معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

چند نکته مفید برای انتخاب عطر مورد نظرتان

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : انتخاب عطر در این روزها به یکی از موضوعات مهم تبدیل شده است ، چرا که عطر ها ارتباطی مستقیم با سیستم تنفسی ما دارند و نیز بوی عطرها می توانند خاطره ساز شوند و ممکن است تبدیل به یک خاطره از ما در ذهنی فردی شوند که آن فرد با شنیدن عطر ما در هر کجای دیگر به یاد ما بیافتد. پس بهتر است به هنگام خرید عطر دقت کنیم تا عطری سالم و متناسب با شخصیت خود انتخاب کنیم . دوست داریم در این مطلب به شما دوستان عزیز در انتخاب عطر کمک کنیم . در ادامه مطلب با ما همراه شوید …

نکته های خرید عطری : 

  1. بهتر است به این نکته مهم توجه داشته باشید که بهترین زمان برای خرید عطر صبح ها می باشد . چرا که تشخیص عطر صبح هنگام راحت تر و آسان تر می باشد .

۲٫ بهتر است عطرتان را با توجه به فصل انتخاب کنید و در همه فصول سال از یک عطر استفاده نکنید . به خصوص ان دسته از افرادی که عادت کرده اند فقط و فقط از یک عطر به خصوص استفاده کنند . عطرهای گرم و تند برای فصل سرد و عطرهای سرد ، شیرین و عطر گل ها برای فصل گرم انتخاب مناسبی میباشد.

 

عطر
عطر

 

 

۳٫ عطرهای سرد و ترش باعث آرامش روحی و رفع خستگی میشوند. اگر دقت کرده باشید بیشتر اوقات باشگاه ها و سالن های ورزشی را با این گونه از عطرها خوشبو می کنند .

۴٫ به هنگام خرید عطر از هیچ گونه عطر و یا خوشبوکننده دیگری استفاده نکنید . بوها با یکدیگر مخلوط شده و انتخاب را برایتان سخت می کنند .

۵٫ شاید بسیار شنیده باشید که می گویند عطر سرد ،عطر گرم و  یا …. . اما عطر سرد به چه عطری می گویند . عطری که عطرهای سرد و ترش باعث آرامش روحی و رفع خستگی میشوند را عطر سرد گویند .

۶٫عطر ترش به عطری میگویند که طعم مرکبات را بخاطر بیاورد ، عطرهای ترش نیز القاکننده حس تازگی و شادی اند.

 

۷٫هر اندازه که عصاره روغنی خوشبو در یک محصول بیشتر باشد ماندگاری آن عطر بیشتر است ، به این دلیل که رطوبت باعث ماندگاری بوی عطر میشود و ماندگاری عطر بر روی پوست چرب و تیره بیشتر از پوست های خشک و روشن میباشد.

۸٫ برای محافل رسمی بهتر است از عطرهای تلخ ، گرم ، شیرین و تند مانند بولگاری و … استفاده کنید ، به عطرهایی که معمولاً بوی شکلات و میوه های تابستانی میدهند عطرهای شیرین و گرم میگویند و عطرهایی هم که از اسانس ریشه درختان و ادویه های تند شرقی درست شده اند را عطرهای تلخ گویند.

۹٫ برای محافل دوستانه و غیر رسمی عطرهای سرد و ترش بدلیل حس طراوت و آرامشی که منتقل میکنند مناسب هستند ، عطرهای سرد حس خنکی ، شادابی و جوانی را به فرد القا میکنند ، از عطرهایی مانند مادام روشاز ، گپ ، هوگو ، آزارو و … ترجیحاً در محافل دوستانه استفاده نمائید

۱۰٫ و آخرین نکته این که ، بهترین مکان برای اسپری عطر مکان های نبض دار و گرم بدنتان می باشد تا بوی عطر بهتر و بیشتر متصاعد گردد و بوی عطرتان بیشتر مشخص شود و به مشام دوستانتان برسد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا