دنیای دیجیتال

چگونه تبلیغات موجود در گوشی اندرویدی خود را حذف کنیم ؟

به قلم ارشاکو : اگر شما هم از طرفداران گوشی های اندرویدی و طرفدار نرم افزارهای بازی و یا ارتباطی در این گوشی ها هستید ، حتما با مشکلی به نام تبلیغات میان بازی و … نیز برخورد داشته اید . گاهی از اوقات این تبلیغات اصلا جالب نیستند و حواس شما را پرت می کنند . نرم افزار های بسیاری برای رفع این مشکل تا به حال معرفی شده است که هر کدام مزایا و معایبی داشته اند ، به همین دلیل امروز بر آن شدیم تا نرم افزار جدید و کاربردی تری را در این زمینه به شما دوستان ارشاکویی خود معرفی کنیم ، در ادامه مطلب همراه با ما باشید ….

چگونه تبلیغاتی که در نرم افزارهای گوشی اندرویدی نمایش داده می شود را حذف کنیم ؟ 

همانطور که در مقدمه نیز گفتیم ، برای حذف تبلیغات موجود در گوشی های اندرویدی ، نرم افزارهای زیادی تا به حال معرفی شده اند که هر کدام نیز مزایا و معایبی داشته اند . یکی از معایب این نرم افزارها این می باشد که بعد از حذف تبلیغات موجود در پایین صفحه و یا اصلا تبلیغاتی که کل صفحه شما را اشغال کرده است ، جای آن را خالی می گذارند ، به عبارتی این نرم افزار ها تنها می توانند تبلیغات مورد نظر را حذف کنند و فکری به حال جای خالی باقی مانده نمی کنند .

 

تبلیغات
تبلیغات

 

 

اما نرم افزار  MinMinGuard قادر است که تبلیغات مورد نظظر شما را حذف کرده و جای خالی آن را نیز تعمیم دهد . هم چنین دیگر مزییت که این نرم افزار دارا می باشد این است که ، شما می توانید هر برنامه ای را که دوست ندارید در بین آن تبلیغات نمایش داده شود را به این نرم افزار معرفی کنید تا تبلیغاتش را حذف کند ، به عبارتی می توانید تبلیغاتی را که دوست دارید ببینید و یا از آن تبلیغات حمایت کنید ، هم چنان می توانند وجود داشته باشند .

پس نصب نرم افزار  MinMinGuard برای مان به صرفه تر از دیگر نرم افزارها خواهد بود .

 

نصب نرم افزار  MinMinGuard

بایستی به هنگام نصب این برنامه توجه داشته باشید که بایستی دستگاه شما روت شده باشد و سپس اقدام به دانلود و نصب نرم افزار  MinMinGuard بر روی گوشی خود نمایید .

امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا