دنیای دیجیتال

آیفون ۷ اپل تکنولوژی ال سی دی

ویژگی های ایفون 7 اپل

مشخصات آیفون 7 اپل

به گزارش ارشاکو هنوز مدت زیادی از رونمایی آیفون ۶ نمیگذرد که صحبت ها کم کم درباره آیفون ۷ به گوش میرسد .در ادامه مطلب با ارشاکو همراه باشید.

همانطور که می دانید ساعت هوشمند اپل دارای صفحه نمایش OLED است و انتظار می رفت که اپل در ساخت نسل بعدی آیفون از صفحه نمایش OLED استفاده کند. اگر شما هم می خواهید این صفحه نمایش در نسل های بعدی آیفون همانند آیفون ۷  که در سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد وجود داشته باشد متاسفانه این اتفاق رخ نخواهد داد.

۱۲۰۴۹-۵۵۵۳-Screenshot-2015-03-06-232341-l-600x150

باتوجه به گزارش جی پی مورگان اپل از تکنولوژی ال سی دی برای آیفون 7 اپل استفاده خواهد کرد و خبری از OLED نخواهد بود که شرکت کوپرتینو آن را انجام می دهد. به گفته ژاپن دیسپلی اپل برای ۱۰۰ میلیون صفحه نمایش ۵ اینچی LTPS LCD  سرمایه گذاری کرده است. جی بی مورگان اعلام کرده است که اپل نمی تواند فقط از تکنولوژی ال سی دی استفاده کند و تولید ۱۰۰ میلیون پانل ال سی دی رقم بالایی است.

انتظار می رود که OLED در آیفون 7 اپل اس و آیفون ۸ در سال های آینده نیز وجود داشته باشد. حال باید منتظر عملکرد آیفون با صفحه نمایش های ال سی دی در سال آینده باشیم. نظر شمادرباره این خبر چیست؟

لطفا نظرات ،تجربیات و یا نقد های خود را در مورد مقاله فوق با فروشگاه ارشاکو مطرح کنید و برای استفاده دوستان و آشنایان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا