ورزش و سلامتی

آنابولیک چیست؟

مورد نیاز برای:

  • بدنسازان و وزنه برداران طبیعی
  • سخت کوشان کلاسیک
  • حداکثر کردن عضله سازی طبیعی
  • آنابولیک و ضد کاتابولیک
  • بهینه سازی فرآیندهای متابولیکی غیر هورمونی

باید قبول کنید که شما یک سخت کوش کلاسیک هستید.به این معنی که شما تغییرات کمتری دارید.شما باید سخت تلاش کنید,دو برابر سخت تر تلاش کنید و دو برابر بیشتر غذا بخورید تا حجم زیادی عضله اضافه کنید.تمام محصولات جدید Animal M-Stak برای شما ایجاد شده اند.

Animal M-Stak بسته ای برای سخت کوشان است.به لطف پیشرفت زیاد اثرات بخش مواد غذایی آن,قابلیتش برای تحریک فرآیندهای متابولیسم از طریق سوخت و ساز پروتئین و نگهداری نیتروژن,و عوامل ضد کاتابولیک بهبود یافته,محصول M-Stak جدید میتواند “سخت کوشان”را به”سخت”کوشان تبدیل کند.

اکنون با مجموعه ی فلاون/استرون طبیعی جدید و قدرتمند تر(شامل Turkesterone جدید),مجموعه آمینوی ضد کاتابولیک(سرشار از لوسین),مجموعه ی سازگار با ژن آنابولیک(همراه با musli and rosavins سالم),مجموعه ی افزایش دهنده ی نیروی انسولین(شامل کلوسولیک اسید و ۴ هیدروکسیسولیوسین در بین بقیه),مجموعه انرژی(همانند Animal Pump ,تمام مواد برای راحتی و انعطاف پذیری در یک کپسول قرمز رنگ هستند)و یک مجموعه ی عامل Mجدید(با dihyroxybergmottin),تمام محصولات Animal M-Stak تحت استانداردهای مشخص شده خواهند بود.

آنابولیک چیست؟

سوخت و ساز پروتئین.نگهداری نیتروژن.”بخش بندی مواد غذایی”.تمام محصولات جدید Animal M-Stak.یک مکمل طبیعی که به افزایش آنابولیسم کمک میکند و برای سخت کوشی کلاسید در همه ی ما مناسب و عالی است.

از یک فرد تازه کار گرفته تا یک فرد کار کشته,همه ی ما این را تجربه کرده ایم.کم آوردن در وزنه زدن,ثابت و بی حرکت ماندن برنامه ی کاریمان,قادر نبودن به اضافه کردن حتی یک پوند عضله,تمرینات خسته کننده,وزنه های بی تحرک,اینها سندروم سخت کوشان هستند,و از لاغر و ضعیف ترین شخص گرفته تا عضلانی ترین و قوی ترین فرد همه اینها را ترجمه کرده ایم.به خاطر ناامیدی از به دست آوردن رشد جدید,دست به هر کاری میزنیم.

برای آن دسته از ما که خود را وقف این کار کرده ایم,این لحظات نا امیدی دیگر از بین رفته اند.محصولات M-Stak ,نیرومند تر از همیشه,برای از بین بردن سستی و یکنواختی و شروع شدن هیپرتروفی(رشد عضلات)عضلات خام طراحی شده اند.این محصولات بر اساس فرمول محصولات اصلی و قدیمی ساخته شده اند,محصولات M-Stak جدید تمام مواد قدرتمند قبلی را یک مرحله بهبهود بخشیده و استفاده میکند.

مجموعه ی فلاون/استرون طبیعی

محصولات M-Stak مدت هاست که بر اساس فلاون های آنابولیکی طبیعی ساخته میشوند.این مواد اعمال دارویی بدنسازی را انجام میدهند منتها بدون اثرات جانبی نا مطلوب و نا ملایم.با توجه به مطالعات ورزشی شرق اروپا,این فلاون های آنابولیکی مدت ها به عنوان بهبود دهندگان کارایی که قادر به به دست آوردن نتایج عالی در افزایش حجم عضلات هستند,به فروش میرفته اند.فرمول M-Stak جدید ترکیبی از نیرومند ترین مواد آنابولیکی با مقدار دز بیشترمیباشد,که پتانسیل آنابولیکی استروید محصول را بیشتر میکند.

عناصر اصلی در بین این فلاون ها Beta-Ecdysterone و Methoxyisoflavone میباشند.این مواد قابلیت انتقال مواد غذایی به سمت انباشتگی های حجم عضله را دارا میباشند,فرآیندی که به عنوان بخش بندی مواد غذایی شناخته میشود.علاوه بر این,این فلاون های آنابولیکی سوخت و ساز پروتئین و نگهداری نیتروژن را بهبود میبخشند.اینها حیاتی ترین مکانیزم ها در فرآیند رشد عضله ی جدید برای محصولات M-Stak بدون هیچ دستکاری هورمونی میباشند.

خلاصه ی مجموعه ی فلاون/استرون طبیعی Ajuga Turkestanica و Beta Sitosterol میباشند. Ajuga Turkestanica شامل phytosteroid قدرتمند میباشد که از Turkesterone به دست می آید,که گفته میشود در بهبود دادن سوخت و ساز پروتئین بسیار قدرتمند است. Beta Sitosterl با اینکه پتانسیل آنابولیکی خود را داراست,یک ماده ی مبارزه با کورتیزول با تاثیرات فرا ایمنی بالا میباشد.

مجموعه آمینوی ضد کاتابولیک

با M-Stak ,همچنین یک ترکیب آمینوی بسیار قدرتمند نیز به دست می آورید.با اشکال پیشرفته ی لوسین و دیگر ترکیبات پیشگام BCAAها این آمینوها از سطح سلولی گرفته تا تحریک مستقیم سوخت و ساز پروتیئن عمل میکنند.مطالعات نشان میدهند که با افزودن لوسین به یک غذای پروتئینی/کربوهیدراتی,نسبت به وقتی که فقط پروتئین یا کربوهیدرات را به تنهایی مصرف کنیدسطح تعادل شبکه ی پروتئینی بزرگتری به دست می آورید.این آمینوها به تحریک بازیابی عضله و سوخت و ساز پروتئیناز طریق مقررات انتقال,که همه از طریق راه های غیر هورمونی هستند کمک میکند.آنها این کار را با دستکاری تنظیم کننده های رشد عضله ای کلیدی مانند mTOR, PKB, p70s6k, 4E-BP1, FOXO and MAFbx انجام میدهند.این آمینوها ضرورتا به عنوان یک واحد مستقل برای به کار انداختن فرآیند عضله سازی کار میکنند,که در یک جلسه ی تمرینی آنابولیسم عضله ای را افزایش میدهند.

مجموعه ی سازگاری ژنی آنابولیکی

ما همچنین “آداپتوژن(سازگاری های ژنی)آنابولیکی”کلیدی مانند safed musli , muira puama , rhodiola rosea و kudzu extract را نیز به محصول اضافه کرده ایم.ثابت شده است که این گیاهان با همدیگر به افزایش توانایی فیزیکی,افزایش استقامت,حداقل سازی پاسخ های فشار کاتابولیکی,کاهش خستگی ذهنیهمانند پشتیبانی از میل جنسی سالم و بهبود دادن به ساختار سیستم ایمنی کمک میکنند.اینها عوامل حیاتی برای بهبود طبیعی مقدار کارایی یک فرد در باشگاه میباشند.

مجموعه افزایش قدرتی انسولین

همچنین افزایش دهنده ی قدرتی انسولین قدرتمندی به دست می آورید که برای حداقل کردن تولید انسولین کاربرد دارد.مواد قدرتمندی مانند K-R-ALA و CinnulinPF™ به بدن شما کمک میکنند که به صورت کارا و موثر از انسولین فرا آنابولیکی استفاده کند.این برابر است با افزایش به دست آوردن گلیکوژن و افزایش حجم سلولی عضله که در احساس pump در حین تمرین کردن دست دارد.

 

 

 

مجموعه ی انرژی

M-Stak همچنین ترکیب انرژی قدرتمندی را ارائه میدهد,که همراه با مکمل های طبیعی و قدرتمند methylxanthines و evodiamine میباشد,که برای سوق دادن شما به سمت سخت ترین جلسات تمرینی به کار میروند,میباشد.علاوه بر اینکه این محصول به آسانی توسط کپسول قرمز رنگ قابل تشخیص میباشد, برای قبل از تمرین نیز عالی میباشد,چون آن انرژی مورد نیاز برای خوب تمرین کردن در باشگاه که همه ی ما گاه گاه به آن نیاز داریم را به ما میدهد.اگر شبها تمرین میکنید,یا به هر دلیلی نمیخواهید از محرک ها استفاده کنید,کپسول قرمز رنگ را از رژیم خود حذف کنید.

مجموعه ی عامل M

در نهایت,مجموعه ی انتقال عامل M M-Stak باعث حداکثر شدن استفاده ی مواد غذایی برای اطمینان از حداکثر کارایی تمام مواد قدرتمند فرمول استفاده میشود.با استفاده از عصاره ی ریشه ی جینجر به همراه بهبود دهندگان جذب bergmottin و bioperine میتوانید مطمئن باشید که هزاران عامل رشد در فرمول M-Stak با تمام ظرفیتشان کار میکنند و هدر نمیروند.

M-Stak سیستم بدن شما را با مقدار فراوانی ماده ی غذایی آنابولیک پر کرده,و باعث شروع عضله سازی در بدن شما شده و عضلات را به بیشترین حجم خود میرسانند.با ترکیب فلاون ها و استرون های نیرومند در مقدار دز زیاد همراه با آنابولیک ترین ترکیب های آمینویی تقویت شده توسط رشته ی pf از asaptogen های جدید در یک بسته ی قبل از تمرین طراحی شده برای جذب بهینه, Animal M-Stak جدید آنابولیک های غیر هورمونی را به مرحله ی جدیدی رساند. Animal M-Stak , انتخاب نهایی سخت کوشان,”سخت کوشان” را به”سخت”کوشان تبدیل کرده است.

ترکیب پیشنهادی

هر وقت خواستید حداکثر حجم عضله,کارایی و قدرت داشته باشید و میخواهید کاملا جریان آنابولیکی بدنتان را بهینه کنید Animal M-Stak را با Animal Pump و Universal Torrent ترکیب کنید.

سوالات متداول Animal M-Stak :

فرمول M-Stak چه چیزی را تغییر داده است؟

Animal M-Stak اصلی ۶ سال پیش تولید شد,و در آن زمان چون فرمول جدی بود,مکمل های غیر هورمونی و آنابولیکی که از فلاون ها استفاده میکنند هنوز در ابتدای کار خود بودند.۶ سال بعد,مواد جدید وارد صحنه شدند.۶ سال بعد,تمام محصولات M-Stak از آخرین و جدیدترین تکنولوژی ها مواد جدید که در دنیای واقعی آزمایش شده و استاندارد بودند استفاده میکرد.

شما برخی مواد را از M-Stak قدیمی حذف کردید – این چگونه میتواند بهتر باشد؟

فرمول M-Stak جدید بهتر است چون شامل بهترین مقدار دز های کاراترین مواد از فرمول قدیم به همراه جدیدترین مواد استاندارد طراحی شده برای تحویل پاسخ آنابولیک قدرتمند به صورت غیر هورمونی میباشد.علاوه بر این, M-Stak قدیمی یک فرمول کلی بود. M-Stak جدید اختصاصی است – که دقیقا برای سخت کوشان طراحی شده است.اکنون شما چند انتخاب دارید – از M-Stak برای بهبود بخشیدن آنابولیسم غیر هورمونی,به همراه تولید هورمون طبیعی بهینه و بهتر یا ترکیب همه ی اینها با هم برای به دست آوردن نتایج بهتر.

چه مدت پس از استفاده از Animal M-Stak باید منتظر دیدن نتایج آن باشم؟

با توجه به آزمایش های آلفای ما,شمانتایج را(افزایش انرژی و قدرت)بعد از یک هفته مشاهده خواهید کرد.در کل,در این سه هفته,نمونه های آزمایشی آلفا به طور میانگین ۵٫۲lbافزایش در حجم عضله و افزایش نیرو در تمام ۵ تمرین وزنه ای اصلی که در آزمایش به کار رفتند داشتند – نیمکت,هالتر خوابیده,دمبل چمباتمه,حلقه های خوابیده و پرس شانه.آزمایش های الفا همچنین بهبود بازیابی و افزایش تمرکز در باشگاه را گزارش میدهند.

تفاوت بین M-Stak جدید و Stak چیست؟

ما هر دوی M-Stak و Stak را برای آنابولیک طبیعی بودن طراحی کردیم,ولی هر کدام به طور متفاوتی عمل میکنند. Stak یک افزایش دهنده ی هورمونی طبیعی است. Stak با بدن شما کار میکند تا به بهبود مقادیر هورمون آنابولیکی کلیدی که شامل تستوسترون نیز میشود کمک کند.از طرف دیگر Animal M-Stak از طریق افزایش سوخت و ساز پروتئین ,سهم بندی مواد غذایی,و در تمام مدت کاهش کاتابولیسم عضله برای بهبود آنابولیسم عمل میکند.به طور خلاصه, Animal Stak میتواند برای بهبود کارایی و قدرت کمک کند در حالی که Animal M-Stak میتواند برای بهبودافزایش حجم و سایز کمک کند.میتوانید هر دو را با هم ترکیب کنید تا بهترین نتایج را بگیرید.

شنیده ام که در طول مصرف M-Stak باید مصرف پروتئین بالا باشد.آیا این درست است؟

بله.چیزی که باعث میشود M-Stak از Stak و دیگر مکمل ها جدا و منحصر به فرد باشدتاثیرات”سهم بندی مواد غذایی”آن است.مطالعات بالینی مواد فعالی را در M-Stak نشان میدهند که میتواند کالری هایی را که شما میخورید به اجتماع حجم عضله ببرد,نه اینکه به صورت چربی ذخیره  کند.به طور خلاصه,کالری های تمیز بیشتری را که میخورید به سمت بهبود عضله سازی سوق پیدا میکندن,نه به سمت چربی های کنار شکمتان.پروتئینی مصرفی خود را بالا نگه دارید(بیش از ۲g/lbنسبت به وزن بدن)که این به معنی زیاد بودن سوخت و ساز پروتئینی است.

چرا M-Stak لوسین زیادی دارد؟

لوسین احتمالا حیاتی ترین آمینو برای ورزش های قدرتی است.آن یک آمینو اسید ضروری کلیدی است که نشان داده است طرز کارش مستقل از انسولین است,که این برای افزایش گروه فسفوریل(فعال سازی)پروتئین های کلیدی درگیر در تنظیم سوخت و ساز پروتئین است.این به چه معنی است؟خب به این معنی است که لوسین عامل اصلی برای فعال سازی فرآیندهایی است که سوخت و ساز پروتئین را حداکثر میکنند,میباشد – یکی از کلیدها برای بهبود تعادل کلی پروتئین بدن.و بله, M-Stak علاوه بر اینکه یک آنابولیک طبیعی است,اطمینان میدهد که تمام اساس و پایه های آنابولیک طبیعی تحت پوشش قرار گرفته اند.

اگر کپسول های قرمز رنگ را مصرف نکنم آیا M-Stak تاثیر کمتری خواهد داشت؟

خیر.کپسول قرمز که شامل محرک ها میباشد,اضافه شد تا M-Stak جدید را برای یک مکمل قبل از تمرین بودن تکمیل کند.کنار گذاشتن کپسول قرمز هیچ تاثیر منفی ای بر کارایی آنابولیکی M-Stak ندارد,شما فقط محرک ها را از دست میدهید – که این نتیجه ی ای مطلوب برای افرادی است که شب ها تمرین میکنند.

چه مکمل های دیگری از Animal اثرات M-Stak را بهبود میبخشند؟

همانطور که قبلا گفته شد,تمام محصولات خط تولید Animal با هم خوب کار میکنند.برای اهداف اجتماع حجم عضله و به دست آوردن نیرو, Animal Pump , M-Stak , و Nitro stack با هم عالی کار میکنند.اگر میخواهید در حین نگه داشتن حجم بدن بدنتان قطعه قطعه شود, M-Stak جدید را همراه با Animal Cuts و Nitro ترکیب کنید.احتمالات زیادی وجود دارند.مثل همیشه, Universal Nutriton اعلام میکند که هر Stackبر پایه و اساس تهیه شده توسط Animal Pak ساخته شده است.

آیا در طول دوره ی مصرف M-Stak ضروری است که مدت زمانی آن را مصرف نکرد؟

Universal Nutriton در کل توصیه میکند پس از هر سه هفته مصرف M-Stak یک هفته آن را ممصرف نکنید.گفته میشود که فرمول M-Stak جدید شامل هیچ تداخل هورمونی نمیباشد و همچنین هیچ تاثیر منفی مانند حذف تولید هورمون طبیعی در طول دوره های طولانی مدت استفاده از آن ندارد.

به یاد داشته باشید,به هر حال,اینکه با بدن انسان سریعا سازگاری میابد,و استفاده از هر مکمل مخصوصی برای مدت زیاد میتواند کارایی محصول را کاهش دهد.

چگونه میتوانم از M-Stak همراه با دیگر محصولات Animalقبل از تمرین که شامل محرک ها هستند استفاده کنم؟

در چنین مواردی,به سادگی دزهای M-Stak خود را همراه با Cuts یا Pumpیکی در میان مصرف کنید,به این صورت که M-Stak را سه ساعت قبل از تمرین و pump یا Cuts را ۳۰ دقیقه قبل از تمرین مصرف کنید.یک گزینه ی دیگر این است که میتوانید M-Stak را همزمان با pump یا cuts مصرف کنید اما باید کپسول قرمز رنگ را حذف کنید.

اگر M-Stak یک آنابولیک کاملا طبیعی است,آیا میتوانم آن را برای رقابت آزمایش دارویی مصرف کنم؟

به طور کلی بله.هیچ افزایش دهنده ی هورمون یا هیچ ماده ی غیر قانونی در فرمول M-Stak وجود ندارد.همیشه میگویند پیشگیری بهتر از درمان است.مطمئن شوید که مصرف M-Stak را با مربی,مربی رزشی یا یکی از ماموران قانونی قبل از اینکه آن را به رژیم خود اضافه کنید در میان گذاشته اید.

 

 

Recent search terms:

  • https://ershaco com/blog/آنابولیک-چیست؟/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا