیم گفت.

مزایای اپی لیدی

رشد موها بین ۲ تا ۴ هفته کندتر می‌شود.

موهای جدید نسبت به موهای قبل نرم‌تر و نازک‌تر می‌رویند.

درد آن در مقایسه با اپیلاسیون (کندن مو با موم یا وکس) کمتر است.

دستگاه اپی‌لیدی را یک بار تهیه می‌کنید و می‌توانید تا مدت‌ها از آن استفاده کنید، اما اصلاح با موم یا وکس به تنهایی سخت است و اگر به مراکز اپیلاسیون هم بروید، باید هزینه‌ای بپردازید. علاوه بر ‌آن، همیشه در دسترس نیست.

معایب اپی لیدی

استفاده از این دستگاه برای اصلاح موهای ضخیم دردناک است.

توصیه می‌شود در نواحی‌ که ممکن است حساس باشند؛ (مثل زیربغل) از آن استفاده نشود.

به سختی‌ می‌توان بخش‌هایی از بدن مثل پشت پاها یا ران را با دستگاه اپی‌لیدی اصلاح کرد.

بعد از استفاده از این دستگاه، پوست ملتهب و قرمز می‌شود و در برخی موارد جوش می‌زند.

موها باید به حدی بلند باشند ( چند میلیمتر ) که دستگاه بتواند آنها را بگیرد.

هنگام استفاده از این دستگاه ممکن است برخی موها زیر پوست برود.

نکته‌های کلیدی

استفاده از اپی لیدی برای از بین بردن موهای زائد
نکته‌های کلیدی اپیلیدی

برای این که اپی‌لیدی‌تان حداکثر کارایی را داشته باشد، بهتر است به توصیه‌های زیر توجه کنید :

دستگاه مناسبی انتخاب کنید: هنگامی که تصمیم به خرید اپی‌لیدی گرفتید، تحقیق کنید کدام مارک کارکرد بهتری دارد. می‌توانید در این زمینه به سایت‌های شرکت‌های تولیدکننده و فروشگاه اینترنتی ارشاکو مراجعه یا با دوستان تان که قبلا از این وسیله استفاده کرده‌اند، مشورت کنید.

دستورالعمل استفاده را بخوانید: بعد از خرید دستگاه، مطمئنا با نگاه کردن به آن می‌توانید روش استفاده‌اش را متوجه شوید، اما سعی کنید حتما دستور استفاده از آن را مطالعه کنید تا با جزییات کارش آشنا شوید. به‌خصوص دستگاه‌هایی که چند تیغه هستند و کارکردهای متفاوت دارند.

یک قسمت را امتحان کنید: برای اولین‌بار قسمتی از بدن تان را انتخاب کنید که پوستی ضخیم‌تر و کم تر حساس دارد. زانوها انتخاب خوبی هستند. با شروع کردن از این قسمت کم‌کم به درد عادت می‌کنید و می‌توانید به قسمت‌هایی که پوست نازک‌تری دارند برسید.

آرام انجام دهید: سعی کنید خیلی آرام این کار را انجام دهید و به خاطر اینکه دردتان کم تر شود، سریع دستگاه را روی پوست تان نکشید. سعی کنید اپی‌لیدی را در فاصله مناسب و مایل روی پوست تان نگه‌دارید.

لطفا نظرات خود در مورد مقاله استفاده از اپی لیدی برای از بین بردن موهای زائد را با ما مطرح کنید یا چنانچه تجربه استفاده از اپیللاتورها را دارید آن را با ما در میان بگذارید و برای استفاده دوستان خود آن را به اشتراک بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا