ماشین اصلاح و ریش تراش

آسان ترین روش خرید 5 اپلیدی محبوب براون

این روزها بهترین روش های خرید اپلیدی و هم چنین اپلیدی های محبوب براون ، خرید از طریق سایت های اینترنتی می باشد که علاوه بر صرفه جویی در زمان از خستگی و آلودگی بی جا نیز جلوگیری می کند.مکس براون در سال 1921 در شهر فرانکفورت آلمان شرکت تولید محصولات الکتریکی براون را تاسیس کرد که در این مطلب از ارشاکو قصد داریم آسان ترین روش خرید 5 محصول از برند محبوب براون را معرفی کنیم.

 

اپیلاتور براون 3170

اپیلاتور-ارشاکو
اپیلاتور-ارشاکو

 

اپیلاتور براون مدل 3170 با طراحی زیبا دارای 2 سرعت مناسب استفاده بعنوان یک موکن برقی زنانه است که با توجه به نوع پوست و نقاط اپیلاسیون می توان از سرعت مناسب استفاده کرد بدین صورت که بیشتر برای پوستهای نازک و حساس سرعت کم و برای پوست های معمولی و ضخیم تر سرعت زیاد پیشنهاد می شود. سیستم 20 موچینه دستگاه براون باعث می شود تا موها با ملایمت از ریشه کنده شده و تا چندین هفته از لطافت پوست و تمیزی کامل بهره مند شوید.
موکن برقی زنانه براون مجهز به سیستم soft lift می باشد که به نحو موثری حتی موهای کوتاه و خوابیده را از جا بلند کرده و به سمت موچین دستگاه هدایت می کند . غلتک های ماساژور دستگاه 3170به راحتی با منحنی های بدن منطبق می شود و به نرمی روی پوست حرکت می کند تا اپیلاسیون راحت تر انجام گیرد . دستگاه اپیلیدی 3170 دارای قطعه مجزایی است که جهت اپیلاسیون نقاط حساس و زیر بغل استفاده می شود. این محدود کننده اصلاح به راحتی بر روی دستگاه قرار می گیرد.

 

اپیلاتور 7 کاره براون 7561

اپیلاتور براون
اپیلاتور براون

 

اپیلاتور براون 7 کاره مخصوص دست و پا ، بدون صورت است که همراه این پک یک کیف مسافرتی ، دستمال مرطوب و یک جعبه فلزی به عنوان هدیه میباشد.

اپیلاتور های سری 7 از بهترین اپیلاتور های مرطوب و خشک میباشد که شیو و اصلاحی بدون درد را برای شما فراهم خواهد کرد که با همراه شدن سری لایه برداری سلولهای مرده از سطح پوست و همچنین سیستم ویبره با فرکانس بالا میتواند سطحی صاف و بدون مو با کمترین آسیب را همراه داشته باشد .

6 سری اضافی که علاوه بر سری اصلی میباشد شامل :

  • سری ریش تراشی
  • سری صاف کننده
  • سری ماساژ و ویبره با فرکانس بالا
  • سری مناطق حساس
  • سری مخصوص صورت
  • سری بهرهوری و اصلاح آخر

اپیلاتور 7561 ضد آب است و دارای جنس تیغه های استیل میباشد.میزان زمان استفاده به عنوان بی سیم 40 دقیقه میباشد

با یک بار اصلاح اگر رشد طبیعی مو را داشته باشید تا 4 هفته و بقولی 1 ماه نیاز به شیو و اصلاح نحواهید داشت.

 

اپیلاتور براون3175

اپیلاتوربراون-ارشاکو
اپیلاتوربراون-ارشاکو

 

اپیلاتور براون 3175 برای نرم تر شدن پوست و اصلاحی آسان تر با درد کمتر می باشد. سری اپیلاتور با 20 عدد موچین، مو های خوابیده و چسبیده به پوست و کوتاه ترین مو ها را اصلاح می کند و سری تریمر با تیغه های فویلی مو های نقاط مختلف بدن را از ته کوتاه می کند.  طراحی بدنه ی اپیلاتور براون 3175 بیشترین تطابق را با منحنی های بدن داشته و همین امر سبب اصلاحی بهتر می شود.دارای فن آوری SoftLift میباشد که باعث میشود کوتاهترین موها حتی به اندازه نیم میلیمتر نیز اصلاح شوند و پوست شما عاری از هر گونه مو شود.اپیلاتور 3175 دارای 2 سرعت و همچنین سیستم تسکین درد میباشد

 

اپیلاتور براون 5280

اپیلاتور براون 5280
اپیلاتور براون 5280

 

اپیلاتور براون 5280  با 2 ولتاژ مختلف 110 و 220 ولت سازگاری داشته و توسط آداپتور به راحتی با برق خانگی کار می کند. طراحی 2 سری اپیلاتور و تریمر برای اپیلاتور براون 5280 قابلیت 2 مدل اصلاح را فراهم کرده است. سری تریمر که کار کوتاه کردن مو ها را انجام می دهد، در مواقعی که مو های بدن بلند می باشند استفاده شده و پس از آن با تعویض و گذاشتن سری اپیلاتور می توان به اصلاح کامل مو های بدن پرداخت. یک عدد ماساژور و یک سری شانه ای و یک سری محدود کننده که هر 3 بر روی سری اپیلاتور نصب می شوند نیز به همراه 2 سری دیگر می باشند. همچنین سری اپیلاتور با داشتن 20 عدد موچین توانایی هدایت کوتاه ترین مو ها و موهای خوابیده را به دستگاه دارد و اصلاحی خوب با پوستی نرم که پس از آن تا مدت 19 روز نیازی به اصلاح مجدد نمی باشد، به فرد ارائه می دهد.

 

اپیلاتور براون7951

 

اپیلاتور براون7951
اپیلاتور براون7951

 

اپیلاتور براون 7951  با طراحی بسیار زیبای بدنه و کیفیت عالی ، قادر به از بین بردن ریزترین موهای بدن و صورت حتی 0.5 میلی متر در کمترین زمان می باشد. دستگاه Silk.epil7 دارای سری با 40 موچین بوده که موها را از ریشه بر می دارد و لطافت و تمیزی پوست را تا چندین هفته حفظ می کند و به علاوه موهایی که بعد از استفاده از این دستگاه رشد می کند نازک و ظریف بوده و پوست را به هیچ عنوان زبر و خشن نمی کند.
دستگاه اپیلاسیون براون مجهز به سری شیور و سری متحرکی می باشد که بطور کامل با منحنی های بدن منطبق می شود و اپیلاسیون کاملی را برای شما فراهم می آورد، دو سری نیز برای نقاط حساس بدن موجود می باشد. همچنین دستگاه براون قابلیت تنظیم سرعت با 2 درجه ملایم و سریع را دارد که تنها با چرخاندن پنل روی دستگاه به راحتی می توان از آنها استفاده کرد. درضمن یک کیف جهت نگهداری و جابجایی با این وسیله ارائه شده است.
اپی لیدی براون ، به منظور کارایی بیشتر کاملا ضد آب بوده و به راحتی می توان از آن زیر آب نیز استفاده نمود، همچنین با استفاده از سری برس دار می توانید سلول های مرده پوست را پاکسازی کنید تا بهترین نتیجه برای شما حاصل شود، درضمن چراغ ال ای دی تعبیه شده روی بدنه دستگاه به شما این امکان را می دهد که اصلاح تمیزتری داشته باشید.

Recent search terms:

  • https://ershaco com/blog/آسان-ترین-روش-خرید-5-اپلیدی-محبوب-براون/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا